Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 marca 2022 14:42
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa serwisowa. ...
... Pomimo umówionej godziny odbioru samochodu, jak zwykle opóźnienie. Jeszcze mi się nie udało wyjechać z serwisu o omówionej godzinie.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2022 13:14
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM OMIJAC ...
... SERWIS.Niestety zmieniam moja opinie.Kupno auta tam wszystko ok,ale potem korzystanie z serwisu w tym salonie to TRAGEDIA.Serwis istnieje tylko by nabijac kase a uslugi czesto byly kiepsko wykonane i trzeba bylo sie umawiac na poprawki po SERWISIE
Użytkownik sieci
18 grudnia 2021 16:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 października 2021 11:46
Salon - samochody nowe
Ladny budynek.....ale przeciez ...
... nie po to sie tam jezdzi! Obsluga tragiczna, nie ma znaczenia czy chcesz kupic czesci czy samochod. Chcialem zamowic CLA w wersji hybrydowe, ale "nie maja na stanie, nie mozna aktualnie zamawiac"...mieli sie odezwac jak tylko auto bedzie dostepne w konfiguratorze czy tez juz na salonie. Mimo 3 kontaktu z mojej strony....do dzis cisza. Ostatnio bedac tam, przypadkowo zauwazylem ze jednak auto jest w salonie...no coz. Obsluga dzialu czesci nie lepsza. Nieprzyjemni, niezyczliwi, rozmowa z wyrazna nuta wyzszosci w glosie, lekcewazaca obsluga.....mozna dlugo wymieniac. Jesli jeszcze szla za tym wszystkim ogolna jakosc....ale nie, to tez nie ten przypadek. Generalnie nie polecam, a wlasciwie polecam omijac szerokim lukiem!!!!!! PS. Do wlasciciela: W skromnym salonie w Zabrzu bylo lepiej, ale pracownicy poczuli sie PREMIUM przez duze P i traktuja ludzi z buta. Sloma z butow.....
Użytkownik sieci
28 września 2021 16:18
Salon - samochody nowe
Nikt nie zaszczycił ...
... nas swoją osobą, wszystkie biurka zajęte przez pracowników... ja byłam jedyną klientką i nikt nie podszedł .. Salon piekny, obsługi brak.
Użytkownik sieci
15 września 2021 15:12
Salon - samochody nowe
W salonie jest ...
... fatalna obsługa. Byliśmy zainteresowani CLSem z 2014r. Okazało się, ze kupujący nie może jechać autem na próbę (trudno)- po jeździe ze sprzedającym byliśmy gotowi kupić ten samochód (w porównaniu z innymi CLSami, które oglądaliśmy ten był cichy i działał jak należy). Chcieliśmy jedynie sprawdzić je sami na podnośniku - przede wszystkim, czy jest korozja (mąż jest mechanikiem) okazało się, ze najwcześniej możemy to zrobić za tydzień (mieszkamy ponad 200 km od salonu). Gdyby auto było w porządku, kupilibyśmy je, ale jeżdżenie tylu kilometrów, żeby zobaczyć ewentualna korozje było dla nas bezsensu- już raz tak się nacieliśmy, o czym opowiedzieliśmy sprzedawcy. Mieliśmy wrażenie, ze sprzedawca zwyczajnie nie chce sprzedać tego auta.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2021 15:16
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Daleko od zachodnich standardów. Niestety, bardzo nowoczesna i elegancka elewacja budynku firmy w Chebziu jest myląca, a klienci oczekujący odpowiedniego wykończenia mogą być srogo zawiedzeni. Miałem małe problemy z łącznością z telefonem komórkowym i MBUXem i skontaktowałem się z paniami z recepcji, które po krótkim przesłuchaniu odesłały mnie do Eksperta Produktowego nr 1. Dom był pusty, bez klientów, w ciepły letni dzień pracy. Ponieważ ekspert 1 był podobno zajęty, kazano mi czekać kwadrans. Po dobrych 30 minutach poprosiłem o mojego eksperta, który już dla mnie nie istniał, zamiast tego mogłem liczyć na wsparcie Eksperta Produktowego nr 2. Niestety ten też się nie pojawił. Sam bawiłem się systemem tuż przed drzwiami wejściowymi domu i kiedy zorientowałem się, że dzisiaj nic się nie stanie, poddałem się po prawie godzinie i odjechałem sfrustrowany. Zastanawiając się nad tym straconym czasem, poczułam ogromną wdzięczność dla mojego dilera Fmy Biela w Bremerhaven, który może nie ma tak nowoczesnego domu i dla mnie osobiście na pewno nie musi, ale autentycznie daje klientowi poczucie, że jest ważny . (Wersja oryginalna) Von westlichen Standarts weit entferrnt. Leider trügt die sehr moderne und elegante Fassade des Firmengebäudes in Chebzie., Kunden, die eine damit korrespondierende Behandlung erwarten, können bitter enttäuscht werden. Ich hatte kleine Konnektivitätsprobleme mit dem Handy und MBUX und wandte mich an die Damen am Empfang, die mich nach kurzem Anhören zum Product Experten Nr.1 geschickt hatten, Das Haus war leer, keine Kundschaft, an einem warmen -Werktag im Sommer. Da der Experte 1 angeblich beschäftigt war, sollte ich ein Viertelstündchen warten. Nach gut 30 Min fragte ich nach meinem -Experten, den es für mich jetzt nicht mehr gab, stattdessen durfte ich mich auf die Betreuung des Product Experten Nr. 2 freuen. Leider ist auch dieser nicht erschienen. Ich spielte selbst mit dem System direkt vor der Eingangstür des Hauses herum und als ich merkte, es wird heut nix, gab ich nach fast einer Stunde auf und fuhr frustriert weg. In der Reflexion über diese vertane Zeit, erspürte ich eine große Dankbarkeit für meinen Händler Fma Biela in Bremerhaven, der zwar kein derart modernes Haus vorweisen kann und es für mich persönlich gewiss auch keineswegs muss, dafür aber authentisch den Kunden spüren lässt, dass er ihm w wichtig ist.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 18:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2021 16:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 15:16
Salon - samochody nowe
Nawet w norauto ...
