Zobacz na mapie
81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 marca 2025 10:02
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony na ...
... serwis po dotarciu - na wymianę oleju, miał również zostać wykonany przegląd folii, miała zostać wymieniona skrzypiąca roleta bagażnika. Nie dość że ani roleta nie została wymieniona, folia nie została poddana inspekcji, to nie pozwolono mi uczestniczyć w wymianie oleju samochodu. W Audi czy w Porsche na wstępie pytają czy chce Pan uczestniczyć w serwisie bądź oferują film z wykonanych czynności na serwisie. Umycie auta? Od środka są takie zacieki na szybie przedniej że musiałem oddać auto do normalnej myjni. Jestem bardzo niezadowolony.
Użytkownik sieci
5 marca 2025 08:04
Salon - samochody nowe
Leasing mercedes to ...
... najgorszy leasing z jakim miała okazję współpracować. Naliczają noty za zapłacone w terminie faktury. Nie poważna firma.
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 10:38
Salon - samochody nowe
Korzystamy z leasingu ...
... mercedes. Najgorszy z jakim mieliśmy styczność zero informacji, straszna współpraca.
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 12:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 18:16
Salon - samochody nowe
Dramat ! Przyjęli ...
... zgłoszenie i wyznaczyli termin przeglądu. Mieli wysłać wycenę na maila. Przez ponad tydzień nikt nie wysłał żadnej wyceny na maila. Po przyjęciu auta poinformowali moją żonę,że przegląd kosztuje tyle i tyle i koniec. Najpierw powiedzieli że doradcą pokazał mojej żonie wycenę i ona się na to zgodziła, potem niby przejrzeli nagrania z kamer i jednak nie pokazał ale jej wytłumaczył pozycją po pozycji co się skala na przegląd. Nie wiem jakim cudem mógł to usłyszeć na nagraniu z kamer! Kłamią i oszukują. Potem się wykręcają. I nie chodzi nam tu o zwrot kasy czy jakąś gratyfikację bo sprawa była o 2 pozycję na 200 zł na fakturze, a o zwykłą pokorę i normy społeczne. Niestety nie stać ich nawet na to. Dla mnie są na poziome pana Stacha z blaszanego warsztatu. Pozdrawiam Widzę że kolejne kłamstwa piszecie . KŁAMCY , BUTA i brak szacunku i pokory . Nikt nie omówił niczego z moją żoną! Wasz kierownik miał do niej zadzwonić celem omówienia szczegółów rozmowy. NIE zadzwonił, powiedział że sprawdzi na kamerach co miało miejsce. Po czym oddzwonił i powiedział że słyszy na kamerach jak pracownik serwisu omawia szczegóły usługi. Moja żona zadzwoniła do kierownika i zapytała się gdzie on to słyszał ? No i przyznał się że nie słyszał bo nie ma głosu tylko widzi jak mojej żonie coś pokazuje pracownik. była to tylko kwota za serwis. I stwierdzenie do mojej żony że to tyle kosztuje i już ! Albo się zgadza albo nie ? I ja to też słyszałem bo dzwoniła w tym czasie do mnie. Zatem kierownik serwisu to normalny kłamca i nagina rzeczywistość żeby się wybielić. Co więcej żonie otworzyła się maska w trakcie powrotu z serwisu i wyskoczył komunikat o przelanym oleju w silniku. Żona mu powiedziała o tym w czasie rozmowy tel. A on do niej wyskoczył że to nie możliwe i napewno się tak nie stało. Więc żona mu grzecznie powiedziała że mamy w aucie kamerę i wszytko się nagrywa z głosem. I nagle temat się urwał bo się Panu pseudo argumenty do kłamania skończyły. Mówiąc krótko . Jak chcecie tam cokolwiek ustalać to nagrywajcie oficjalnie całe spotkanie, bo się potem wam wyprą w żywe oczy! ZERO PODEJŚCIA DO KLIENTA. JESZCZE RAZ NAPISZĘ „BUTA ,CWANIACTWO, KOLESIOSTWO, BRAK KULTURY I CO NAJWAŻNIEJSZE RZETELNOŚCI! Omijać z daleka!
Użytkownik sieci
27 września 2024 21:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2024 21:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2024 21:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2024 13:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2024 19:52
Salon - samochody nowe
Chcieliśmy z mężem ...
... zakupić nowy model glc suv. Pan z którym byliśmy umówieni podczas rozmowy zachował się bardzo nie profesjonalnie. Szkoda… to już nasze czwarte podejście do tego salonu. 4 nasze samochody musieliśmy zakupić w innym miejscu z powodu bardzo kiepskiej Obsługi Klienta. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Niestety nie radzą ...
... sobie z usterkami prostymi. Hamulce wymieniane kilka razy na gwarancji bo biły co chwile, pojechałem do innego warsztatu i problem znikł. Był problem z odcinaniem mocy, auto stało kilka tygodni - rozłozyli ręce bo nie wiedzą co jest ( tak ASO nie potrafiło rozpoznać usterki ) , odstawione do innego serwisu diagnoza trawła kilka minut, a po 2 godzinach dostalem zdjęcie potwierdzające diagnozę. Auto 6 letnie w sumie do czasu serwisowania " aktualny" model. A co najgorsze, żadna czynność nie wpisana do elektronicznej książki serwisowej. Zawsze trafi się w poczekalni ktoś kto też reklamuje wykonaną usługę. Czy można polecać ten serwis - lepiej go unikać.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 15:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam, bardzo ...
... nieprzyjemna obskuga, traktują klienta jak lekko mówiąc niemądrego. Ceny w porównaniu z innymi dealerami kosmiczne a naprawa przeciąga się już miesiąc. Jedzcie do innego salonu. Zresztą już nie mają autoryzacji.
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 23:59
Salon - samochody nowe
Witam. To moja ...
... druga wizyta w tym salonie i ostatnia. Czekałem na ofertę tydzień czasu, otrzymałem ją po dwóch prośbach i jeszcze nie na ten egzemplarz który prosiłem. Pana Patryka F. który miał przygotować wspomnianą ofertę chyba przerosło zadanie, nie zgadzało się nic. Oferta nie na to auto i parametry leasingu odbiegające od tych o które prosiliśmy. Proszę się nie zasłaniać nieobecnością pracownika, ponieważ wiem że był w pracy od Pań z recepcji. Abyśmy się zrozumieli prawidłowo, załączam zdjęcie z jazdy testowej która była umówiona dzień wcześniej! Mało tego że Państwo kłamią bo nie było żadnego kontaktu z waszej strony lub nie zapoznaliście się dobrze z sprawą zmieniam opinię na 1 gwiazdkę. Proszę czytać z zrozumieniem co napisałem. Jeśli moja kolejna wizyta ma mieć miejsce w salonie w Bielsku to tylko w sprawie złożenia oficjalnej skargi do dyrektora sprzedaży, chyba że wolą Państwo skargę pisemną z załączoną kopią do MB Polska która się mieści przy Daimlera 1. Może po tej interwencji zaczniecie zatrudniać bardziej kompetentnych ludzi. Wtedy moja wizyta będzie z pewnością satysfakcjonująca.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 18:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 maja 2024 10:17
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie .Moja ...
... opinia co do serwisu jest baaaardzo negatywna nic nie idzie załatwić przez tel ciągle kogoś nie ma my oddzwonimy ja czekam i czekam a tu nic !!!! Obsługa niekompetentna nie polecam !!!!!!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 18:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 marca 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód w ...
... Bielskim salonie, było parę wizyt po zakupie, a to wymiana oleju, a to naprawa po obcierce i za każdym razem odczułem szufladkowanie klientów. Zauważyłem, że niektórych ludzi traktuje się inaczej, tak jak ktoś pisał wcześniej, kawa nie dla wszystkich itp… Jeżeli chodzi o serwis blacharsko-lakierniczy, Pan Rafał Sadkowski zachował się z pełnym profesjonalizmem.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 06:39
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 16:50
Salon - samochody nowe
Sprzedaż na niskim ...
... poziomie. Bardzo słaba komunikacja. Obiecują Ci przesłanie oferty: masz pewne brak kontaktu i brak oferty. Umawiają Ci jazdę próbną: brak kontaktu, musisz się upominać a i tak nie odpisują. Strata czasu, nie polecam. Jeśli uważasz tę opinię za pomocną zostaw kciuk w górę.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 19:28
Salon - samochody nowe
Nie będę się ...
... silił na konwenanse. Będzie przykro. Po prostu NIE POLECAM... Jako wieloletni posiadacz auta marki Mercedes, po raz pierwszy zawiodłem się srodze. Dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem. Podjechałem więc te 30 km żeby umówić się osobiście. Był to poniedziałek. Pani w recepcji wzięła dane i obiecała ze do środy koleżanka zrobi kalkulację i się skontaktuje. Jak można się domyślić nic takiego nie nastąpiło. W czwartek rano udało mi się dodzwonić miły Pan poinformował mnie że mają moje dane i przekazuje sprawę koleżance. Do 15:15 nic. Kolejny telefon z mojej strony, po 15 minutach łaskawie odebrany. Tym razem miła pani poinformowała mnie że przekaże koleżance. Ale jutro, bo koleżanka do 15 pracuje. Do dziś (piątek 17:15) zero kontaktu. A czas i kilometry do serwisu lecą. Nie będę się więcej napraszał. W Świerklanach oddzwonili na drugi dzień rano. W BMW też nie ma takiego problemu. Siedzi trzech doradców, załatwiają od ręki. Tu - czysty PRL. Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi? Brakuje tam chyba kierownika z prawdziwego zdarzenia. Wolna amerykanka. Na nic ten piękny salon skoro obsługa gorsza niż u pana Wiesia w szopie. Straciliście we mnie klienta. Planuję kupić EQB. Bardzo sie nad tym zastanowię. A jeśli już to na pewno nie tutaj...