91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 09:09
Salon - samochody nowe
Hello to customers. ...
... Guys, please, avoid this service as they are not customer oriented. Every time before visiting that service I was doing double check with other stations. After explanation the problem to Zawila service they never listen the problem rather just making money on "diagnostic abuses". Every diagnostic costs are ridiculously high, but that is not the main problem. The main problem they are trying to make you "fool" with approach they are performing. Instead of proposing the ways of solving the problem, they are choosing the most expensive solution (even if it's not needed) and they are offering it for you. In the end, you have to choose or service your car during the manufacture guarantee and extended guarantee with additional costs from that service station OR move to another. Don't waste your time. Just find the better place. In short will conclude some stuff that you have to consider before you will go there: In my case: - they were trying to avoid guarantee case even if it so (probably, I had to sue them to prove that it's guarantee case, but it's waste of time) - prices are ridiculously high, especially when you are not welcomed in the service center - they are making mistakes which will cost you additional spending (they didn't generate a company invoice in my case, instead they used personal bill, after the printing that bill they rejected to change it - just no comments) - they have never proposed a cup of coffee or at least water to me, but every time I was there I saw totally different behavior's for other customers - you may conclude, when you will not bring them enough income - you are not interested for them. Very sad treating the customer, especially if it's top rated car brand like Mercedes. Shame and sad (Przetłumaczone przez Google) Witam klientów. Chłopaki, proszę, unikajcie tej usługi, ponieważ nie są zorientowani na klienta. Za każdym razem przed wizytą w tym serwisie sprawdzałem dokładnie z innymi stacjami. Po wyjaśnieniu problemu serwisowi Zawili nigdy nie wysłuchują problemu tylko zarabiają na "nadużyciach diagnostycznych". Koszty każdej diagnostyki są absurdalnie wysokie, ale nie to jest głównym problemem. Główny problem, który próbują sprawić, abyś „ogłupił” podejściem, które wykonują. Zamiast proponować sposoby rozwiązania problemu, wybierają najdroższe rozwiązanie (nawet jeśli nie jest potrzebne) i proponują je za Ciebie. Ostatecznie musisz wybrać lub serwisować swój samochód w ramach gwarancji producenta i przedłużonej gwarancji z dodatkowymi kosztami z tej stacji obsługi LUB przenieść się do innej. Nie trać czasu. Po prostu znajdź lepsze miejsce. W skrócie podsumuje kilka rzeczy, które musisz wziąć pod uwagę, zanim tam pojedziesz: W moim przypadku: - starali się uniknąć sprawy gwarancyjnej, nawet gdyby tak było (prawdopodobnie musiałem ich pozwać, aby udowodnić, że to sprawa gwarancyjna, ale to strata czasu) - ceny są absurdalnie wysokie, zwłaszcza gdy nie jesteś mile widziany w centrum serwisowym - popełniają błędy, które będą kosztować dodatkowe wydatki (w moim przypadku nie wygenerowali faktury firmowej, zamiast tego użyli rachunku osobistego, po wydrukowaniu tego rachunku odmówili zmiany - po prostu brak komentarzy) - nigdy nie zaproponowali mi filiżanki kawy ani przynajmniej wody, ale za każdym razem, gdy tam byłem, widziałem zupełnie inne zachowania innych klientów - można dojść do wniosku, że nie przyniesiesz im wystarczających dochodów - nie jesteś nimi zainteresowany . Bardzo smutne traktowanie klienta, zwłaszcza jeśli jest to najwyżej oceniana marka samochodów, taka jak Mercedes. Wstyd i smutek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2022 18:53
Salon - samochody nowe
Polecam salon. Obsługa ...
... salonu na najwyższym poziomie. Wszystko zostało mi wytłumaczone profesjonalnie. Szczególnie polecam DH Jarosław Wójcik - odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Szczerze polecam
Użytkownik sieci
11 grudnia 2022 17:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 13:36
Salon - samochody nowe
Dołączam się do ...
... negatywnych komentarzy dotyczących relacji z klientem. Miałem dziś jazdę testową, która była ok, na czas, spokojna, Pan odpowiadał na moje pytania, doradzał. Następnie po przejażdżce stoimy przed salonem i w sumie nic, żadnej kontynuacji, czy może jestem zainteresowany, czy chcę pogadać o konfiguracji, datach, rabatach. Sam zapytałem czy wejdziemy do salonu i pogadamy o ofercie i okazało się, że ten Pan nie jest sprzedawcą i musiał po takiego pójść. Sprzedawca natomiast, wydawał się zupełnie niezainteresowany sprzedaniem mi samochodu, zdawkowe odpowiedzi na moje pytania i tyle. Nie wyszedłem z żadną propozycją, sprzedawca nie poprosił o żadne moje dane więc jak rozumiem nie jest zainteresowany kontaktem ze mną. Dla niektórych to pewnie szczegóły ale do innych standardów jestem przyzwyczajony w salonie marki premium. Np. w BMW zupełnie inaczej to wyglądało, pozdrawiam i polecam salon mCars na Conrada w Krakowie. Jakbym miał podsumować, auto bardzo mi się spodobało, ale nie odczułem traktowania mnie jako klienta premium, za to odczułem że oni czują się premium :) może mają super sprzedaż i taki mały klient ich nie interesuje. Wisienką na torcie było przekazanie mi informacji, że konkurencja ma obecnie dużo lepszą ofertę rabatową :D Merca chyba kupię, ale nie kupię go w tym salonie.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 06:30
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon w ...
... Krakowie, byliśmy w salonie na Armii Krajowej ale obsługa nie zachęciła nas do zakupy. Jest przepaść między nimi. Zakupu dokonaliśmy na Zawiłej, pozdrawiamy i tak dalej. CLA jest petarda 😄
Użytkownik sieci
3 grudnia 2022 14:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 grudnia 2022 15:58
Salon - samochody nowe
Wszystko w jak ...
... najlepszym porządku, od pierwszego kontaktu po odbiór samochodu mogłem liczyć na kontakt i pomoc obsługi, szczególnie pana Jarosława. Profesjonalna atmosfera, cała procedura zakupu oraz obsługa samochodu zostały mi dobrze wyjaśnione, polecam
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 18:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 10:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 listopada 2022 18:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 listopada 2022 03:41
Salon - samochody nowe
PYSZNE POLSKIE JEDZENIE AMEN
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 12:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2022 08:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 października 2022 15:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2022 21:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2022 01:53
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa na najwyższym poziomie
Użytkownik sieci
11 października 2022 14:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2022 21:42
Salon - samochody nowe
Super lokalizacja super ...
... obsługa Pan Marcin Jaros miły kompetentny Jestem bardzo zadowolony z serwisu mojego Mercedesa.
Użytkownik sieci
28 września 2022 14:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
16 września 2022 08:44
Salon - samochody nowe
JESTEM BARDZO ZADOWOLONY ...
... Z ZAKUPU. PROFESJONALNA I BARDZO MIŁA OBSŁUGA ZE STRONY PANA PIOTRA GLOWALLA.