... jest lepsza obsługa ( nie wspominając o innych serwisach!) Moim zdaniem klienta serwisu traktują jak... fajnie że zostawi kasę i niech spada. Żadnych informacji jak długo potrwa naprawa! Nikt nic nie wie. A porównanie innych serwisów np. Toyoty, BMW. proponują przynajmniej kawę a w Rudzie Śl. nawet wody nie zaproponują! Żenada! Jest jeden plus wizyty :-) jest gdzie usiąść 😉
Użytkownik sieci
27 maja 2021 09:11
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, nikt ...
... nie raczył oddzwonić pomimo pozostawienia numeru telefonu i zapewnienia recepcji sprzedaży, iż ktoś z doradców podejmie kontakt. Lekceważący stosunek do klienta spowodował, iż zakupiliśmy samochód w innym salonie.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2021 17:22
Salon - samochody nowe
Byłem na aktualizacji ...
... sterownika silnika w Mercedesie w203, serwis mówi (autoryzowany!) ze nie można wykonać aktualizacji, bo samochód jest zasilany paliwem LPG. Serwis specjalizujący się w Mercedesie (nieautoryzowany) zrobił mi aktualizacje bez problemu. Po 2 na odpowiedz ze nie można zaktualizować czekałem łącznie 2 godziny, po czym Pan z serwisu powiedział ze musi przygotować samochód do wydania i czekałem kolejne 2 godziny, po co jazda próbna po sprawdzeniu samochodu tylko komputerem? Zmarnowane paliwo i tyle. Jedyne co jest ok to obsługa bo Pan był bardzo miły i można było normalnie porozmawiac.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2021 16:17
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta, ...
... Panowie kręcą się po salonie, mówią, że bardzo zajeci i nie można przez godzinę doczekać się wyceny auta.
Użytkownik sieci
19 marca 2021 18:25
Salon - samochody nowe
Wczoraj odebrałem NOWE ...
... auto z zaparowanymi reflektorami podczas odbioru dostałem informację jeżeli para nie zniknie po miesiącu to proszę przyjechać i reklamować.Fakturę zakupu można ustalić po numerze rejestracyjnym .Oceńcie sami.
Użytkownik sieci
15 marca 2021 16:54
Salon - samochody nowe
Obsluga klienta tragiczna.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 13:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Żenująca ...
... obsługa, a raczej TOTALNY jej BRAK. Po wejściu zostaliśmy wysłani na piętro do salonu. Podeszliśmy do konkretnego modelu samochodu, oglądaliśmy z zewnątrz, otwieraliśmy bagażnik, przed dłuższy czas siedzieliśmy w środku, przestawiałam fotel, żeby dopasować sobie pozycję (co przecież świadczy o konkretnym zainteresowaniu) i przez ten czas NIKT się nami nie zainteresował. Jedyny (chyba) sprzedawca gdzieś znikł jak przyszliśmy, a jakaś pani sobie siedziała przy biurku i czekała na nie wiadomo co. A samochód nam się spodobał. Cóż, może w Sosnowcu ktoś zwróci na nas uwagę. Ps. a gdyby ktoś miał wątpliwości, nie przyjechaliśmy kapciowym samochodem i nie chodzimy w dresie (choć to i tak nie powinno mieć znaczenia).
Użytkownik sieci
7 listopada 2020 20:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam i ...
... przestrzegam przed tym serwisem jestem właścicielem w205 AMG auto miało drobną kolizje w grudniu przyjechało na kołach do serwisu na tą chwilę byłem już na 5 poprawkach nic sobie z tego nie robią jest to dla nich chyba normalne wmawiają mi że jest wszystko ok lub jak usłyszałem że się czepiam jakość wykonania słaba za każdym razem trzeba się prosić i udowadniać na innym modelu że jest robota spieprzone a i tak do końca nie chcą się przyznać do winy .Mam w swojej firmie 20 samochodòw różnych marek żaden serwis nie potraktował mnie tak , jak w/w serwis .NIE POLECAM !!!
Użytkownik sieci
30 października 2020 13:04
Salon - samochody nowe
Byłem w serwisie ...
... podczas pracy,w czasie oczekiwania chciałem rozeznać się w kilku modelach ,niestety nikt z pracowników nie kwapił się do pomocy,na moje zapytania pani coś tam odpowiedziała zza biurka i tyle,czyżby klient w ubraniach roboczych nie jest uznawany za klienta w tym salonie??gdy będę zmieniał w przyszłym roku auto na pewno tu nie zawitam .
Użytkownik sieci
20 października 2020 09:57
Salon - samochody nowe
Beznadzieja, żenada, brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 18:59
Salon - samochody nowe
Martwe dusze