86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 października 2021 14:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam Tego ...
... salonu ,czekałem godzinę aż ktoś raczy podejść chcę kupić S klasę ale już na pewno nie u nich, bardzo nie przyjemni ludzie po co później się szarpać Nie Polecam stanowczo..
Użytkownik sieci
15 października 2021 13:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 października 2021 22:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2021 15:30
Salon - samochody nowe
😄😄😄😄🙌🙌🙌 Super obsługa
Użytkownik sieci
30 września 2021 19:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2021 14:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2021 14:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 września 2021 17:08
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2021 14:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 września 2021 08:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2021 21:51
Salon - samochody nowe
Super salon, którego ...
... największym atutem jest miła i profesjonalna obsługa. Na szczególne wyróżnienie zasługuje Pan Sylwester Krupski, przez którego miałem wielką przyjemność być obsługiwanym. Pan Sylwester to niezwykle kompetentny i profesjonalny kierownik, który rozwiązywał każdy problem oraz podpowiadał najbardziej optymalne rozwiązanie. Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych i co ważne – wywiązuje się ze złożonych obietnic (na sprężarkę klimatyzacji czekaliśmy dosyć długo ale to w związku z brakiem dostępności w niemieckich magazynach ważne, że od początku rzetelnie byliśmy o tym poinformowani, i co kilka dni mieliśmy informację po postępach). Gorąco polecam współpracę z tym serwisem. O moim pełnym zadowoleniu niech świadczy fakt, że jeżdżę tam już z dwoma mercedesami, również ze względu na ceny usług (bardzo atrakcyjnymi w porównaniu z innymi autoryzowanymi serwisami), a w najbliższej przyszłości planujemy dokonać tam zakupu kolejnego mercedesa.
Użytkownik sieci
2 września 2021 16:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 08:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 23:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2021 14:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2021 13:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Ten mercedes to naprawdę najgorszy warsztat mercedesa z jakim się spotkałem.Byłem tam ze znajomymi kilka razy chyba że chcesz kupić samochód bo inaczej w ogóle nie będą się tobą interesować.Nawet jak kupisz auto obiecał oddać na 5 lat Gwarancji nie napisze w umowie, a potem zaczynam udawać głupka i nie znam się na wszelakich blefach.Po naprawie i konserwacji auta zapala się kontrolka silnika Jadę do domu, a potem mówią, że nie robią swoich interesów i zaczynają grać w piłkę nożną. , a potem proszą o pieniądze, opłata za utrzymanie jest tak droga, że oryginalna fabryka jest droższa, rozumiem, ale ich sposób operacja polega na wyciśnięciu od klienta wszystkich pieniędzy tak bardzo, jak to możliwe Nigdy nie spotkałem się z problemem, że im więcej napraw w oryginalnej fabryce Mercedes-Benz, tym więcej problemów. To naprawdę przesada. Jeśli jesteś obcokrajowcem, zdecydowanie jesteś ich tłustą owieczką. Znak firmowy Grupy Daimler jest naprawdę śmierdzący przez nich. zgniły. (Wersja oryginalna) 這間賓士真的是我遇過最爛的賓士修理廠,陪朋友去了好幾次除非你要買車,不然根本就不會理你,就算你買車了他答應要送五年的保固,也不會寫在合約裡,之後就開始裝傻不知道各種唬爛,修完車之後保養完,開回家引擎燈直接亮起來,然後再開回去他們就說不干他們的事開始踢皮球,然後跟你要錢保養費貴到一個飛天,原廠比較貴我能理解但他們的操作模式就是盡可能的從客戶身上擠出所有的錢 從來沒遇過在賓士原廠越修問題越多的,真的很誇張,如果你是外國人那絕對就是他們的肥羊,戴姆勒集團的商標真的是被他們搞臭了。爛。
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2021 13:33
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Poziom usług jest absolutnie obrzydliwy, proszę trzymać się z dala od tego Mercedesa. Byłem w serwisach samochodowych w Sydney, Taipei i Porsche Warszawa, w których wszyscy świadczyli usługi premium. Ten poziom ignorancji jest gorszy niż niektóre marki podstawowe. Kupiłem nowiutkiego E220d jakieś 6 lat temu, po wynegocjowaniu ceny zgodzili się zrobić tylko 500zł rabatu, ale zaoferują mi 5 lat dodatkowej gwarancji, w której odmówili złożenia tej oferty po zakupie auta. Przeczytaj uważnie dokumenty przed zakupem samochodu tutaj. Miałem też raz pękniętą oponę, samochód był holowany, miał być objęty gwarancją, ale nie, czego można się spodziewać po takim skąpym i nieświadomym dilerze? Był też problem z systemem presafe, musiałem ich odwiedzać pięć razy, żeby postawili prawidłową diagnozę. Wiele lat później wymieniłem samochód na pojazd CPO, miałem kilka usterek, żadna z nich nie jest objęta ubezpieczeniem, więc dlaczego ktokolwiek miałby płacić za składkę? Chwilę później samochód opuścił salon z przykręconymi tylnymi czujnikami i lampką kontrolną silnika. Chwilę później próbowałem się do nich dodzwonić bezskutecznie, przyjeżdżając zobaczyć telefon tuż obok mechanika.... Podsumowując, trzymajcie się z dala od tego dealera w Lublinie, ma najgorsze usługi, które trudno zrozumieć, miałem kilka doświadczeń z różnymi markami samochodów i wstydźcie się Mercedes, ten dealer nie spełnia waszych „najlepszych lub hasło nic. Nie chcę, aby jakakolwiek inna osoba doświadczyła tego, czego doświadczyłem, mam nadzieję, że moja recenzja może oświecić niektórych ludzi. (Wersja oryginalna) The level of service is absolutely disgusting, please stay away from this Mercedes. I have been to vehicle services in Sydney, Taipei and Porsche Warszawa, in which all provided premium services. This level of ignorance is worse than some of the entry level brands. I have purchased a brand new E220d about six years ago, after bargaining for the price, they agreed to do only 500zl of discount, but will offer me 5 years of additional warranty, in which they refused they made this offer after the car purchase. Please read the documents carefully before buying a car from here. I also had one instance of burst tires, the car was towed, it was supposed to be covered by warranty, but nope, what can you expect from a stingy and ignorant dealership like this? There was also a problem with the presafe system, I had to visit them five times for them to make the correct diagnosis. I've traded the car in for CPO vehicle years later, I had several malfunctions, non of them are covered, so why would anybody pay for the premium? The car also left the dealership moments later with screwed up rear sensors and check engine light. I was trying to call them moments later to no avail, arriving to see the phone right next to the mechanic.... In conclusion, stay away from this dealer in Lublin, it has the worst services that is difficult to comprehend, I have had several experiences with different car brands, and shame on you Mercedes, this dealership does not live up to your 'The best or nothing' slogan. I do not want any other person to experience what I experienced, hopefully my review can enlighten some people.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 18:41
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, chociaż ...
... jak dla mnie nie bardzo , pojechałem do serwisu z co prawda już wiekowym Mercedesem W 210 , na diagnostykę silnika , ponieważ uszkodzeniu uległ intercooler i zapaliła się kontrolka oczywiście check engine - normalna sprawa z powodu złej mieszanki powietrznej , nieświadomy drogi którą trzeba odbyć poszedłem wprost do bramy serwisu ,porozmawiałem z jednym z miłych panów na serwisie który wszystko wyjaśnił , powiedział że nie ma problemu - zrobimy ,tylko proszę iść do biura i się umówić ...i jak się domyślacie tego etapu już nie przeszedłem ...nie proszę Pana to nie u nas ,nie robimy takich rzeczy i takich samochodów itd... za biedny klient ,z takim autem z 2001 roku , co też ja sobie myślałem ....
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 17:30
Salon - samochody nowe
Jak zwykle obsługa ...
... do bani auto nie umyte to ma być mercedes.to jakiś żart
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2021 16:35
Salon - samochody nowe
Dla mnie to ...
... porażka nawet nie ma gdzie usiąść już nie wspomnę o poczęstowaniu kawą przyjechałem na serwis to powinienem dostać samochód zastępczy a tu nic czekam już prawie cztery godziny siedząc na krawężniku nie polecam