91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 października 2018 21:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2018 20:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 października 2018 18:41
Salon - samochody nowe
Dobry salon i ...
... serwis, chociaż czasem zdarza się jakaś wtopa
Użytkownik sieci
15 października 2018 09:50
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
14 października 2018 17:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 października 2018 18:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 października 2018 14:15
Salon - samochody nowe
Wszystko ok
Użytkownik sieci
25 września 2018 17:09
Salon - samochody nowe
Serwis to tragedia! ...
... Uważajcie bo moja historia może być rozważana w kategorii próby oszustwa. Drugi samochód danej marki "sprzedaje " serwis. Tak się mówi. Ja kolejnego Mercedesa już nie kupie z powodu serwisów. Tak złego serwisu jak ten na Górce Borkowskiej w moim życiu nie spotkałem. Od początku, jak tylko w czasie reklamacji psującego się samochodu miałem z nimi ciągłe spięcia. Czy to o uszkodzenie mi lakieru, czy o odrzucanie reklamacji, aż w końcu zapomniałem o nich. Mineły 2 lata... Miałem zrobić serwis B Mercedesa Vito Tourer. (82000km) Jadąc nieopodal, skusiło mnie spytać się o cenę tego serwisu. Cena podana przez Pania z recepcji 1250 zł wydała się korzystna i po upewnieniu się że taka jest z powodu jakiejś promocji, umówiłem się na serwis. Godzina 16ta tego samego dnia. ( dzisiaj) . Pan Doradca serwisowy, już podczas przyjmowania samochodu na ścieżce diagnostycznej, zakomunikował mi, że trzeba wymienić przy przeglądzie B olej w skrzyni biegów. Na szczęście, mnie tknęło, i zaznaczyłem, że się cieszę, jeżeli tylko jest to w podanej cenie za przegląd. I tutaj.... padają wspaniałe słowo... Niestety za ta wymianę musi Pan dopłacić 1200 zł. Tak więc bez nerwów, opuściłem stanowisko przyjmowania samochodów do serwisu i oddaliłem sie w celu wykonania tego przeglądu gdziekolwiek indziej. Auto jest po gwaracji. Reasumując. Wzywam Pana Panie Zasada, do zapłaty za mój czas takiej, jaka liczy Pan sobie. 1 godzina mojego życia. Dla ułatwienia kontaktu, przekazuje nr rej samochodu KR4H977 . Sugeruje zrobić cennik przeglądów, żeby nawet dziecko umiało podać cenę.
Użytkownik sieci
19 września 2018 17:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 września 2018 16:08
Salon - samochody nowe
Obsługa bardziej zajęta ...
... transmisją meczu niż obsługą klienta. Wyszedłem zniesmaczony. Samochody są premium, ale obsługa chyba lepsza jest w SSangyongu .
Użytkownik sieci
15 września 2018 09:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2018 07:59
Salon - samochody nowe
Jak najbardziej polecam
Użytkownik sieci
8 września 2018 11:23
Salon - samochody nowe
Serwis i salon ...
... godny polecenia . Zawsze pomocni i potrafią doradzić . Miło wspominam 3 letnią obsługę i polecam znajomym
Użytkownik sieci
5 września 2018 14:53
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu jest ...
... na poziomie karygodnym. Zero profesjonalizmu przedstawicieli serwisu. Przyjechałam z problemem ciśnienia w oponie i wyjechałam z taką samą usterką. Panowie z z serwisu potraktowali mnie jak głupią paniusie. Przenosze sie do serwisu Kosmowskiego. Pozdrawiam Paniusia z GLA 250.
Użytkownik sieci
5 września 2018 14:46
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem do serwisu ...
... usterkę, korozji przednich zacisków hamulcowych. Samochód A180 jest na gwarancji producenta, dodatkowo ma wykupione przedłużenie gwarancji o kolejne dwa lata. Problem korozji występuje tylko na przednich zaciskach i nie na wszystkich elementach zacisków. Przy zgłaszaniu usterki obsługa była bardzo niemiła. Odniosłem wrażenie że chce mnie zniechęcić do złożenia reklamacji. Całkowicie odwrotnie gdy przyjechałem kilka tygodni wcześniej na pierwszy przegląd auta gdzie zostawiłem 2500zł brutto. Po rozpatrzeniu usterki dostałem odpowiedź iż w wyniku niejednoznacznej przyczyny usterki muszę najpierw zapłacić za wymianę przednich zacisków koszt 3551,99zł brutto dopiero salon prześle zaciski do Niemiec na szczegółowe badanie. Oczywiście zacisków nie można pomalować tylko trzeba wymienić. W obecnej chwili nie posiadam wolnych środków finansowych, dlatego zaproponowałem iż samochód mogę zostawić na trzy, cztery tygodnie w serwisie na czas dokonywanych badań. Niestety okazało się to niemożliwe - brak odpowiedzi. Ewidentnie chodzi tutaj o zarobieniu na kliencie a nie na rozwiązaniu problemu. Dodatkowo gdy drugi raz przyjechałem do serwisu Pani recepcjonistka przekazała informację bardzo dyskretnie do przedstawiciela cytuje “Przyjechał znowu ten koleś od tych zacisków”. Bardzo profesjonalna obsługa jak na markę klasy premium. Tym sposobem stracili Państwo klienta serwisu i salonu.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 15:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 11:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 23:20
Salon - samochody nowe
Ostateczna kwota serwisu ...
... była wyższa niż wstępna wycena przed wizytą. Pan Marcin do końca profesjonalny i życzliwy. Polecam serdecznie.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 18:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2018 16:40
Salon - samochody nowe
Zamawiałem parę razy ...
... części i zawsze były na czas - nawet wtedy gdy były wątpliwości czy dana część o którą chodzi to na pewno ta, mimo że rysunek techniczny tego nie odzwierciedlał to Pan sprzedawca brał odpowiedzialność za to co było zamawiane. Brak zastrzeżeń.