87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Robert Pikul
14 lutego 2024 16:32
Serwis
Oszusci
Zostaliśmy OSZUKANI przez kierownika serwisu.Zatem samochód MB GLE Coupe podstawiony do usunięcia wgniotek i zmiany maski na nową. Wgniotki usunięte przez kogoś z zewnątrz - generalnie ok.Natomiast maska silnika przyznana nowa i malowanie spaprane.Po pierwsze nie ten kolor i paprochy w lakierze.Wciskanie nam kitu że kolor jest taki sam jak na innych elementach.Po weryfikacji koloru w innej firmie okazało się że kolor nie do zaakceptowania . Robią z nas daltonistów tak jakbym nie odróżnił brązu od czarnego i ilości ziaren w lakierze.Po złożeniu reklamacji i kolejnej wycieczce na audiencję weryfikacyjna okazuje się że faktycznie nie ten kolor.Zatem ponowne lakierowanie.Przed tą czynnością informuje panią Danutę, że grubosc lakieru ma być taka jak oryginalna i żadnych cieniowań na innych elementach.Lakier pierwszy niewlasciwy został wcześniej zmierzony i sfotografowany okolo 140 mikronow.Nastepuje wezwanie po odbiór samochodu i żona prosi o zmierzenie w jej obecności grubosci gdzie jest 250 -270 mikronów .Kolor generalnie ok ale grubosc nie ta na jaką się umawialiśmy. Rozmowa z kierownikiem ,łagodzenie sprawy przez jakiś dodatkowy serwis - nie godzimy się na to Przyznaje rację i informuje o tym że zamówi nową maskę do ponownego lakierowania,tylko to trochę potrwa.Nastepnie dostajemy pismo gdzie informuje nas za wszystko zostało zrobione że sztuką i reklamacja odrzucona.Ignoruje moje telefony i prośbę o kontakt.Sprawa zamknięta.Zatem naprawa za 42 tysiące zł w autoryzowanym serwisie spaprana.My zostaliśmy OSZUKANI.Protokol odbioru nie został podpisany a sprawa zamknięta.
Jeżeli dbasz o swój samochód to unikaj Mercedes Benz Zasada Nowy Sącz bo Twój samochód nie będzie w dobrych rękach!