91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 12:26
Salon - samochody nowe
Wykonałem telefon z ...
... zapytaniem o koszt serwisu i uprzejmie mnie poinformowano: "Oddzwonimy" I co? I nic! Po 24h postanowiłem sam "oddzwonić" do szanownej ASO, żeby łaskawie dowiedzieć się o w/w koszt. Wyobraźcie sobie Szanowni Państwo, że spędziłem ponad 6h próbując się dodzwonić! 6 godzin! Nikt nie odbierał telefonów. To nie była niedziela! W końcu udało się mi dodzwonić i dowiedzieć wszystkiego co chciałem, ale chyba nie tak to powinno wyglądać, prawda? Widocznie moje zapytanie nie było na priorytetowej liście klientów. Rozumiem takie przygody z ASO Kia tudzież Dacia, ale Mercedes??? Nie wypada! Nie za takie ceny serwisu i części!
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 10:41
Salon - samochody nowe
Witam Serwis - ...
... tragedia Sami Państwo widzicie każda opinia negatywna jest bez komentarza że strony salonu Obsługa tragedia Co z tego że Pani grzecznie mówi proszę usiąść jak przed 20 minut siedzenia nie ma kto podejść do klienta Co z tego że zapisuje żeby Pan zajmujacy się samochodem( Pan Łukasz) skontaktował się jak Pan ma w nosie I nie umie oddzwonić A jak oddzwoni to mówi: " mamy też inne auta - jak znajdziemy czas to zajmiemy się Pana autem " - tak są traktowani klienci którzy trafiają tam z naprawą w drodze - gwarancyjną Po kilku dniach naprawili ale co z tego jak drugą rzecz zepsuli I ponowny kontakt - Pan nie raczył oddzwonić mimo że Pani zanotowała Proszę się zastanowić zanim ktoś tam odda auto do naprawy Masakra - nie liczę że to skomentuje albo że ktoś odpowie z salonu Tragedia 15 lat korzystam z przeglądów mercedesa w serwisach autoryzowanych Tam Trafiłem pierwszy raz przez usterkę ale tak tragicznie nikt mnie nie potraktował Powodzenia życzę
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 17:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 maja 2019 22:05
Salon - samochody nowe
Żona odwiedziła salon ...
... z mysla kupna nowego auta, niestety nikt z obslugi nawet nie podszedł calkowity brak zainteresowania, fakt nie wygladala na prezesa firmy bo byla normalnie ubrana i z dziecmi, po wyjsciu z salonu pojechala do bmw tam zakupila 2 nowe samochody....ale to nie pierwsza taka opinia dotycząca obslugi klienta....
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 09:02
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa na serwisie
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 13:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2019 18:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 18:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2019 14:10
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski poniżej ...
... krytyki. Natomiast obsługa sprzedaży nowych vanów na najwyższym poziomie. Szczególnie polecam pana Pawła.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 07:50
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy nie zainteresowani klientami.
Użytkownik sieci
25 września 2018 17:09
Salon - samochody nowe
Serwis to tragedia! ...
... Uważajcie bo moja historia może być rozważana w kategorii próby oszustwa. Drugi samochód danej marki "sprzedaje " serwis. Tak się mówi. Ja kolejnego Mercedesa już nie kupie z powodu serwisów. Tak złego serwisu jak ten na Górce Borkowskiej w moim życiu nie spotkałem. Od początku, jak tylko w czasie reklamacji psującego się samochodu miałem z nimi ciągłe spięcia. Czy to o uszkodzenie mi lakieru, czy o odrzucanie reklamacji, aż w końcu zapomniałem o nich. Mineły 2 lata... Miałem zrobić serwis B Mercedesa Vito Tourer. (82000km) Jadąc nieopodal, skusiło mnie spytać się o cenę tego serwisu. Cena podana przez Pania z recepcji 1250 zł wydała się korzystna i po upewnieniu się że taka jest z powodu jakiejś promocji, umówiłem się na serwis. Godzina 16ta tego samego dnia. ( dzisiaj) . Pan Doradca serwisowy, już podczas przyjmowania samochodu na ścieżce diagnostycznej, zakomunikował mi, że trzeba wymienić przy przeglądzie B olej w skrzyni biegów. Na szczęście, mnie tknęło, i zaznaczyłem, że się cieszę, jeżeli tylko jest to w podanej cenie za przegląd. I tutaj.... padają wspaniałe słowo... Niestety za ta wymianę musi Pan dopłacić 1200 zł. Tak więc bez nerwów, opuściłem stanowisko przyjmowania samochodów do serwisu i oddaliłem sie w celu wykonania tego przeglądu gdziekolwiek indziej. Auto jest po gwaracji. Reasumując. Wzywam Pana Panie Zasada, do zapłaty za mój czas takiej, jaka liczy Pan sobie. 1 godzina mojego życia. Dla ułatwienia kontaktu, przekazuje nr rej samochodu KR4H977 . Sugeruje zrobić cennik przeglądów, żeby nawet dziecko umiało podać cenę.
