91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 11:34
Salon - samochody nowe
Serwis w tym ...
... salonie przez ostatnie 3 miesiące niestety ciężko zapracował sobie na tę opinię. Usterka w niespełna półrocznym samochodzie zgłoszona końcem grudnia, finalnie zdiagnozowana i usunięta dopiero w połowie marca. Problemem był wyciek płynu chłodzącego. Po pierwszej diagnozie serwis stwierdził, że wyciekowi płynu do zera w całym systemie winny jest korek wlewu, co sprzeczne jest chociażby z prawem grawitacji. Płynu dolewać trzeba było litrami, co zostało zgłoszone, ale rzekomo możliwe było, że aż takie ilości mogą wychlapać się przez nieszczelny korek, znajdujący się zaraz pod maską. Po kilku dniach samochód był już ponownie umawiany na diagnozę, ponieważ komunikat o niewystarczającej ilości płynu chłodzącego wyskoczył ponownie po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. I tak metodą prób i błędów, dopiero za trzecim podejściem udało się usunąć usterkę. Mimo tego, że samochód jest na gwarancji, ostatnie trzy miesiące kosztowały mnie bardzo dużo czasu, nerwów oraz pieniędzy. Dodatkowo brak profesjonalizmu oraz chaos informacyjny serwisu sprawiły, że w bonusie zostałam obciążona fakturą za wynajem samochodu zastępczego w czasie, gdy mój samochód nadal przebywał w serwisie, a usterka nie była jeszcze usunięta. Tak jak napisał ktoś wcześniej, finalnie serwis próbuje zrobić z człowieka głupka i umywa ręce.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 13:56
Salon - samochody nowe
Auto Mercedes Citan ...
... zakupiony w salonie DDB Auto Bogacka Szczecin polecam! :) , po kolizji w Krakowie w sierpniu zeszłego roku został przekazany do tamtejszego salonu na usunięcie szkody (ogólnie drzwi do wymiany) do tej pory bez auta, to już 7 miesięcy, podobno ze względu na brakującą część, klamkę!
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 10:11
Salon - samochody nowe
Nic nie zostało naprawione po kilku już wizytach
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 15:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... tej firmy. Miałem krytyczną sytuację z samochodem i miał ktoś do mnie zadzwonić by mnie przyjąć. Jednak do dnia dzisiejszego nikt nie zadzwonił. Obsługa Klienta na bardzo niskim poziomie. Kontakt nastąpił w czwartek 25.01.2024. Nie polecam!
Użytkownik sieci
18 listopada 2023 19:12
Salon - samochody nowe
Szkoda słów .pani ...
... narzekającą na system, który się wiesza, nie wiem po co tam pracuje, skoro jest taki dramat. Termin ustalony ustnie dwa tygodnie wcześniej nie aktualny,pewnie przez system. Obsługa dramat. Dobrze ze są inne placówki. Pozdrawiam właścicieli tego bałaganu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2023 19:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
17 września 2023 07:47
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, człowiek ...
... przychodzi obejrzeć samochód personel zlewa klienta, zapewne szufladkując sobie wchodzących klientów. Oj Panie w dłuższych włosach byś się zdziwił, siedź dalej na stołku i wybiórczo sprzedawaj.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Serwis ASO w ...
... tym miejscu to porażka. Utrudniony kontakt z serwisem, lekceważące podejście do klienta jak i samych napraw. Miejsce dla ludzi o mocnych nerwach.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 20:56
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... serwis to jedna wielka porażka , twierdzą ze usunęli usterkę po czym tydzień/ dwa tygodnie po odbiorze samochodu usterka powraca brak słów gratuluje podejścia do pracy
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 09:09
Salon - samochody nowe
Hello to customers. ...
... Guys, please, avoid this service as they are not customer oriented. Every time before visiting that service I was doing double check with other stations. After explanation the problem to Zawila service they never listen the problem rather just making money on "diagnostic abuses". Every diagnostic costs are ridiculously high, but that is not the main problem. The main problem they are trying to make you "fool" with approach they are performing. Instead of proposing the ways of solving the problem, they are choosing the most expensive solution (even if it's not needed) and they are offering it for you. In the end, you have to choose or service your car during the manufacture guarantee and extended guarantee with additional costs from that service station OR move to another. Don't waste your time. Just find the better place. In short will conclude some stuff that you have to consider before you will go there: In my case: - they were trying to avoid guarantee case even if it so (probably, I had to sue them to prove that it's guarantee case, but it's waste of time) - prices are ridiculously high, especially when you are not welcomed in the service center - they are making mistakes which will cost you additional spending (they didn't generate a company invoice in my case, instead they used personal bill, after the printing that bill they rejected to change it - just no comments) - they have never proposed a cup of coffee or at least water to me, but every time I was there I saw totally different behavior's for other customers - you may conclude, when you will not bring them enough income - you are not interested for them. Very sad treating the customer, especially if it's top rated car brand like Mercedes. Shame and sad (Przetłumaczone przez Google) Witam klientów. Chłopaki, proszę, unikajcie tej usługi, ponieważ nie są zorientowani na klienta. Za każdym razem przed wizytą w tym serwisie sprawdzałem dokładnie z innymi stacjami. Po wyjaśnieniu problemu serwisowi Zawili nigdy nie wysłuchują problemu tylko zarabiają na "nadużyciach diagnostycznych". Koszty każdej diagnostyki są absurdalnie wysokie, ale nie to jest głównym problemem. Główny problem, który próbują sprawić, abyś „ogłupił” podejściem, które wykonują. Zamiast proponować sposoby rozwiązania problemu, wybierają najdroższe rozwiązanie (nawet jeśli nie jest potrzebne) i proponują je za Ciebie. Ostatecznie musisz wybrać lub serwisować swój samochód w ramach gwarancji producenta i przedłużonej gwarancji z dodatkowymi kosztami z tej stacji obsługi LUB przenieść się do innej. Nie trać czasu. Po prostu znajdź lepsze miejsce. W skrócie podsumuje kilka rzeczy, które musisz wziąć pod uwagę, zanim tam pojedziesz: W moim przypadku: - starali się uniknąć sprawy gwarancyjnej, nawet gdyby tak było (prawdopodobnie musiałem ich pozwać, aby udowodnić, że to sprawa gwarancyjna, ale to strata czasu) - ceny są absurdalnie wysokie, zwłaszcza gdy nie jesteś mile widziany w centrum serwisowym - popełniają błędy, które będą kosztować dodatkowe wydatki (w moim przypadku nie wygenerowali faktury firmowej, zamiast tego użyli rachunku osobistego, po wydrukowaniu tego rachunku odmówili zmiany - po prostu brak komentarzy) - nigdy nie zaproponowali mi filiżanki kawy ani przynajmniej wody, ale za każdym razem, gdy tam byłem, widziałem zupełnie inne zachowania innych klientów - można dojść do wniosku, że nie przyniesiesz im wystarczających dochodów - nie jesteś nimi zainteresowany . Bardzo smutne traktowanie klienta, zwłaszcza jeśli jest to najwyżej oceniana marka samochodów, taka jak Mercedes. Wstyd i smutek
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 13:36
Salon - samochody nowe
Dołączam się do ...
