86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 14:52
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis ! Dno!
Użytkownik sieci
14 marca 2024 07:28
Salon - samochody nowe
Większość doradców profesjonalnych ...
... lecz gdy klient się o coś zapyta to większość nie zna odpowiedzi
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Serwis, pożal się ...
... panie. Wizyta miała być łatwa i przyjemna. Cel wizyty pin do radia. Niestety dzięki obsłudze na częściach zamiennych, pomimo zakupu auta w tym salonie, pomimo cyklicznych wizyt serwisowych i pełnych danych- historii pojazdu. Pan stwierdził, że nic mu po nr. VIN z auta które stoi przed salonem. Pan żąda dowodu rejestracyjnego. W jakim celu? Ta jedna gwiazdka dla pani Moniki z działu sprzedaży która uratowała sytuację skanując dowód rejestracyjny będący w archiwum serwisu. Panie ładny z działu części zamiennych, niech się Pan weźmie do roboty, a nie pierdzi w stołek. Myślenie nie boli.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 21:24
Salon - samochody nowe
Bardzo nie pomocny ...
... dział części, czy to ściśle tajne podac numer sterownika skrzyni biegów,jakoś w Rotterdamie wydrukowali mi rysunki skrzyni i wszystkie potrzebne numery.
Użytkownik sieci
6 października 2023 09:37
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... tylko może być prawdopodobnie w całej Polsce
Użytkownik sieci
28 września 2023 14:44
Salon - samochody nowe
Nie rozumiem jak ...
... można w miejscu gdzie sprzedaje się auta premium w tak słaby sposób traktować klienta. Próba zakupu nieudana, jeśli komuś zależy żeby być źle, z wyższością potraktowanym śmiało można odwiedzić to miejsce. Serwis? Umówiona wizyta która miała trwać 3h (informacja udzielona telefonicznie), została początkowo przedłużona do 4h, po przybyciu na miejsce po 4h, okazało się że potrzebują jeszcze godziny na serwis plus dodatkowego czasu na umycie auta (czyli jakieś 6h). Na pana z serwisu o podejście do biurka czeka się 15 minut. Kompletny brak szacunku dla planów nabywcy. Dno!
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 16:44
Salon - samochody nowe
Witam ogólnie nie ...
... jestem upierdliwy ale jeżeli po serwisie na którym dodatkowo zleciłem wymianę wycieraczek na nowe oryginalne ( Drogie) i oczywiście zostały wymienione lecz napewno nie sprawdzone 🙄. Wycieraczki są bardzo kiepskiej jakości guma zamiast zbierać wodę to skacze po szybie i dodatkowo ja rysuje…… Z uwagi na to ze do Nobille mam 140 km i przy zamawianiu innych czesci do innego pojazdu zgłaszałem kłopot prosiłem aby mi wysłali ale nie bardzo kogoś to obchodzi ewentualnie niech Pan przyjedzie zobaczymy itp itd kiepsko
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 20:15
Salon - samochody nowe
Jedyneczka! za 3,5h ...
... spędzone w salonie na aktualizacji oprogramowania i rzekome umycie auta w praktyce wytrzepany jeden dywanik od strony kierowcy.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 17:18
Salon - samochody nowe
Samochód po wizycie ...
... serwisowej nie umyty (chociaż miał być). Ramek pod tablicę rejestracyjną brak (chociaż miały być). Brak zainteresowania klientem wchodzącym do salonu. Być może są to dla serwisu Mercedesa mało istotne rzeczy, ale rzutują na wizerunek firmy. W Renault czy Kia jednak bardziej się starają.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 07:59
Salon - samochody nowe
Nie mam pojecia ...
... skad biora sie pozytywne opinie o tym miejscu. Dwie moje bytnosci w tym “salonie” w jednym miesiacu i oba w tym samym schemacie - nikt z pracownikow nie jest zainteresowany pomoca, rozmowa, objasnieniem. Klient = intruz. Nawet u przedstawicieli marek popularnych wykazywano zdecydowanie wiecej atencji. Serdecznie polecam konkurencje.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 13:07
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zostałem potraktowany w sposób nieprofesjonalny i niegrzeczny, co jest całkowicie nie do przyjęcia. (Wersja oryginalna) I was treated in an unprofessional and rude manner, which is completely unacceptable.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 22:51
Salon - samochody nowe
Posiadam samochód z ...
