Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 13:12
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu samochodów ...
... nie nadaje się do kontaktu z klientami. Chamscy oszuści, współpraca z nimi to istna tragedia. Po serwisie auta okazuje się, że wykonali swoją usługę źle. Na fakturze wszystko wymienione ok, pieniądze wzięte a w silniku nawet nie potrafili zalać odpowiednio oleju. Zdjęcie filtra powietrza, po dużym serwisie. Nie polecam oszustów.
Użytkownik sieci
21 września 2023 14:12
Salon - samochody nowe
Bez komentarza
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 06:42
Salon - samochody nowe
Sprzedać to każdy ...
... potrafi ale już z fabrycznymi defektami nie każdy sobie poradzi , tak samo było w tym przypadku . Zwalanie winy na fabryczną jakość mercedesa bo jest składany w USA trochę nie na miejscu . Na szczęście jest drugi autoryzowany serwis w Rzeszowie który od ręki załatwił wszystkie bolączki .
Użytkownik sieci
28 grudnia 2022 15:59
Salon - samochody nowe
Masz tu od sąsiada
Dragon Batman
27 lipca 2022 16:40
Serwis
Diagnoza
Witam. Miałem i mam problem ze swoim mercedesem w 204 2008r. C 280 4matic z automatyczną skrzynią biegów. Po przestawieniu dźwigni na pozycję d lub r spadają delikatnie obroty silnika i karoseria wpada w wibracje. Wibracje są odczuwalne na kierownicy, a także na przednim lewym reflektorze i przednim lewym kole. Po dodaniu gazu, podczas jazdy przypadłość ustępuje, skrzynia pracuje prawidłowo, moim zdaniem perfekcyjnie. Po zatrzymaniu się np. na skrzyżowaniu przypadłość pojawia się ponownie. Z racji tego, że żaden z mechaników u których byłem nie potrafił zdiagnozować i usunąć usterki, umówiłem się na wizytę w ASO Rzeszów ul. Kopisto. Po przyjeździe na umówioną wizytę w dniu 7 lipca 2022r. Opisałem wszystko jak wyżej doradcy serwisowemu. Przejechał się samochodem, a następnie zabrał go do serwisu. Przy odbiorze samochodu oświadczył że mechanik stwierdził, że uszkodzona jest poduszka skrzyni biegów, widać że jest już nawet naderwana i dlatego pojawiają się te drgania. Pamiętałem, że mechanik który próbował znaleźć mi przyczynę usterki, też tak myślał że to może być ta poduszka, ale wykluczył jej uszkodzenie. Nie chciałem się mądrzyć, bo nie jestem mechanikiem, poza tym ten mechanik nie usunął usterki więc nie polemizowałem bo to w końcu ASO, ale dopytałem jeszcze raz Pana doradcy serwisowego czy to na pewno ta poduszka, na co odpowiedział że z całą pewnością tak. Poprosiłem wtedy o wycenę naprawy usterki. Po zniżkach 48 procent jakie oferuje ASO Mercedes na stare auta, cena poduszki niecałe 500 zł, wymiana 200 z hakiem. Podziękowałem za diagnozę, za którą chciałem zapłacić, jednak Pan doradca powiedział, że diagnoza była wykonana przy okazji akcji serwisowej na wymianę air bagow i nie płacę nic. Dodał jeszcze, że jego zdaniem z tą usterką można na razie jeździć. Następnie skonsultowałem to ze swoim mechanikiem, który powiedział, że trzymał tą część w ręce i z całą pewnością jest sprawna. Ja jednak uparłem się że dokonamy wymiany bo ASO to ASO. Zakupiłem poduszkę skrzyni, co prawda zamiennik, ale nie żadną chińszczyznę tylko renomowanej niemieckiej firmy - cena 220 zł. bez zniżek. Dostęp do poduszki jest perfekcyjny. Wystarczy odkręcić 10 lub 12 śrub wymienić część i zakręcić śruby ponownie. Mając kanał lub podnośnik, klucz pneumatyczny i podpórkę, wymiana trwa góra 30 min. Koszt bez zniżek 30 zł. Oczywiście, jak przed operacją zapewniał mnie mechanik, usterka nie ustapiła. Kosztowało mnie to na szczęście tylko 250 zł. Nie dowiem się niestety, albo na szczęście co by się stało dalej jakbym usługę zlecił ASO Mercedes Rzeszów, gdzie kosztowało by mnie to z dojazdem ok. 800 zł. Nie jestem żadnym "wydziwiaczem", "pajacem" czy hejterem. Mogę skonfrontować się nawet publicznie z przedstawicielami ASO Mercedes Rzeszów, mogę nawet przekazać im za darmo sprawną poduszkę skrzyni biegów wymontowaną z mojego samochodu. Teraz moja subiektywna opinia wynikająca niestety z własnego doświadczenia po wizytach w ASO Mercedesa, ale także konkurencyjnej marki z Monachium- Jak jest się porządnym fachowcem to pracuje się na siebie we własnym warsztacie, a nie na kogoś, nawet w ASO. Niestety w dziurze w której mieszkam o prawdziwych mechaników ciężko, dlatego szukałem pomocy w ASO, ale jak się przekonałem ponownie też tam pracują "kowale", przy całym szacunku dla tego zawodu. Przyjechał wieśniak starą c klasą, to poduszka i dobra jest. Ciekawe jak ktoś przyjedzie Gelendą za "bańkę" i postawią podobną diagnozę. Ale to takie moje prywatne zdanie. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 18:50
Salon - samochody nowe
Mało profesjonalne działanie, ...
... nie polecam, jest drugi dealer ...
Użytkownik sieci
20 marca 2022 10:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 19:58
Salon - samochody nowe
Straszna obsługa, nie da się dogadać. Tragedia.
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 18:22
Salon - samochody nowe
Opóźniają terminy naprawy ...
... plus przedstawiciel który likwiduje mi szkodę cały czas przekłada rozmowę i mów że oddzwoni auto od prawie miesiąca stoi w serwisie zero odzewu
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 23:30
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Do (Wersja oryginalna) To
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 19:32
Salon - samochody nowe
Żałosne i niedojrzałe ...
... zachowanie pracownika działu części, Kamila K. Nie polecam
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 19:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
18 grudnia 2020 15:22
Salon - samochody nowe
Obsługa jednej z ...
... Pań była co najmniej nie miła. Opryskliwość na bardzo wysokim poziomie... ocenianie ludzi na podstawie? Milsza obsługa jest już nawet w mięsnym.
Użytkownik sieci
25 października 2020 04:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 października 2020 17:35
Salon - samochody nowe
Duże rozczarowanie!!! Obsługa ...
... wykazuje brak zainteresowania klientem. Przez półtorej godziny nikt z pracowników nie zainteresował się moim problemem. Trzykrotnie upominałem się o zajęcie się moją sprawą. Za każdym razem odsyłano mnie do poczekalni nie informując mnie jak długi ma być czas oczekiwania. Przez takie traktowanie musiałem przełożyć umówione spotkanie bo nie wyobrażam sobie żeby mój klient miał na mnie czekać dłużej niż 5 minut. W naszej flocie mamy samochody różnych marek i niestety muszę stwierdzić, że poziom obslugi klienta jest odwrotnie proporcjonalny do prestiżu za jaki jest powszechnie uważana dana marka auta.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2020 09:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 18:22
Salon - samochody nowe
Poprostu brak słów, ...
... Mercedes Polska to porażka. Olewka serwisu, Olewka w stronę klienta byle sprzedać samochód i nara! NIE POLECAM
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 11:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 12:07
Salon - samochody nowe
Chyba najgorszy serwis ...
... Mercedesa w kraju. Tak tragicznej obsługi serwisowej nie spotkałem nigdzie. Samochód po mini stłuczce naprawiany 4 razy. Ciągle problem z jakością naprawy. Przeciąganie terminów oraz unikanie kontaktu. Ten serwis to kpina z jakości i brak szacunku dla klienta. Unikajcie tego miejsca.
Użytkownik sieci
29 maja 2020 11:08
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... widziałem. Nigdy więcej. Już pomijam podawanie cen netto, ale doliczanie kwot za niezużyte materiały to najzwyklejsze oszustwo. Samochód oczywiście dalej niesprawny pojechał do innego serwisu. ------ Ponieważ nie da się odpowiedzieć na odpowiedź poniżej, edytuję tą opinię. Oczywiście, że wyjechał niesprawny i oczywiście, że się nie zdecydowałem na naprawę u Was, nie byliście w stanie zdiagnozować usterek, szczelny układ ABC okazał się w innym serwisie jednak nieszczelny, natomiast do samochodu włożyliście część niezużytego oleju, który ja przywiozłem, natomiast doradca doliczył mi kolejną butelkę, ponieważ PODOBNO nie wystarczyło mojego. Nie chodzi o pieniądze, bo nie były jakieś wielkie, a o zwykłą rzetelność i uczciwość. Nie jesteście chińską marką....