Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 września 2018 07:41
Salon - samochody nowe
Brak słów co do obsługi
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 15:58
Salon - samochody nowe
Nigdy nie sądziłem ...
... że w salonie mercedesa mogą mnie spotkac takie problemy jakie mnie spotkaly. Naprawa blacharsko-lakiernicza byla zlecona bezgotowkowo. Malowane i szpachlowane byly drzwi tylne w Sprinterze . Salon zle je spasowal tak ze sie niedomykaly, na wewnetrznej stronie pelno zaciekow a zewnatrz piasek badz inne zabrudzenia pod lakierem . Na co Pan Dawid z Salonu odpowiedzial że zanieczyszczenia pod lakierem w lakierze sa dopuszczalne podczas procesu naprawczego i sa zgodne z technologią. Również nadmienil ze nie jest okreslone procentowo na jakiej powierzchni moga byc te zabrudzenia wiec moga byc cale w piachu i bedzie ok. Natomiast na zle spasowane drzwi odpowied brzmiala: PZU zle oszacowalo kosztorys i byla naprawa drzwi a nie wymiana a on zrobil wszystko co sie dalo i lepiej nie bedzie. kosztorysanta nie wezwal na dodatkowe ogledziny bo to by nic nie dalo a na koncu dodal ze to tylko BUS i wszytsko jest ok PZU zajelo stanowisko w tej sprawie po ogledzinach ponaprawczych ze te naprawy zostaly wykonane niezgodnie z technologia producenta Mercedes Zabrze dalej twierdzi ze tak ma byc . Nie wpomne o tym ze autem ktos przejechal 30 km gdy bylo w serwisie prawdopodobnie bylo napawiane u jakiegos rzeźbiarza no bo kto i po co jedzil nim 30 km ? Auto oddane cale ujebane nie umyte nie posprzatane o polerce to nawet nie wspomne natomiast mam kilku znajomych którzy oddawali skody fordy ople i zawsze dostawali auta z powrotem wypicowane i wyczyszczone jak im pokazalem jakie auto dostalem z ASO Mercedes to niewierzyli ze tak oddali auto z Mercedes Kosztorysant z PZU tez nie wierzyl ze ta naprawe robil ASO Mercedes Teraz bedzie biegly sadowy rzeczoznawca opinie z PZU i bedziemy weryfikować licencje w Niemczech u Mercedesa na naprawy blacharsko lakiernicze ktore wykonuje Mercedes Zabrze.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2018 14:00
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najgorsza wizyta u dealera samochodowego. Chciałem tylko rzucić okiem na jeden samochód, podczas gdy ja porównuję bmw audi i Porsche. Nikt nie był dostępny - tylko zajęty swoimi komputerami. Kompletny brak zainteresowania klientami (Wersja oryginalna) The most worse visit at a car dealer. Just wanted to have a look at one car while I am comparing between bmw audi and Porsche. No one was available - just only busy on their computers. No interest in customers at all
Użytkownik sieci
24 lipca 2018 15:31
Salon - samochody nowe
Wszystko ładnie pięknie ...
... ale dostawa części to już tragedia pokonanie trasy około 6 km zajmuje im 6 godzin .Chyba te mercedesy takie wolne . Bardzo się zastanowię czy jeszcze kiedykolwiek coś u nich kupię.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 11:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lutego 2018 09:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 21:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 16:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 grudnia 2017 17:58
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Z wielką starannością zobowiązuję się do poinformowania właściciela marki Mercedes - Benz o jakości obsługi klienta oraz praktykach stacji lokalnej w Polsce tj. Mercedes - Benz Inter Car II Sp. ogród zoologiczny. ul. Wolności 540e, Zabrze, Oddz. Świerklany pod marką jako autoryzowany serwis oraz salon samochodowy Mercedes - Benz. W październiku tego roku naprawiono mercedesa klasy C ze wskazaniem usterki "holownik silnika". Pan Wojciech Kempa Kierownik Działu Serwisu mówi, że normalną polityką diagnozowania i usuwania usterek przez Mercedes - Benz jest usuwanie różnych przyczyn i usuwanie awarii bez gwarancji, że ewentualne naprawy zostaną wykonane wadliwie i w każdym przypadku kosztować klienta. W moim przypadku tak było, usterka nie została usunięta, ale musiałem zapłacić za wadliwą naprawę, tłumacząc, że usunięto „inną” usterkę, mimo że „holownik silnika” był wyraźnie wskazany w zleceniu serwisowym. W końcu musiałem zapłacić kolejną fakturę za wynajem samochodu, podczas gdy stacja nie naprawiła uszkodzonej naprawy! Jestem pokrzywdzony za zapłatę faktury za nienaprawiony samochód i wynajęty samochód tak jak jest teraz. Z przykrością informuję, że sprawa jest przekazywana do sądu. (Wersja oryginalna) With great care, I am obliged to inform the owner of the Mercedes - Benz brand about the quality of customer service and the practices of the local station in Poland ie Mercedes - Benz Inter Car II Sp. z o.o. ul. Wolności 540e, Zabrze, Oddz. Świerklany under the brand as an authorized service and Mercedes - Benz car saloon. In October this year the Mercedes C class has been repaired with a fault indication "engine tug". Mr Wojciech Kempa Service Department Manager, says that the normal policy of diagnosing and repairing malfunctions by Mercedes - Benz is to repair a variety of causes and to remove the malfunction without giving any warranty that any repairs will be carried out fault and in each case will cost the customer. In my case this was the case, the fault was not removed but I had to pay for the defective repair, explaining that the "other" fault was removed even though the "engine tug" was clearly indicated on the service order. In the end, I had to pay another invoice for renting a car, while the station did not repair the damaged repair! I am aggrieved for the payment of an invoice for a non-repaired car and a rented car as it is now. I regret to inform you that the case is being transferred to court.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2017 12:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 października 2017 17:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 08:36
Salon - samochody nowe
Serwis tandeta
Użytkownik sieci
8 czerwca 2017 11:20
Salon - samochody nowe
Fatalne podejście do ...
... ludzi którzy dają zarobić firmie,kljenta najlepiej przeczołgać i pogonić zero zrozumienia, a chciałem tylko kupić wycieraczki do CLS . W innym salonie nie było problemu . opinia negatywna . stanislaw
Użytkownik sieci
17 października 2016 18:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka