83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 20:42
Salon - samochody nowe
Drugi mój zakup ...
... w tym salonie i drugi raz tylko problemy.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2023 19:02
Salon - samochody nowe
Wstawiłem samochód na ...
... przegląd , czekam już ponad miesiąc. Katastrofa…
Użytkownik sieci
5 stycznia 2023 16:10
Salon - samochody nowe
Pozostawię to bez komentarza.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 15:32
Salon - samochody nowe
Porażka omijajcie z ...
... daleka!!!!!!!! 3 dni temu awaria na autostradzie A1 zaswiecila.sie konrtolka brak ładowania i po czasie mercedes v klasa staneła centrala MERCEDES BENZ zleciła awarie SERWISOWI mercedes sobieslaw zasada łodz aleksandrowska
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 12:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu Mercedes Benz. Odmowa przyjęcia rocznego samochodu na gwarancji. Przerzucanie odpowiedzialności na klienta, że schodzenie skóry z kierownicy w rocznym samochodzie to wina złego użytkowania. Brak jakiekolwiek chęci pomocy ze strony doradcy. W nawiązaniu do odpowiedzi właściciela: Byłem w salonie Mercedes Sobiesław Zasada dwukrotnie. Doradca odmówił przyjęcia reklamacji. Takie praktyki w autoryzowanym salonie Mercedes Benz są niedopuszczalne. Przestrzegam przed salonem Mercedes Benz Sobiesław Zasada w Łodzi.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 15:41
Salon - samochody nowe
Fuszera totalna, Mercedes ...
... Sprinter zgłoszony z usterka układu kierowniczego, trzy dni po odbiorze z serwisu wyskakuje to samo, masakra, zero jakiejkolwiek jakości, znów laweta
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 12:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 19:48
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem dzisiaj salon ...
... na ul. aleksandrowskiej w Łodzi. Słowo odwiedziłem jest jak najbardziej trafne ponieważ nikt nie był zainteresowany moja osobą przez ponad 15 min. Przyjechałem kupić części więc udałem się do stanowiska sprzedaż części. Nikogo nie było. Poza jednym klientem. Potem było słychać sto lat! Więc zrozumiałem dlaczego nikogo nie ma. Rozumiem!!!. Dość szybko impreza się skończyła i pracownicy się rozpierzchli po stanowiskach. Bardzo ładnie. Ale Pan ,który przyszedł na ww stanowisko nie był klientami zainteresowany. Zajął się jakimiś cenami. Potem odebrał telefon . Skończył i nadal nic. Wreszcie zapytałem się czy obsługuje klientów i jest zajęty? Odpowiedział że czly czas jest zajęty. Po 20 minutach wyszedłem z kwitkiem . Gratuluję
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 14:29
Salon - samochody nowe
Tragedia klient przezroczysty ...
... niewidoczny, 20 min czekania i brak reakcji 😞
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 01:50
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa wymiany ...
... wadliwej poduszki przeprowadzona bezbłędnie i bez kosztów. Dodatkowo zleciłem przegląd całego pojazdu oraz wycenę ewentualnych napraw. Miałem duże luzy w PP kole. Mechanicy stwierdzili, że wadliwy jest drążek kierowniczy, a cała reszta jest w porządku. Jak się okazało po wykonaniu naprawy w innym serwisie, wspomniany drążek był jedynym elementem przedniego zawieszenia, który był w 100% sprawny i nie wymagał wymiany. Bardzo trafna diagnoza pracowników. Pominięto też kilka innych istotnych usterek, które prawdę mówiąc można było zauważyć na pierwszy rzut oka. Szkoda bo chciałem zobaczyć ich wycenę oraz zlecić ich usunięcie. Za przegląd zapłaciłem 150zł. Obsługa na średnim poziomie, czuliśmy się olewani. Podsumowując, nie było tragedii, ale do ideału dużo brakowało.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 00:00
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa...... Popsuli ...
... auto nie mogli naprawic i skierowali do innego serwisu wypinajac sie na klijenta i wmawiajac ze to nie ich wina.....!
Użytkownik sieci
10 maja 2022 17:40
Salon - samochody nowe
Rachunek 95,48, Pani ...
... nabija na terminalu 95,50 nie informując o jakiejś zorganizowanej akcji. Żenada. ASO Mercedesa.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 11:24
Salon - samochody nowe
Chciałam kupić Vito ...
... ,wersje najbardziej bogato wyposażoną ale sprzedawca nie był zainteresowany sprzedażą Mi takiego auta( sprzedawca dojrzały Pan na pieterku biurko na wprost ) - Kupiłam Forda Customa
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 17:34
Salon - samochody nowe
Miałem umówiony przegląd ...
... auta w serwisie. Był to wykupiony pakiet serwisowy obejmujące podstawowe sprawdzenie auta, wymiana filtrów i oleju. Na fakturze uwzględnione wymiana opon wraz z przeglądem. Nadmieniam, że faktura wystawiona w innej miejscowości i salonie ale respektowana przez serwis Mercedesa w Polsce do realizacji w wybranym przeze mnie serwisie autoryzowanego Dealera. Dzwonię na numer salonu. W słuchawce przemiła pani. Umawia mnie na przegląd i wymianę opon. Mówi, że opłacona faktura obejmuje wskazane w niej czynności czyli przegląd i wymiana opon. Faktura na ponad 3 tys. Zadowolony jadę do serwisu aby załatwić sprawę w dniu dzisiejszym. Po godzinie dzwoni do mnie mechanik i mówi, że dodatkowa diagnostyka czujników cofania oraz maty grzewczej 250 zł. Jestem w stanie to zrozumieć, że jest to dodatkowa usługa. Po kilku godzinach dostaje smsa z treścią o dopłacie kolejnych 420 zł. Początkowo myślałem, że naprawili czujnik lub poprawili mate grzewczą. Ku mojemu zdziwieniu na miejscu serwisant (doradca) mówi, że wymiana opon kosztuje 420 zł i muszę to zapłacić. Serwisanta to nie interesuje, że faktura ma uwzględniona wymianę opon. Jak twierdzi oni tego nie wystawiali, a on w systemie nic nie ma. Wręcz twierdzi, że jest to koszt wymiany opon w zeszłym roku, a przegląd został dokupiony i uwzględniony na następny rok a pani z którą rozmawiałem nie ma w pracy. Po dyskusji z pracownikiem i brakiem perspektyw na rozwiązanie problemu, czując się jak oszust ponieważ nie chciałem zapłacić za wymianę opon, zapłaciłem i wyszedłem z salony z przeczuciem że nie jestem tam mile widziany. Czuję się wprowadzony w błąd przez salon zarówno przez pracownika recepcji jak i serwisanta oraz oszukany przez autoryzowany serwis Mercedesa przy ul. Aleksandrowskiej. Według mojej opinii oraz podejścia ludzi do rozwiązywania jakiegokolwiek problemu stanowczo odradzam i nie polecam usług tego salonu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 00:14
Salon - samochody nowe
Nie Polecam !! ...
... Serwis ASO MB Starowa Góra to kompletny bałagan organizacyjny i brak odpowiedzialności za błędy osób w podejmowani decyzji 2 miesiące trzymali Mercedesa do naprawy z AC i po akceptacji kosztorysu w ciągu ułamku sekundy zrezygnowali nagle że nie podejmą się naprawy zwykłe szczeniactwo i oszukanie klienta !!!! Omijajcie szerokim łukiem drogo brak fachowców drugi raz przejechałem się z MB Zasada Łódź Polecam tylko handlowca p.Marcina koleś wie jak skonfigurować i sprzedać Mercedesa Oczywiście Polecam jak serwis to do Auto Studio ul.Rokicińska Łódź
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 10:48
Salon - samochody nowe
Jeden doradca serwisowy ...
... na cały salon. Kolejka na kilka osób, dlugie czekanie żeby cokolwiek załatwić. Dramat
Użytkownik sieci
29 grudnia 2021 17:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 16:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 listopada 2021 12:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 14:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupów ...
... w tym salonie. Nie dotrzymują terminów zawartych w umowie. Brak kontaktu z handlowcem. Kilkukrotnie musieliśmy się upominać po odbiór zamówionego auta. Do nowego auta odebranego z salonu musieliśmy dołożyć ok. 6 tyś zł aby poprawić tandetnie wykonaną zabudowę. W aucie nie było nawet wycieraczek... Jak na auto droższe od konkurencji o 20 tyś. stanowczo odradzam Mercedesa.