Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 15:11
Salon - samochody nowe
Oprócz uśmiechających się ...
... Pań na wejściu to by była jedyna miła rzecz w tym "Salonie Mercedesa"...obsługa klienta koszmarna,a KROPELKĄ to ja sobie mogę podkleić odpadającą rzecz w Oplu albo w jakiejś Chinszczyźnie a nie w aucie za przysłowiową BAŃKĘ....bo takie porady dostaje właściciel auta od Pana z obsługi przy wydawaniu pojazdu po usłudze serwisowej z przebiegem 500 km.
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 08:32
Salon - samochody nowe
Muy mal, no cumplen con lo acordado.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 22:30
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na tak ...
... zwaną akcję serwisową, czyli usunięcie usterki fabrycznej, dodatkowo zgłosiłem wadliwe działanie podgrzewania lusterek zewnętrznych i możliwość naprawy tylko bezgotówkowo, że względu na wykupienie dodatkowego ubezpieczenia na awarie samochodu. Jednak moja polisa nie była uznawana w tym salonie, więc po rozmowie z pracownikiem (nie wiem z kim bo się nie przedstawił) powiedziałem, że nie wyrażam zgody na usunięcie tej usterki odpłatnie. Następnego dnia przy odbiorze samochodu, została wystawiona mi faktura za diagnostykę lusterek, która stwierdzała wadliwe działanie podgrzewania lusterek. W między czasie jakiś mężczyzna wyskoczył na mnie, że nie otrzymam samochodu jeśli nie zapłacę za naprawę wkładów grzewczych lusterek zewnętrznych, poinformowałem go, że taka naprawa nie miała miejsca, a tylko otrzymałem kosztorys ewentualnej naprawy. Nie usłyszałem, żadnego słowa przeprosin od aroganckiego pan, który też nie raczył się przedstawić. Zapłaciłem fakturę, wsiadłem do śmierdzącego benzyną samochodu, popatrzyłem na dywaniki zabrudzone błotem zacisnąłem zęby z mocnym postanowieniem, nigdy więcej...
Użytkownik sieci
20 października 2024 20:08
Salon - samochody nowe
W sobotę chciałem ...
... się dowiedzieć, ile kosztuje serwis B1 w GLC 200d, po chwili czekania zostałem zawołany do biurka, dostałem bardzo niezadawalającą odpowiedź, myślałem, że rozmawiam z pikarzem a nie z mechanikiem samochodowym, odpwiedź była może 2000 tys, może 2500 a może 3000 tys.Pytam, co to za odpowiedź??? A on mówi, że jak chce wiedzieć do złotówki, to potrzebuje pół godziny. Nie polecam, bez kultury do klienta, wydaje mi sie, że ten czlowiek pracuje za karę, niech lepiej w sobotę zostanie w domu.To wstyd, zatrudniać takich ludzi w takiej firmie jak "Mercedes Benz".Nie polecam.
Użytkownik sieci
23 września 2024 13:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2024 18:46
Salon - samochody nowe
Informuję Mercedes Benz ...
... że firma z którą współpracujecie NATONI wprowadza klientów w błąd. Zgodnie z moim zapytaniem (treść wiadomości w e-mail) zadałem pytanie o możliwość zainstalowania ładowarki MB Wallbox. Zostałem przez was przekierowany do firmy „trzeciej”. Firma ta dokładnie w tym samym układzie graficznym i w tej samej cenie jak na stronach MB wysłała mi ofertę. Różnica poległa na tym (teraz już wiem). Zamiast ładowarki MB w treści była ładowarka firmy ABB (w ofercie zdjęcie ładowarki oryginalnej MB). Według mnie jest to działanie z premedytacją wprowadzające w błąd klienta.
Użytkownik sieci
5 września 2024 17:16
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo niskiej ...
... klasy obsługa 🤔 jedynie panowie z działu części byli pomocni i uprzejmi. Mimo wydania ponad 9 tyś zł czułem się w salonie jak intruz. Na serwisie mało kto wydawał się chętny do pomocy... Słabo, bardzo słabo to wyglądało.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 11:37
Salon - samochody nowe
Nie mogę się ...
... zgodzić z opiniami o świetnej atmosferze i przyjaznym personelu sprzedającym (serwisu nie znam). Osobiście byłem 2 razy aby zorientować się w ofercie - ale szukając auta do 300 000 pln czułem się jak ubogi krewny wśród arystokracji handlowej, a po pytaniu o upusty (np. grupa zawodowa) to już powiało mrozem - lodowata grzeczność. Skąd to poczucie wyższości? Chyba że handlowcy tego salonu sami jeżdżą minimum E klasą, a poniżej to się nie liczy ;)
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 17:32
Salon - samochody nowe
Obsługa zupełnie nie zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 20:26
Salon - samochody nowe
Umówiona jazda testowa ...
... nie odbyła się pomimo mojej wizyty w salonie ... ponieważ ktoś zabrał kluczyki
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 16:03
Salon - samochody nowe
Płacenie za diagnoze ktora nie padła … chore
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 09:20
Salon - samochody nowe
Problem aby poznać ...
... cenę samochodu Po umówieniu jazdy testowej, dzień przed terminem telefon, że im się zepsuł samochód i odwołują termin bez wyznaczenia nowego. Minął miesiąc i nadal nie zadzwonili.
Użytkownik sieci
6 maja 2024 17:21
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie zostałem kompletnie ...
... "olany" przez obsługę - pierwszym razem gdy weryfikowałem historie serwisową swojego samochodu; drugim razem gdy chciałem umówić się na wymianę oleju w ASB. Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
6 maja 2024 17:18
Salon - samochody nowe
Dzodzwonienie się to ...
... dramat. Podobnie jak również oddzwonienie. Można się nie doczekać. Szlag człowieka
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 09:53
Salon - samochody nowe
Słabo
Użytkownik sieci
13 marca 2024 09:03
Salon - samochody nowe
Jeśli ktos naprawde ...
... chce kupic Mercedesa i to nie z niższej półki to niech lepiej tam nie idzie ponieważ zniechęci się całkowicie a w szczegolnosci pani na drugim piętrze . Jako pracodawcą z miejsca bym ją zwolnił zero szacunku do klienta
Użytkownik sieci
5 marca 2024 11:25
Salon - samochody nowe
Należałoby zapewnić jakieś miejsca parkingowe dla klientów!
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Brak możliwości zaparkowania ...
... samochodu (a dużego, to już można całkowicie zapomnieć), mimo umówionej wizyty na serwisie, nie zostało one zapewnione.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 16:26
Salon - samochody nowe
Sprawa ciągnęła się ...
... od sierpnia 2023 roku, a dotyczyła NAKLEJKI o wartości 500zł., które zostały od razu pobrane bez uprzedniego wykonania zleconego zadania. Dopiero jak osobiście skontaktowałam się z salonem Mercedesa w głównej centrali w Niemczech, ci natomiast skontaktowali się z salonem w Warszawie, sprawa nabrała tempa. Dziękuję za olanie sprawy Panie kierowniku. Brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 19:20
Salon - samochody nowe
Pojechałem tam w ...
... nadziei aby poszukać dla siebie pierwszego wymarzonego auta i wszystko byłoby okey,gdyby nie traktowanie mnie tam jak przygłupa,czułem się totalnie zlany,to,że poruszam się na wózku i nie noszę na sobie ciuchów za kilkaset bądź kilka tysięcy nie daje nikomu prawa aby traktować mnie jak kogoś gorszego.Może dosłownie przez 10 minut był doradca ale też było od razu po nim widać,że ma nadzieje,że szybko skończę szukać auta i będzie mógł wrócić do pogadanek z kolegami,zresztą widziałem,że krzywo się reszta na mnie patrzyła,na zasadzie,,co ten pajac tu robi”.Jeśli tak mają wyglądać doradcy w Mercedesie to szczerze współczuje przychodzącym tam chętnym klientom do kupna samochodu.Jedynie co na ,,+” to Pani recepcjonistka która była miła.Poprawcie się. Od:Postawcie się w mojej sytuacji i zastanówcie się czy chcielibyście być tak nie fajnie traktowani. Nigdy więcej do waszego salonu nie zawitam.I nie zmieni tego wasze przepraszam.Prędzej powinniście pracować na targu a nie w salonie samochodowym!