83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Janusz Wagner
17 listopada 2024 16:40
Salon - samochody nowe
Brak komunikacji
Po zamówieniu samochodu czekałem zgodnie z umową 7miesiecy i po ty terminie brak kontaktu co z odbiorem samochodu ,postanowiłem się przypomnieć ,sprzedawca poinformował że są opóźnienia w dostawie i mówi że musimy podpisać aneks do umowy wydłużające okres odbioru o kolejne 2 miesiące / to był piątek/ a w poniedziałek dostaje informację że samochód jest już w produkcji i kiedy zjedzie z taśmy nikt nie wie , ale po 2 tygodniach dojechać .
W tym salonie klient jest mile widziany tylko przed zamówieniem samochodu potem różnie bywa a nawet sprzedawca prosi o wcześniejsze umawianie się nie chce mu się zejść z biura na halę sprzedażową
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 09:42
Salon - samochody nowe
Ciężko mi ocenić ...
... pracę serwisu ponieważ nie było mi dane. Po telefonie z prośbą o wycenę usług i części potrzebne do naprawy oraz umówieniu na naprawę serwis się nie odezwał. Kolejny telefon z przypomnienie i dalej nic.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 16:29
Salon - samochody nowe
Czytając opinię proszę ...
... pamiętać, że to salon Mercedesa czyli stosunkowo dobrych a na pewno bardzo drogich samochodów więc i obsługa powinna być zauważalnie lepsza a jest wręcz przeciwnie. Byłem w salonie chcąc zapytać o GLB ew. GLA dla żony. W salonie brak takich modeli ale, że nowy GLC chodzi mi po głowie skorzystałem z okazji. Sądziłem, że w międzyczasie ktoś podejdzie zapyta... Czekając na jakąkolwiek reakcję obejrzałem jeszcze CLA i E ale nadal nic. Dwie dziewczyny siedzą i rozmawiają a młody chłopak który wprawdzie przed chwilą z kimś rozmawiał już od dłuższego czasu siedzi. Handlowca / doradcy / specjalisty (tego w białej koszuli) żadnego bo wszyscy są pewnie na piętrze. Co robić wychodzę. Przed salonem GLB AMG do zobaczenia z zewnątrz i GLA o dziwo otwarty. Pooglądałem, siedząc w środku sprawdziłem w telefonie silniki i podstawowe dane techniczne, papierowe osiągi a w aplikacji na O za ile można taki samochód kupić. Zainteresowania zero a spędziłem tam ponad 30 minut. W ostatnim czasie byliśmy w kilku salonach różnych marek ale to Mercedes, może dlatego, że Sosnowiec, okazał się najgorszy Jak będę jednak kiedyś chciał kupić samochód tej marki to na pewno nie w tym salonie i jak widać po komentarzach nie jest to odosobniona opinia.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Kiedy do mnie kierownik oddzwoni
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 20:12
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepska obsługa
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 21:11
Salon - samochody nowe
this service is ...
... very dark ,my car is vito,i had repair at here again and again,but the problem not still there,the agent will give you many different answer,the price will let you know is it
Użytkownik sieci
25 marca 2024 02:12
Salon - samochody nowe
amatorskie podejście do ...
... klienta - powinniście się uczyć od konkurencji lub innych ASO MB w Polsce
Użytkownik sieci
22 marca 2024 19:25
Salon - samochody nowe
Usługi "serwisu" to ...
... dno totalne. Serwis telefonicznie zapewnią, że usterka została usunięta i idzie w zaparte ,że tak jest po czym rzeczywistość jest całkiem inna. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 18:47
Salon - samochody nowe
Słyszałem bardzo złe ...
... opinie o tym miejscu z wielu ust, ale myślałem że te negatywne opinie to mimo wszystko odosobnione przypadki . Ale rzeczywistość jest naprawdę smutna. Mam za sobą cztery nieudane próby umówienia się w serwisie. Raz telefonicznie i dwa razy mailowo i raz przez formularz kontaktowy. Przy kontakcie telefonicznym zachowanie ultra nieprofesjonalne. Jak chciałem rozmawiać z kimś z serwisu to bardzo nieprzyjemna w głosie Pani stwierdziła że MUSZĘ powiedzieć po co chcę rozmawiać z kimś z serwisu :) dobre..... :) Na maile i wiadomości z formularza kontaktowego nikt w ogóle nie odpowiedział. W sumie może dobrze bo dzięki temu znalazłem inne miejsce godne obsługi marki bądź co bądź premium. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
1 marca 2024 15:21
Salon - samochody nowe
Jeśli komukolwiek zależy ...
... nie tyle co na profesjonalnej ale jakkolwiek przyzwoitej obsłudze klienta to zdecydowanie odradzam ten salon
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo niekompetentna ...
... oraz wręcz nonszalancka. Patrząc (nie pierwszy raz w tym salonie) na sposób obsługi dziwię się, że cokolwiek sprzedają. Konfiguracja odbywa się na małym ekraniku laptopa, a obok wisi wielki telewizor na którym można by lepiej zobrazować to co jest do sprzedania. Najchętniej kupowany model tej marki w wersji za kilkaset tysięcy, a sprzedawca nie posiada wzornika lakieru, tapicerek i nie może pokazać jak to auto będzie wyglądało w tej interesującej nas wersji - "jest tylko ten jeden na salonie, ale inny". Po czym przy wyjściu z salonu 'wpadamy' na kilka egzemplarzy w podobnych wersjach. Jazda testowa nie została zaproponowana - powód to brak czasu sprzedawcy. Więc brak słów na to miejsce. Auto zamówione gdzie indziej w przyjaznej atmosferze.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 15:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... na poziomie zerowym. W swoim życiu kupowałem już 2 samochody marki Mercedes w innych salonach, zawsze obsługa była na poziomie dobrym/ bardzo dobrym, natomiast to co dzisiaj zastałem w salonie w Sosnowcu to obsługa na poziomie pań z warzywniaka, a nie towaru premium. Na wejściu stoi 5 osób, każda z miną jakby były tutaj za karę albo odgrywały jakąś rolę dramatyczną w teatrze. Ledwo co przekroczyliśmy próg i podeszła jedna z tych pań z pytaniem „w czym może pomóc”, odpowiedziałem że dopiero weszliśmy i poprosimy o pomoc za 3 minuty jak rozejrzymy się jakie modele są dostępne w salonie. Po dłuższej chwili podchodzi chłopak, pytając, czy może jakoś pomóc, chyba dopiero zaczynający pracę w tym salonie bo ewidentnie wystraszony i nie potrafiący odpowiedzieć na pytania. Poprosiłem go o przygotowanie oferty o konkretnych parametrach, bym mógł na spokojnie zerknąć w domu bo mam za chwilę jazdę testową w innym salonie i chciałbym porównać oferty i zdecydować się na tą korzystniejszą. Usłyszałem oczywiście, że już idzie po handlowca. Po chwili wraca z informacją, że żaden handlowiec nie jest wolny, wręczył mi wizytówkę i powiedział, że mogę sobie przedzwonić z pytaniami jeśli chce. Zero propozycji czy może pan chwilę poczekać, możemy przesłać ofertę na maila czy że handlowiec się z panem skontaktuje. Jeśli to mi ma zależeć by zostawić pieniądze w salonie, a nie salonowi to chyba coś jest nietak.
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 09:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2023 11:24
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE POLECAM ...
... zakupów samochodów używanych w salonie Mercedes-Benz Sosnowiec. Na początku grudnia zdecydowaliśmy się na zakup 3 letniego samochodu poprzez internet, który jak się okazało po dostarczeniu posiada kilka istotnych dla mnie wad, już nie wspomnę o tym, że nie został nawet właściwie przygotowany, posprzątany. Niestety nie zostaliśmy o wadach wcześniej poinformowani, a jako punkt kulminacyjny okazało się, że auto dotarło do mnie bez ważnego przeglądu technicznego. Aktualnie pomimo ich niezwłocznego zgłoszenia do Doradcy, a w dalszym etapie do Kierownika Sprzedaży zostaliśmy zlekceważeni. Jako wieloletni ambasador marki nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji doświadczyć takiego traktowania w żadnym autoryzowanym salonie Mercedes-Benz. Podsumowując – ludzi czy Firmę poznaje się nie po sukcesach, ale po tym jak rozwiązują problemy.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 15:01
Salon - samochody nowe
Od 5.09.2023 serwis ...
... nie jest w stanie ustalić numeru seryjnego części potrzebnej do naprawy samochodu objętego gwarancją. Po trzykrotnym pozostawieniu samochodu w serwisie zgdiagnozowane usterki nie zostały usunięte. Arogancja i brak przepływu informacji między serwisem a klientem.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 12:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego servisu, najgorszy na Śląsku.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 19:46
Salon - samochody nowe
W serwisie byłem ...
... kilka lat temu. Wówczas poziom obsługi i organizacja były na wysokim poziomie. Gdy ostatnio zawitałem ponownie stwierdzam, że po przebudowie organizacja jest do bani! Niestety poziom obsługi i zaangażowania doradców serwisowych również pozostawia wiele do życzenia. Szkoda.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 19:15
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto rok ...
... temu. Pan Michał Kułak cudowny człowiek i doradca, pełen profesjonalizm nie mogłabym być bardziej szczęśliwa z auta które mi skonfigurował. Od tego momentu serwis to jest droga przez mękę. Po pierwszej wizycie serwisowej z myciem zrezygnowałam z mycia z powodu zacieków jakie zostały na aucie. Ostatnia mona wizyta serwisowa w tym salonie to wymiana kół - po bezsensownych komentarzach "pracuję w motoryzacji od lat i nikt nie wymienia kół szybciej" dostałam auto. Po 2 h 10 min. Jednocześnie w autoryzowanych serwisach merz w innym mieście mam doswiadczenia zupełnie inne więc z radością odebrałam opony i to mój ostatni raz w tym serwisie. Pan który stoi i się tłumaczy za wszystkich Panów nie ogarniających na warsztacie powinie dostać podwyżkę za trudne warunki pracy.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 13:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, a w szczególności doradcy handlowego Andrzeja Kotuła. Pierwsze zapytanie wysłane 02.11. Moja odpowiedź ze szczegółami 14.11 i do tej pory zero kontaktu i zero oferty, co skutecznie zniechęciło mnie do prowadzenia jakiejkolwiek dalszej korespondencji z tym salonem. Doradcy handlowi w przypadku tego salonu, to prawdziwa antyreklama. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 19:06
Salon - samochody nowe
Generalnie nie polecam. ...
... Obsługa ocenia klienta przez pryzmat wyglądu. Przez dłuższą chwilę, gdy mój samochód był na serwisie, oglądałem poważnie zainteresowany zakupem małe kombi. Niestety najwidoczniej nie byłem godny należytej obsługi, ponieważ stojący dalej dwa panowie z obsługi, nie byli zainteresowani pomocą. Przez kilka godzin czekania na mój samochód, nawet nie zaproponowano mi wody.