91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 marca 2023 22:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2023 18:43
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalny salon, ...
... super obsługa, sprzedawca bardzo kompetentny, kontakt z nim bez żadnego problemu!
Użytkownik sieci
23 lutego 2023 20:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 17:37
Salon - samochody nowe
Polecamy salon, świetna ...
... obsługa, profesjonalne podejście do klienta, przede wszystkim polecamy pana Jarka który pomógł w zakupie nowego samochodu, na pewno wrócimy tutaj po następny samochód.
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 16:12
Salon - samochody nowe
Kontakt z Panem ...
... Patrykiem z działu aut dostawczych/VAN od samego początku przebiegł w sposób, w który każdy klient marki premium chciałby zostać obsłużony. Podejście Pana Patryka do klientów jest można powiedzieć wyjątkowe patrząc na niejednokrotne sytuację przeciętnej obsługi klienta ze względu na brak chęci rozmowy z nim. Jest bardzo uprzejmy, grzeczny i pomocny z ogromną wiedzą na temat motoryzacji i sprzedawanych przez niego produktów. Zdecydowanie zasługuję na uznanie kierownictwa, jedno auto już odebraliśmy, na pewno nie było to ostatnie.
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 16:04
Salon - samochody nowe
Zostaliśmy bardzo profesjonalnie ...
... obsłużeni przez Pana Patryka. Pomimo mojego młodego wieku nie poczułam się gorzej obsługiwana przez niego w tym salonie. Podejście Pana Patryka do klientów jest naprawdę niesamowite. Jest bardzo uprzejmy, grzeczny i pomocy. Powinien być przykładem dla innych sprzedawców którzy nierzadko segregują klientów na tych lepszych i gorszych
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 12:24
Salon - samochody nowe
Jestem zachwycony profesjonalizmem ...
... i kulturą obsługi działu sprzedaży samochodów używanych i polecam wszystkim potencjalnym nabywcom ten salon, a Panu Marcinowi dziękuję za fantastyczne przeprowadzenie transakcji sprzedaży S222 560.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2023 14:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 stycznia 2023 15:56
Salon - samochody nowe
Salon Mercedes-Benz ulica ...
... Zawiła 3 w Krakowie to miła , sympatyczna i super profesjonalna obsługa a Pan TOMASZ DYNA to wzorowy pracownik który potrafi doradzić , jest bardzo inteligentnym i przede wszystkim uczciwym człowiekiem który nie " wciska " produktu a sprzedaje tak aby klient był w 100% zadowolony i poczuł że wydał pieniądze z przyjemnością. Chciałabym prowadząc swój biznes posiadać takiego pracownika jak Pan Tomasz Dyna bo to nie często zdarza się... Dziękuję:)
Użytkownik sieci
31 grudnia 2022 15:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2022 12:10
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuje Panu ...
... z działu sprzedaży ,który pomógł mi w sytuacji awaryjnej ! Bez interesownie Pan umówił mnie do wulkanizacji , mogliśmy bezpiecznie kontynuować podróż ! Pozazdrościć tak dobrego pracownika !
Użytkownik sieci
30 grudnia 2022 15:19
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 grudnia 2022 15:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 grudnia 2022 16:21
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 17:15
Salon - samochody nowe
Do zakupu samochodu ...
... podchodzilam od roku i początkowy kontakt z przedstawicielami handlowymi nie zachęcał, aż do chwili, gdy zajął się mną Pan Jaroslaw W. Płen profesjonalizm, częsty kontakt, żadne z pytań nie zostało bez odpowiedzi. Od zamówienia do odbioru samochodu życzliwość w kontaktach. Serdecznie polecam Pana Jarosława W .
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 13:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 21:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 09:09
Salon - samochody nowe
Hello to customers. ...
... Guys, please, avoid this service as they are not customer oriented. Every time before visiting that service I was doing double check with other stations. After explanation the problem to Zawila service they never listen the problem rather just making money on "diagnostic abuses". Every diagnostic costs are ridiculously high, but that is not the main problem. The main problem they are trying to make you "fool" with approach they are performing. Instead of proposing the ways of solving the problem, they are choosing the most expensive solution (even if it's not needed) and they are offering it for you. In the end, you have to choose or service your car during the manufacture guarantee and extended guarantee with additional costs from that service station OR move to another. Don't waste your time. Just find the better place. In short will conclude some stuff that you have to consider before you will go there: In my case: - they were trying to avoid guarantee case even if it so (probably, I had to sue them to prove that it's guarantee case, but it's waste of time) - prices are ridiculously high, especially when you are not welcomed in the service center - they are making mistakes which will cost you additional spending (they didn't generate a company invoice in my case, instead they used personal bill, after the printing that bill they rejected to change it - just no comments) - they have never proposed a cup of coffee or at least water to me, but every time I was there I saw totally different behavior's for other customers - you may conclude, when you will not bring them enough income - you are not interested for them. Very sad treating the customer, especially if it's top rated car brand like Mercedes. Shame and sad (Przetłumaczone przez Google) Witam klientów. Chłopaki, proszę, unikajcie tej usługi, ponieważ nie są zorientowani na klienta. Za każdym razem przed wizytą w tym serwisie sprawdzałem dokładnie z innymi stacjami. Po wyjaśnieniu problemu serwisowi Zawili nigdy nie wysłuchują problemu tylko zarabiają na "nadużyciach diagnostycznych". Koszty każdej diagnostyki są absurdalnie wysokie, ale nie to jest głównym problemem. Główny problem, który próbują sprawić, abyś „ogłupił” podejściem, które wykonują. Zamiast proponować sposoby rozwiązania problemu, wybierają najdroższe rozwiązanie (nawet jeśli nie jest potrzebne) i proponują je za Ciebie. Ostatecznie musisz wybrać lub serwisować swój samochód w ramach gwarancji producenta i przedłużonej gwarancji z dodatkowymi kosztami z tej stacji obsługi LUB przenieść się do innej. Nie trać czasu. Po prostu znajdź lepsze miejsce. W skrócie podsumuje kilka rzeczy, które musisz wziąć pod uwagę, zanim tam pojedziesz: W moim przypadku: - starali się uniknąć sprawy gwarancyjnej, nawet gdyby tak było (prawdopodobnie musiałem ich pozwać, aby udowodnić, że to sprawa gwarancyjna, ale to strata czasu) - ceny są absurdalnie wysokie, zwłaszcza gdy nie jesteś mile widziany w centrum serwisowym - popełniają błędy, które będą kosztować dodatkowe wydatki (w moim przypadku nie wygenerowali faktury firmowej, zamiast tego użyli rachunku osobistego, po wydrukowaniu tego rachunku odmówili zmiany - po prostu brak komentarzy) - nigdy nie zaproponowali mi filiżanki kawy ani przynajmniej wody, ale za każdym razem, gdy tam byłem, widziałem zupełnie inne zachowania innych klientów - można dojść do wniosku, że nie przyniesiesz im wystarczających dochodów - nie jesteś nimi zainteresowany . Bardzo smutne traktowanie klienta, zwłaszcza jeśli jest to najwyżej oceniana marka samochodów, taka jak Mercedes. Wstyd i smutek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2022 18:53
Salon - samochody nowe
Polecam salon. Obsługa ...
... salonu na najwyższym poziomie. Wszystko zostało mi wytłumaczone profesjonalnie. Szczególnie polecam DH Jarosław Wójcik - odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Szczerze polecam
Użytkownik sieci
11 grudnia 2022 17:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek