83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 21:37
Salon - samochody nowe
W dni dzisiejszym ...
... w rejonie serwisu oto tego mercedesa trafila mi sie awaria klocka hamulcowego w moim prywatnym pojezdzie. Zaznaczam ze nie byl to MERCEDES a po prostu renault. Wszedlem na serwis aby poprosic o pomoc. Kwestia zdjecia kola, i rozebrania zacisku hamulca. Na samym poczatku zaznaczylem ze chodzi mi o renault. Kobieta w serwisie zaczęła mnie wypytywac co i jak, i gdy ponownie uslyszala ze to nie MERCEDES to jej mina byla bezcenna. Chodzilo o zwykla pomoc przy naprawie, za ktora bym zapłacił. Nie zarobil MERCEDES, to zarobil Pan z lawety i mechanik ktoremu to zajelo okolo godz.
Użytkownik sieci
5 marca 2025 19:05
Salon - samochody nowe
po zmianie właściciela tragedia
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 09:21
Salon - samochody nowe
Wrażenia z serwisu ...
... delikatnie mówiąc - pozostają wiele do życzenia ale zawsze polecam, żeby każdy się mógł przekonać i sam ocenił. Moje są kiepskie. Pięknie zaczęli, przy umawianiu wizyty - kiedy chcesz się umówić to nie wtedy kiedy klient potrzebuje i ma pod ręką terminarz, tylko wówczas kiedy serwis ma czas oddzwonic z terminami i robi to wtedy jak jesteś w pociągu, samochodzie, na spotkaniu czy z zakupami w ręce. No ale ok, każdy ma prawo ustalac sobie swoja politykę kontaktu więc można na to przymknąć oko. Natomiast pierwszy kontakt z serwisem na miejscu nie przysparza pozytywnych emocji. Na początek pani wyskakuje z ceną za podstawowy serwis o prawie 1000 zł wyższa niż się dostało na emaila, a gdy się upomniano to zaczęła na szczęście szukać i sprawdzać i z wielkim niezadowoleniem przyznała rację, że jest coś takiego w systemie. Auto miało być gotowe z umyciem po 2,5h. Przyjeżdżamy po 3h i pani zdziwiona. Podsuwa tylko do podpisu dokumenty - nic nie mówiąc czy auto w porządku, czy coś wymieniono i pokazuje niemal niemo, gdzie znajduje się wpłatomat. I nagle się okazuje, że samochód nie umyty. A za ile będzie? Ona nie wie. To czy może sprawdzić za ile go wezmą do mycia? Oczywiście.. nie może. To podstawiają brudny. Niestety z tego co słyszałem od innych użytkowników marki na M to częsta u nich praktyka. Szkoda. I tak czytając komentarze… to skorzystam z podpowiedzi i następnym razem wybiorę się do Rudy. Podsumuje to komentarzem znajomego mającego CLSa: „jak nie masz GLE to traktują Cię jako biedaka”. Wymieniał teraz Mercedesa w… Wwie. Coś chyba jest na rzeczy.
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 19:30
Salon - samochody nowe
Najgorsze miejsce z ...
... jakim miałem styczność odnośnie serwisu samochodu. Od dwóch dni czekam na informację odnośnie pojazdu miała dzwonić pierw osoba odpowiedzialna później kierownik a telefonu brak.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 08:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 20:50
Salon - samochody nowe
Podzielę się z ...
... wami moją opinią co do salonu Mercedes Benz Duda-Cars Sosnowiec. Po wejściu do salonu kompletnie mnie ignorowano przez pierwsze 20 min nikt nie podeszedl chociaż była w środku jedna pustka nie było żadnego klienta oprócz mnie , w końcu po 20 min ktoś łaskawie podszedł i nawet nie wiedział o czym mówi coś mówił pod nosem w niezrozumiałym dla mnie języku nawet nie umiał odpowiadać na moje pytania.Po jakieś chwili przyszedł handlowiec również kompletny brak profesjonalizmu zero jakiegoś zaangażowania może liczy się klient co chce kupić auto za milion , myślę że pierwszy i ostatni raz tam się zjawiłem , chyba odwiedzę inną markę bardziej sprzyjającą klientowi , nie ładnie Mercedes oj nie ładnie .
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 11:43
Salon - samochody nowe
Niby marka premium, ...
... a tak nieprofesjonalnego podejścia do klienta nie spotkałem jeszcze nigdy - obsługa jak szemranym komisie. Szukaliśmy auta dla żony. "Obsługiwał" (o ile można nazwać to obsługą w salonie samochodowym) nas Pan Bogusław. Nasza aparycja jest taka, że wyglądamy na młodszych niz jesteśmy w rzeczywistości. Najwidoczniej dla tego Sprzedawcy żeby kupić Mercedesa trzeba mieć 50+, zarost i stary garnitur. Szanowny Panie, nie każdy kto jest zainteresowany Mercedesem tak wygląda. Odniosłem bardzo silne wrażenie traktowania nas z góry, robienia nam łaski i dążenia do tego, abyśmy już sobie poszli. Żona w ciąży, nie zaproponowano jej nic do picia, posadzono nas przy nie posprzątanym stoliku na barowych krzesłach. Doradca nie pokazał nam żadnego samochodu, klikał tylko w jakieś tabelki na komputerze. Mówimy, ze interesuje nas CLA. Powiedział, że jakieś stoją na placu i zawołał jakiegoś młodego chłopaka nakazując mu pokazanie go nam (samemu się tego zrobić nie chciało). Dopiero potem po dopytaniu dowiedzielismy się, że to auto nie ma na wyposażeniu tego, na czym nam zależy (elektryczna regulacja foteli). Facet przerwocil oczami i powiedział, ze "takich to oni nie zamawiają". Nie zaproponował nic innego, sam podsumowałem mu modele, które łaskawie sprawdzał. Nie macie podjazdu do obsługi w Audi, BMW, Lexusie czy jakiejkolwiek innej marki, nawet tej która nie pozycjonuje się jako "premium". Przeszkolcie pracowników z kultury, obycia, podejścia do klienta i sprzątania blatów przed przyjęciem nowych zainteresowanych.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 07:55
Salon - samochody nowe
Partacze nie potrafią ...
... usunąć prostych usterek na gwarancji. Kilkakrotnie poprawiają tą samą usterkę bez skutku. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 13:52
Salon - samochody nowe
Obsługa części zamiennych ...
... to jakiś żart Ktoś tu ewidentnie jest za karę
Janusz Wagner
17 listopada 2024 16:40
Salon - samochody nowe
Brak komunikacji
Po zamówieniu samochodu czekałem zgodnie z umową 7miesiecy i po ty terminie brak kontaktu co z odbiorem samochodu ,postanowiłem się przypomnieć ,sprzedawca poinformował że są opóźnienia w dostawie i mówi że musimy podpisać aneks do umowy wydłużające okres odbioru o kolejne 2 miesiące / to był piątek/ a w poniedziałek dostaje informację że samochód jest już w produkcji i kiedy zjedzie z taśmy nikt nie wie , ale po 2 tygodniach dojechać .
W tym salonie klient jest mile widziany tylko przed zamówieniem samochodu potem różnie bywa a nawet sprzedawca prosi o wcześniejsze umawianie się nie chce mu się zejść z biura na halę sprzedażową
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 15:29
Salon - samochody nowe
Dla mnie 0 ...
... gwiazdek! Nieprofesjonalizm doradcy , okropne podejście do klienta, przerzucanie odpowiedzialności na klientów! Doradzam dopytywać się wszystkich szczegółów. Szczególnie pod czas zakupu w dziale części, odpowiedzialność za zakup nie zgodnie z oczekiwaniami klienta, przerzucają na klienta pod pretekstem niedopytania się lub niedopowiedzenia.
Użytkownik sieci
9 października 2024 09:56
Salon - samochody nowe
Od wielu lat ...
... jeżdżę samochodami firmy Mercedes. Wiedziałem, że to dobra marka. Ale teraz już wiem, że może też mieć bardzo dobry serwis. W przeciwieństwie do wizyt w Sosnowcu, wreszcie poczułem, że w Rudzie Śl. wszyscy rozumieją, że oni tam pracują z mojego powodu, a nie ja przyjeżdżam ze względu na obsługę. I nie czułem się jak intruz, tylko klient, który powinien wyjechać zadowolony. W sumie słownie, sprawnie i bezproblemowo. Polecam ! W Sosnowcu to dramat. Począwszy od pań wprowadzających, które pytają czy umyć samochód ? Po wielu godzinach czekania proszą mnie i pytają, co z myciem samochodu, bo jeśli nadal chcę wyjechać samochodem umytym. to jeszcze muszę poczekać 1,5 godziny. A nawet dłużej. Każdy normalny człowiek rezygnuje i o to chyba chodzi. Obsługa serwisowa, na czele z panem Szolcem, pozostawia wiele do życzenia. Petent to intruz. W sumie wyjeżdża się z dużym niesmakiem. Z Rudy wyjechałem zadowolony czystym, umytym ręcznie wewnątrz i zewnątrz samochodem. Taka mała różnica. Panowie w Sosnowcu: czas na zmianę, bo traktowanie klienta, mimo moich wielokrotnych pism, jest skandaliczne ! Damian 913.
Użytkownik sieci
16 września 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Obsługa poniżej krytyki. ...
... Czekałem 15 min a facet z obsługi poszedł na kawę.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2024 10:39
Salon - samochody nowe
Skandal i nieporozumienie. ...
... Wydawało mi się ze marka jaką jest Mercedes nie pozwoli sobie na takie lekceważenie swoich klientów. W zeszłym roku w lipcu kupiłam 2 Sprintery. Od maja tego roku prosiłam agenta o ofertę na przedłużenie Complit ( opcja gdzie płace a w zamian mam przedłużenie gwarancji i wszystkie naprawy w cenie). Co niezliczonej ilości maili, smsów i obietnic ze otrzymam oferty nic nie dostałam. Zgłosiłam się wiec do innego operatora o ofertę teraz i dostałam informacje że jest to już niemożliwe bo takie przedłuzenie można było zrobić do dnia "1 urodzin" samochodu a to było 7 lipca. Masakra- chciałam mieć tylko ofertę a tym samym możliwość podjęcia decyzji czy w to wchodzę. Nie plecam- nie każdemu psu Burek na imię ale skoro tak niekompetentna osoba pojawiła się w szeregach tego salonu to mam prawo powątpiewać w umiejętności pozostałych pracowników.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 14:21
Salon - samochody nowe
Jeśli ktoś przyszedł ...
... w koszulce za za 200 zl a nie w garniaku 🤣 to Pan wielki handlowiec już taktuje człowieka jak gorszy sort . Może trochę kultury bo słoma wystaje z butów Panu handlowcowi . Panie Bogusławie miłego dnia . Jednak zakupie Mercedesa w innym salonie. Edit. Bez sensu szukanie dziury w całym. Poprostu szanujcie każdego klienta , ja się poczułem jak po coś tu przyszedł biedaku 🤣🤣. Ale pan parkingowy bardzo miły Kupiłem już wiele aut w różnych salonach może warto handlowców wysłać chocby do toyoty , mazdy , lexus na szkolenie z obycia z klientem.
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 22:09
Salon - samochody nowe
Jeśli masz działający ...
... samochód, któremu kończą się pakiety gwarancyjne, omijać jak najszerszym łukiem!!! Pojechałem jedynie wymienić klocki hamulcowe z tarczami po 5 latach użytkowania, samochód działał bez najmniejszych(!) problemów przez cały okres użytkowania! Od czasu serwisu, w samochodzie panuje totalny chaos awarii, oczywiście serwis rozkłada ręce i jedynie wycenia naprawy Przypadek ? Nie sądzę. Jak tylko byłaby możliwość dałbym 0/5.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 10:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam, poziom ...
... obsługi oraz logistyki bliższy matizowi niż mercedesowi
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 16:38
Salon - samochody nowe
Od czterech tygodni ...
... czekam na wycenę kosztów naprawy i cisza . Podobno mam do wymiany przednie wahacze są potężne luzy jak to określił serwis , łożysko na półosi w skrzyni biegów bardzo hałasuje , tylne teleskopy wraz z mocowaniami i tarcze hamulcowe wraz klockami . Pisze podobno bo po pierwsze , na tarczach hamulcowych widać znaczniki więc raczej jeszcze nie podlegają wymianie , w przednim zawieszeniu nie ma luzów , łożysko z półosi pracuje cicho , teleskopy są ok . Więc , albo mój znajomy mechanik powinien zamknąć swój warsztat albo ….. . A ja prawdopodobnie straciłem czucie w rekach i ogłuchłem , bo nie czuję żadnych drgań na kierownicy a hałasującego łożyska w ogóle nie słyszę .
Użytkownik sieci
13 maja 2024 15:41
Salon - samochody nowe
Nie POLECAM tego ...
... salonu !!!!!!! Dopiero po mojej skargi do kierownika moja sprawa została załatwiona i dostałem lizing na auto a parę miesięcy czekałem na informację od opiekuna działu sprzedaży pana Piotra Żmijewskiego na dodatek od lutego czekam na wymianę oleju w nowego busa którego zakupiłem w tym miejscu a mamy maj !!! Dalej ten sam opiekun obiecuję mi wizytę w serwisie od trzech miesięcy MASAKRA JAKAŚ Miałem kupować następnego Busa ale napewno nie w tym salonie Mercedesa nie polecam z własnego doświadczenia !!!!
Użytkownik sieci
11 maja 2024 08:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwisowałem ...
... tam samochody dostawcze, w 2 miesiące zostawione prawie 20.000 zł (były również błędne diagnozy) od lutego 2024 próbuje się umówić na serwis/naprawę ale niestety Panowie z serwisu aut dostawczych od 3 miesięcy nie odbierają telefonu. Pani z recepcji zostawia wiadomości do panów z prośbą o kontakt i nic. W dodatku chwalą się autami zastępczymi na czas naprawy ale niestety nigdy nie są dostępne nawet jeśli umawia się naprawe z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Dwukrotnie wydali samochód z cieknacymi przewodami hamulcowymi (w 1 przypadku skończyło się hamowaniem na pasie zieleni hamulcem ręcznym) w drugim przypadku kierownik serwisu przekazał doradcy że jest ZAKAZ WYDANIA AUTA gdyż przewody są zgnite - doradca przekazał klucze z auta i się pożegnał. Dramat