... tego „cudownego” salonu a35 amg po 2 miesiącach od zakupu okazało się ze była pęknięta głowica całe szczęście ze gwarancja objęła naprawę(w Kaliszu bo im raczej ufać nie można) nie wspomnę o dwóch pękniętych felgach które były zaznaczone ale oczywiście nikt przy sprzedaży o tym nie wspomniał mogły skutkować marnym w skutkach wypadkiem czuje się jak bym kupował auto od tureckiego handlarza na granicy w Niemczech nie polecam!!!
Użytkownik sieci
22 marca 2023 08:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wracając do oryginalnej fabryki, data konserwacji była wielokrotnie zmieniana.Kiedy niektóre myjnie samochodowe odbierają samochód, mówią wprost, że nie mogą go dzisiaj dla ciebie umyć.Mówią tylko, że zamówione rzeczy mają nie przybył 20 minut przed umówionym terminem.Angielski w biznesie jest bardzo zły.To bolesne. (Wersja oryginalna) 回原廠保養日期一改再改,原本有的洗車服務領車的時候直接說今天沒空幫你洗喔,預約時間的前20分鐘才跟你說訂的東西沒到,業務英文很爛聽的很痛苦。
Użytkownik sieci
7 marca 2023 15:08
Salon - samochody nowe
Mało aut do oglądania,marny asortyment
Użytkownik sieci
11 grudnia 2022 19:01
Salon - samochody nowe
Masz gwiazdę to masz jazde
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 19:26
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... dno i pięć metrów mułu. Cóż, po prostu kupię samochód innej marki.
Użytkownik sieci
4 października 2022 11:09
Salon - samochody nowe
Poziom obslugi jest ...
... ponizej zera. W salonie 10 osob (obslugi - nie klientow) nudzi sie a na serwisie zywej duszy. 2 raz w salonie i drugi raz czekam 20 minut aby laskawie ktos mnie obsluzyl.
Użytkownik sieci
3 września 2022 21:54
Salon - samochody nowe
Wymiana przewodow hamulcowych. ...
... Pan ktory dzwonil ze trzeba to wykonac stwierdzil ze bedzie to kosztowac 1300 zl. Przyjzdzam po odbior auta faktura na 2800 zl! Po negocjacjach 1693 zl. Nie polecam sa niepoważni.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2022 11:58
Salon - samochody nowe
W przeciągu ostatnich ...
... dwóch miesięcy miałem okazję zakupić używaną S-Klase 350d w 4mati'cu ( Pełny pakiet), którą jak się później okazało posiadała w sobie wiele ukrytych problemów takich jak "Usterka akumulatora dodatkowego, a także głośna praca silniczka od fotela". Nie wspomnę już o takich śladach użytkowania jak wyrwana zasłonka na światło w drzwiach od strony kierowcy, a także cukierek, który chamsko był zostawiony w kierownicy. Oczywiście jakieś mniejsze zabrudzenia również występowały ale nie zwracały na siebie, aż takiej uwagi. Ponadto udało mi się osobiście rozwiązać problem z brzydką pracą silnika pod fotelem. Rozwiązanie było proste, otóż ktoś zostawił chusteczkę pod fotelem, a w śrubie, która napędzana jest poprzez silnik znalazła się chusteczka uniemożliwiając prawidłową pracę fotela. Ponadto jeden ze sprzedawców w momencie zauważenia nie prawidłowej pracy silniczka od fotela sugerował, że jest to spowodowane długim użytkowaniem fotela, co przenosi się na głośność pracy. Jednocześnie nie wspomnę o przeglądzie technicznym, który został wykonany w samochodzie od razu po zakupie, który nie wykazał żadnych nieprawidłowości/uszkodzeń itp.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 19:57
Salon - samochody nowe
o godzinie 19:42 ...
... podjąłem próbę kontaktu telefonicznego z salonem na nr recepcji oraz handlowców. Nikt do godziny 19;59 nie raczył odebrać. Prosze sobie zmienić godziny zamknięcia bo naprawdę empatia nic nie kosztuje, oczywiście jeśli jesteście w stanie odpowiednio zdefiniować to słowo i wartościować względem swojego beznamiętnej i prostackiej ignorancji