83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 16:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 11:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 07:09
Salon - samochody nowe
Szybka i bardzo sprawna obsługa serwisu
Użytkownik sieci
27 lutego 2018 21:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2018 08:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lutego 2018 12:31
Salon - samochody nowe
Duży wybór modeli. ...
... Ceny do negocjacji. Niestety ceny części przyprawiają o ból głowy
Użytkownik sieci
21 lutego 2018 13:32
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... i wysokie ceny. Zbyt mały parking.
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 23:18
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 16:58
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 12:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lutego 2018 08:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2018 07:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lutego 2018 23:19
Salon - samochody nowe
Super atmosfera i miła obsługa!
Użytkownik sieci
18 lutego 2018 21:36
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa w serwisie czesci
Użytkownik sieci
17 lutego 2018 13:57
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 20:36
Salon - samochody nowe
Dobry i fachowy serwis
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 08:53
Salon - samochody nowe
Potwierdzam opinie o ...
... nieprofesjonalnej obsłudze klienta w salonie. Umówiłem się na jazdę testową samochodem, ponieważ rozglądam się za nowym. Rozważam kilka marek, z których Mercedes jest jedną z droższych, ale (do tej pory) poważnie branych pod uwagę. Termin ustaliłem tydzień wcześniej osobiście z doradcą, wymieniliśmy telefony żeby "w razie czegoś" dać sobie znać o ewentualnej zmianie. Stawiam się na umówioną godzinę i stwierdzam, że pan nie siedzi przy swoim stoliku więc udaję się do recepcji aby o niego zapytać. Tam pierwszy zonk - pan (...) jest na urlopie! Myślę "ok, każdemu czasem coś nagle wypadnie". Pytam więc, nadal optymistycznie nastawiony, komu sprawę przekazał. Po kilkunastu gorączkowych telefonach i bieganiu po salonie (pani z recepcji była jedyną osobą, która się czymś przejęła), dowiaduję się, że nikomu nie przekazał, a żaden inny doradca nie ma czasu i nie będzie miał przez najbliższych 20-30 min. O ile jestem w stanie zrozumieć, że nie można porzucić klienta, którym się akurat doradca zajmuje, to nie jestem w stanie pojąć, jak można zlekceważyć kogoś, z kim się wcześniej umówiono i wymieniono dane kontaktowe, aby poinformować, gdy coś ulegnie zmianie. Jeśli tak traktuje się potencjalnego klienta, którego zamierza się zdobyć, to jak wygląda obsługa po sprzedaży pojazdu? Niestety, ale państwo doradcy z ul. Daimlera mogliby iść na szkolenie z obsługi klienta do konkurencji obok (do Audi, BMW i Lexusa). Czas przyjąć do wiadomości, że sprzedając drogie samochody sprzedawca nie robi klientowi łaski, a na rynku jest wybór.
Użytkownik sieci
11 lutego 2018 21:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lutego 2018 19:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 13:30
Salon - samochody nowe
Wypas to w końcu Mercedes.