... negatywnych komentarzy dotyczących relacji z klientem. Miałem dziś jazdę testową, która była ok, na czas, spokojna, Pan odpowiadał na moje pytania, doradzał. Następnie po przejażdżce stoimy przed salonem i w sumie nic, żadnej kontynuacji, czy może jestem zainteresowany, czy chcę pogadać o konfiguracji, datach, rabatach. Sam zapytałem czy wejdziemy do salonu i pogadamy o ofercie i okazało się, że ten Pan nie jest sprzedawcą i musiał po takiego pójść. Sprzedawca natomiast, wydawał się zupełnie niezainteresowany sprzedaniem mi samochodu, zdawkowe odpowiedzi na moje pytania i tyle. Nie wyszedłem z żadną propozycją, sprzedawca nie poprosił o żadne moje dane więc jak rozumiem nie jest zainteresowany kontaktem ze mną. Dla niektórych to pewnie szczegóły ale do innych standardów jestem przyzwyczajony w salonie marki premium. Np. w BMW zupełnie inaczej to wyglądało, pozdrawiam i polecam salon mCars na Conrada w Krakowie. Jakbym miał podsumować, auto bardzo mi się spodobało, ale nie odczułem traktowania mnie jako klienta premium, za to odczułem że oni czują się premium :) może mają super sprzedaż i taki mały klient ich nie interesuje. Wisienką na torcie było przekazanie mi informacji, że konkurencja ma obecnie dużo lepszą ofertę rabatową :D Merca chyba kupię, ale nie kupię go w tym salonie.
Użytkownik sieci
28 września 2022 14:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 13:29
Salon - samochody nowe
Brak zarządzania relacjami ...
... z klientem od momentu zamówienia do realizacji. Brak proaktywnego podejścia- brak informacji o statusie, czy o kolejnym przesunięciu terminu produkcji i powodach takiej sytuacji. Rozumiem, że czasy są trudne i niepewne, ale właśnie teraz najbardziej widoczne są wszelkie braki czy niedociągnięcia w sposobie zarządzania obsługą klienta, a ta nie kończy się wraz ze złożeniem zamówienia. Relacje- długoterminowe- buduje się jak jest super, a tym bardziej jak jest trudno. Najwyraźniej, w tym salonie, nie ma to większego znaczenia, bo 'nie ten klient, to inny'. Zobaczymy, co będzie dalej- na tym etapie jestem rozczarowana.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 12:37
Salon - samochody nowe
Recepcja odbija klienta ...
... do serwisu telefonicznego a serwis telefoniczny do recepcji. 3 godziny czekania i z salonu wyjeżdżam uberem zamiast autem zastępczym a dalej nie wiem kiedy auto zastępcze zostanie mi przekazane.
Użytkownik sieci
27 lipca 2022 09:17
Salon - samochody nowe
zero kultury w finansach
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 21:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2022 22:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2022 01:22
Salon - samochody nowe
Pracownik salonu P. ...
... Marcin bardzo miły, uprzejmy i uczynny podczas rozmowy telefonicznej. Baaa nawet służył dodatkowymi informacjami. Chętnie umówił się na spotkanie na kolejny dzień po czym po godz 15 dzwoni i oznajmia ze samochód już sprzedany. Rozumiem podejście „jest klient” to sprzedaję ale rozgoryczenie pozostaje…. Jednak w dzisiejszych czasach rozmowa, słowo i człowiek nie ma wartości. Liczy się tylko kasa.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 07:04
Salon - samochody nowe
Slabo..na części czekam ...
... ponad 3 miesiace i nadal nie ma.W aucie w miedzyczasie minela gearancja.
Użytkownik sieci
18 września 2021 16:19
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... z myślą zakupu nowego samochodu. Na pytanie, dlaczego powinienem wybrać samochód tej marki, usłyszałem: „Bo to Mercedes!” Jak poprosiłem o jakieś konkretniejsze powody, to w sumie nic nie usłyszałem, co mogło by mnie przekonać. Drążąc dalej temat zapytałem jaka jest największa zaleta tego samochodu, usłyszałem, że mogę z tym samochodem „porozmawiać”! Wychodzi na to, że jest to idealne miejsce dla samotnych ludzi, którzy całe życie marzyli o Mercedesie, a nie o dobrym samochodzie!