Użytkownik sieci
5 września 2018 14:53
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu jest ...
... na poziomie karygodnym. Zero profesjonalizmu przedstawicieli serwisu. Przyjechałam z problemem ciśnienia w oponie i wyjechałam z taką samą usterką. Panowie z z serwisu potraktowali mnie jak głupią paniusie. Przenosze sie do serwisu Kosmowskiego. Pozdrawiam Paniusia z GLA 250.
Użytkownik sieci
5 września 2018 14:46
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem do serwisu ...
... usterkę, korozji przednich zacisków hamulcowych. Samochód A180 jest na gwarancji producenta, dodatkowo ma wykupione przedłużenie gwarancji o kolejne dwa lata. Problem korozji występuje tylko na przednich zaciskach i nie na wszystkich elementach zacisków. Przy zgłaszaniu usterki obsługa była bardzo niemiła. Odniosłem wrażenie że chce mnie zniechęcić do złożenia reklamacji. Całkowicie odwrotnie gdy przyjechałem kilka tygodni wcześniej na pierwszy przegląd auta gdzie zostawiłem 2500zł brutto. Po rozpatrzeniu usterki dostałem odpowiedź iż w wyniku niejednoznacznej przyczyny usterki muszę najpierw zapłacić za wymianę przednich zacisków koszt 3551,99zł brutto dopiero salon prześle zaciski do Niemiec na szczegółowe badanie. Oczywiście zacisków nie można pomalować tylko trzeba wymienić. W obecnej chwili nie posiadam wolnych środków finansowych, dlatego zaproponowałem iż samochód mogę zostawić na trzy, cztery tygodnie w serwisie na czas dokonywanych badań. Niestety okazało się to niemożliwe - brak odpowiedzi. Ewidentnie chodzi tutaj o zarobieniu na kliencie a nie na rozwiązaniu problemu. Dodatkowo gdy drugi raz przyjechałem do serwisu Pani recepcjonistka przekazała informację bardzo dyskretnie do przedstawiciela cytuje “Przyjechał znowu ten koleś od tych zacisków”. Bardzo profesjonalna obsługa jak na markę klasy premium. Tym sposobem stracili Państwo klienta serwisu i salonu.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 11:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 12:54
Salon - samochody nowe
To jakaś parodia ...
... serwisu nie mająca nic wspólnego z profesionalizmem!!! Powinni to zamknąć bo psuje markę Mercedes Benz! Wycena napraw lakierniczych za darmo jeżeli przyjdzie gość i rzuci słownie cenę. Ale jeżeli chcesz aby ci to wydrukował na drukarce to wydruk bagatela 500pln!!! Tak, słownie pięćset! Dzwonisz na numer z internetu i tu ciekawa praktyka. Na recepcji nie przełączą cię na serwis tylko uwaga...dyktują numer abyś sam sobie jeszcze raz zadzwonił...rozumiem że obsługa przekierowań to dla pań z recepcji level extreme advenced nie do opanowania. Umawiasz się na godzinę na serwis, przyjezdzasz na czas a człowieka z ktorym sie umawiałes nie ma...i wszyscy mają to gdzieś. Żadnej informacji czy będzie czy nie czy może ma innego klienta. Po 15 min czekania wyszedłem. Najtańsze auto zastępcze u nich 75pln. U Kosmowskiego to samo auto 50pln. Czyli już tu mają 50% wyższe ceny! Całości dopełnia obsługa recepcji. Dziewczyny zachowują się jak święte krowy (kim to ja nie jestem bo pracuję w mercedesie), strzelają fochy i przejmują się bardziej sobą i obgadywaniem klientów niż pracą i profesionalną obsługą. Tragedia. Nigdy więcej na Zawiłą nie pojadę i odradzam wszystkim szanującym swój czas, pieniądze i nerwy.
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 09:53
Salon - samochody nowe
Z zewnątrz ładnie. Ale doradca serwisowy niekompetentny.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2018 19:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 18:52
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm serwisu, ...
... niestety popsuty długim czasem oczekiwania na serwisanta, który "już do Pana podejdzie".
Użytkownik sieci
25 marca 2018 20:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2018 13:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki