Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 11:46
Salon - samochody nowe
Piękny nowy salon.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2019 16:16
Salon - samochody nowe
Bardzo ładny salon, ...
... miła obsługa, tylko auta niestety dla milionerów :)
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 13:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 czerwca 2019 12:27
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 14:23
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 10:20
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 14:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 10:27
Salon - samochody nowe
super salon, można kupić mercedesa
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 16:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 12:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 22:07
Salon - samochody nowe
Po rozczarowującym doświadczeniu ...
... z salonem Mercedesa w Sosnowcu, zdecydowałem się odwiedzić powyższy – z nadzieją, że fatalna obsługa klienta nie jest przypadkiem domeną całej marki Mercedes w Polsce. Wizyta miała też inny, bardziej istotny powód: stłuczka. Na wstępie miłe zaskoczenie – przywitano mnie po wejściu i po krótkiej rozmowie, skierowano do działu napraw powypadkowych. Krótka rozmowa z Panią Kasią i podjęta została decyzja o naprawie właśnie w tym serwisie. Pani Kasia podeszła do sprawy profesjonalnie; uprzejmie i z uśmiechem wyjaśniła nam całą procedurę. Na miejscu dokonano też pierwszych oględzin samochodu, wykonano zdjęcia, po czym ustaliliśmy termin naprawy. Sama naprawa – w mojej ocenie – została wykonana znakomicie. Auto wygląda, jakby do jego zarysowania nigdy nie doszło, a samochód dopiero co opuścił fabrykę. Mogę się jedynie przyczepić, że wnętrze nie było w pełni czyste. Chwytając drążek hamulca ręcznego wyraźnie czuło się, że ktoś miał brudne dłonie. Mimo tej drobnej skazy, ogół prac należy ocenić bardzo wysoko. W tym miejscu mógłbym wystawić najwyższą notę, jednak kolejna wizyta mocno zmąciła ten bardzo dobry obraz. Samochód trafił na pilną naprawę do jednego z zaufanych serwisów w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. A ponieważ chciałem kontynuować współpracę z w/w ASO Mercedesa, zdecydowałem, że przynajmniej zakupię potrzebne części. Skontaktowałem się telefonicznie, zamówiłem podzespoły i tego samego dnia stawiłem się po ich odbiór. Schody rozpoczęły się, jak tylko poznałem Pana Roberta Sz. z działu części zamiennych i zapytałem o ewentualny upust. Zgubił mnie pogodny nastrój, bo naiwnie założyłem, że obsługująca mnie Pan będzie zainteresowany pozyskaniem nowego klienta i przedstawi mi jakąś ofertę. Jak mawia klasyk: nic bardziej mylnego. Przyznał co prawda, że mógłby udzielić mi zniżek, ale od samego początku był tym mocno niezainteresowany i oświadczył, że tak właściwie to otrzymam upust dopiero, kiedy wykonam jakiś miesięczny obrót. Dopytywałem, czy oczekuje, że będą sobie psuł samochód co tydzień, abym mógł ten obrót wykonać? Ponieważ części zakupione zostały na firmę, a ja wpadłem jedynie po ich odbiór, pomyślałem, że może pomylił mnie z warsztatem samochodowym, więc szybko zdementowałem taką ewentualność. Mimo moich słów Pan Robert podtrzymał swoją odmowę udzielenia upustu, dodatkowo przyjmując postawę, jakbym to ja musiał udowodnić, że w ogóle jestem godny uwagi i że jakikolwiek ukłon w moją stronę, byłby nie w porządku względem innych klientów ASO. Czarę goryczy przelały jednak kolejne jego słowa. Otóż na moją uwagę, że dopiero co zostawiłem u was w serwisie 7.000 zł za naprawę i lakierowanie, odparł z rozbrajającą szczerością, że: - to nie ja zostawiłem, tylko mój ubezpieczyciel (sic!); - ubezpieczyciel rabat za mnie dostał; - mamy wolny rynek i zawsze mogłem pojechać wtedy, jak i teraz gdziekolwiek indziej. Przyznam szczerze, że tak bezczelnej odpowiedzi się nie spodziewałem. Aż jestem ciekaw, czy kierownictwo podziela w/w uwagi Pana Roberta. Ostatecznie odebrałem zamówione części, otrzymałem oszałamiające 2,30 zł rabatu i bodaj 8 zł na dokupiony na wyjściu kubek termiczny, jako że Pan Robert omyłkowo wpisał błędną cenę i nie chciało mu się poprawiać. Ostatecznie z serwisu wyszedłem z dużo gorszym nastrojem i głębokim rozczarowaniem. Bardzo słabo to wyglądało, jak na osobę dumnie obnoszącą się ze swoim – jak to zostało ujęte – wieloletnim doświadczeniem handlowym i umiejętnościami pracy z klientami (whatever you say). Z uwagi na w/w sytuację nie mogę dać najwyższej oceny, a kierownictwu, jak i Panu Robertowi polecam zrewidować nastawienie. Odnoszę niestety wrażenie, że niektórym pracownikom salonów Mercedesa w Polsce – za przeproszeniem – w tyłku się poprzewracało i zapomnieli, czym jest pokora i szacunek. Pamiętajcie: dziś ktoś przyjeżdża do Was po części lub ulotkę, ale za kilka miesięcy, czy lat może wrócić z zamiarem kupna samochodu. Taki klient będzie pamiętał, gdzie potraktowano go z szacunkiem, a gdzie wyniośle i lekceważąco – ja tego Pana zapamiętam na pewno.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 20:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 12:05
Salon - samochody nowe
Miła, kompetentna obsługa. Gorąco polecam
Użytkownik sieci
30 maja 2019 20:01
Salon - samochody nowe
Super nowoczesny salon Mercedesa
Użytkownik sieci
28 maja 2019 21:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2019 14:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2019 08:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 maja 2019 21:27
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia. ...
... Ale od początku: naprawa z OC sprawcy. 1) oczekiwanie na tylne drzwi ponad miesiąc czasu; 2) pół godziny przed wyjazdem po odbiór samochodu dzwoniliśmy do salonu, po przyjeździe osoba odpowiedzialna za wydanie auta akurat gdzieś wyszła - oczekiwanie 30 minut... nie można przekazać sprawy komuś innemu? 3) Po wyjeździe z salonu przy wyjeździe z bramy zjeżdża się a właściwie zeskakuje z krawężnika na drogę - to chyba taki psztyczek w zawieszenie na sam koniec wizyty ;) nowy salon i takie coś? Czy to jest tester do airmatica ;)? Nie masz airmatica to poczuj wstrząs po wyjeździe z naszego salonu. 4) Faktura przychodzi po kilku dniach, jakby nie mogła być wystawiona i objaśniona przy wydaniu samochodu? Człowiek później się głowi co to jest kwota bezsporna... a jest to kwota, jaką wypłacił już zakład ubezpieczeń. Tak długi okres oczekiwania na części był przyczyną, że zapomniałem, że ubezpieczalnia wypłaciła część odszkodowania i miałem wrażenie, że otrzymana faktura jest niesłusznie wyliczona. Co do jakości usługi lakierniczej nie mam zastrzeżeń i mam nadzieje, że tak pozostanie. Może się czepiam, ale podobno Mercedes to marka premium więc zgłaszam moje uwagi aby Państwo usprawnili te procesy w obsłudze i przekazywaniu informacji dla klienta... i może ten uskok też zrobicie ;) Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
27 maja 2019 11:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek