83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 11:24
Salon - samochody nowe
Witam, po ostatniej ...
... mojej wizycie w salonie z prośba o usuniecie usterki dot. odkształcania się zderzaka pod wpływem zmian temperaturowych, dostałem odpowiedz ze oczywiście usterka zostanie usunięta i zamówione zostaną nowe zaczepy do auta. Po moim pytaniu czy czasem likwidacja szkody odbyła się na oryginalnych podzespołach mercedesa, zostałem przekonany że nie bawicie się w żadne zamienniki. To co zauważyłem po rzekomym usunięciu usterki i użyciu nowych zaczepów, śmiem stwierdzić że nowy zderzak który został zamontowany w moim aucie jest tańszym zamiennikiem i tworzywo sztuczne z którego był wykonany nie odpowiada żadnym normom wymaganym przez Mercedes Benz, ponadto na dołączonych zdjęciach można zobaczyć rzekome usuniecie usterki( wkrętami do drewna ???) bez wymiany na nowe zaczepy. To tak załatwia się ewentualne poprawki gwarancyjne? Zderzak nie był ogóle demontowany a przez otwory po wykręcenie tylnych świateł nie ma możliwości wymiany tych zaczepów o których byłem zapewniany. W chwili obecnej czekam na rozpatrzenie sprawy po napisaniu maila do kietownika.Po trzech dniach zero odpowiedzi. Co ciekawe, Mercedes obciazyl za wymiane belki i zderzaka firme ubezpieczeniawa bagatela 13.000 zl.Poczekam jeszcze troche i jezeli nie bedzie zadnego odzewu, trzeba bedzie sprawe popchnac troche wyzej.Blacharka w tym salonie i ludzie ktorzy powkrecali wkrety w plastikowe el.zderzaka to jakas pomylka. Odradzam serwis blacharski,bo tylko z nim mialem doczynienia w tym salonie, ale jezeli tak dziala ten dzial to napewno nie zachece nikogo do odwiedzenia innych.
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 13:56
Salon - samochody nowe
Przerost formy nad ...
... treścią. Ceny z kosmosu w stosunku do jakości. Chyba że płacić trzeba za to tylko że to mercedes. Nic więcek niż inne też dobre marki.
Użytkownik sieci
1 lipca 2018 10:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 14:31
Salon - samochody nowe
Ponad 30 minut ...
... oczekiwania na umówioną wizytę, sprawa nie rozwiązana ze względu na bardzo słabą organizację pracowników salonu. Pracownicy nie przekazują sobie informacji.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2018 15:53
Salon - samochody nowe
Ten salon to ...
... absolutny skandal. 10 minut stałem zanim ktokolwiek się mną zainteresował, sprzedawca nie potrafił dopasować oferty do klienta. Zmarnowałem godzinę czasu. Nie było w ogóle konstruktywnej rozmowy, jak by handlowiec nie wiedział co sprzedaje. Aut demo w większości przypadków brak. No ale co się dziwić skoro wożą się nimi pracownicy. Jedyne demo jakie było na placu było brudne, w środku były zabawki dzieci, brudne trampki okulary. Tak właśnie mercedes w sosnowcu traktuje potencjalnych nabywców luksusowych samochodów za ponad 200 tys zł. Brudnymi trampkami w aucie demo. To świadczy o tej marce. Wstyd. Więcej klasy mają w podrzędnym komisie samochodowym. Powinniście sprzedawać kapustę na targowisku a nie luksusowe auta. Przeszło mi do mercedesa. Dziękuję nie kupuję. Łaski nie robicie.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 11:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2018 16:21
Salon - samochody nowe
Nie do końca fajnie.
Użytkownik sieci
6 maja 2018 05:57
Salon - samochody nowe
Obsługa przez 30minut ...
... nie zainteresowa się moją osobą zrezygnowałałem z zakupu
Użytkownik sieci
5 maja 2018 15:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2018 13:25
Salon - samochody nowe
Duży wybór samochodów i miła obsługa.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 22:37
Salon - samochody nowe
Przy odbiorze kilku ...
... drobnych czesci,liczba formalnosci,czas ktory musisz poswiecic,skakanie od kasy do lady,skladanie 50 podpisow daje wrazenie,ze kupujesz rakiete od NASA a nie klocki hamulcowe. I jeszcze ta napompowana dumna obsluga... Wyluzujcie troche,bo jest dramat.
Użytkownik sieci
26 marca 2018 18:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 16:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2018 07:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 08:53
Salon - samochody nowe
Potwierdzam opinie o ...
... nieprofesjonalnej obsłudze klienta w salonie. Umówiłem się na jazdę testową samochodem, ponieważ rozglądam się za nowym. Rozważam kilka marek, z których Mercedes jest jedną z droższych, ale (do tej pory) poważnie branych pod uwagę. Termin ustaliłem tydzień wcześniej osobiście z doradcą, wymieniliśmy telefony żeby "w razie czegoś" dać sobie znać o ewentualnej zmianie. Stawiam się na umówioną godzinę i stwierdzam, że pan nie siedzi przy swoim stoliku więc udaję się do recepcji aby o niego zapytać. Tam pierwszy zonk - pan (...) jest na urlopie! Myślę "ok, każdemu czasem coś nagle wypadnie". Pytam więc, nadal optymistycznie nastawiony, komu sprawę przekazał. Po kilkunastu gorączkowych telefonach i bieganiu po salonie (pani z recepcji była jedyną osobą, która się czymś przejęła), dowiaduję się, że nikomu nie przekazał, a żaden inny doradca nie ma czasu i nie będzie miał przez najbliższych 20-30 min. O ile jestem w stanie zrozumieć, że nie można porzucić klienta, którym się akurat doradca zajmuje, to nie jestem w stanie pojąć, jak można zlekceważyć kogoś, z kim się wcześniej umówiono i wymieniono dane kontaktowe, aby poinformować, gdy coś ulegnie zmianie. Jeśli tak traktuje się potencjalnego klienta, którego zamierza się zdobyć, to jak wygląda obsługa po sprzedaży pojazdu? Niestety, ale państwo doradcy z ul. Daimlera mogliby iść na szkolenie z obsługi klienta do konkurencji obok (do Audi, BMW i Lexusa). Czas przyjąć do wiadomości, że sprzedając drogie samochody sprzedawca nie robi klientowi łaski, a na rynku jest wybór.
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 00:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2018 23:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2018 23:03
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa Kiepskie podejście do klienta
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 13:13
Salon - samochody nowe
FATALNA JAKOŚĆ OBSŁUGI ...
... KLIENTA!!! Zdecydowałem się na zakup do firmy jednego z modelu Mercedesa (dodam, że nie "najtańszego"). Pojechałem więc do salonu żeby zobaczyć samochód, posłuchać rad sprzedawcy i ustalić szczegóły. .... i po wejściu do salonu czar prysł. Nikt nie raczył podejść do mnie przez 15 minut (pomimo, że wyraźnie szukałem doradcy). Gdy podszedłem do stolika przy którym siedział znudzony pracą i wpatrzony w monitor człowiek (biurko obok wystawy AMG)- zapytałem o model którego szukałem ... pan wskazał palcem i powiedział, że " takie modele stoją właśnie do odbioru" ..... i na tym KONIEC PORADY!!! Nie będę wsiadał do cudzego samochodu, na który pewnie w poczekalni czeka nowy właściciel. Niestety aby zobaczyć ten model poszedłem na parking gdzie stały auta w komisie i przez zamknięte drzwi zaglądałem do środka aby porównać modele. SKANDAL.......... i to jest jakość MERCEDESA? Dwa dni wcześniej byłem w Audi - myślę, że warto wysłać tam na szkolenie pracowników działu obsługi klienta z firmy Mercedes Sosnowiec. Przyznam, że dzisiejsza wizyta zniechęciła mnie do zakupu Mercedesa (a już na pewno nie kupię go w Mercedes Sosnowiec!!!). Rafał
Użytkownik sieci
23 stycznia 2018 18:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka