83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 maja 2019 13:07
Salon - samochody nowe
Szybka kobkretna obsluga !
Użytkownik sieci
15 maja 2019 17:53
Salon - samochody nowe
Załatwienie jednej prostej ...
... sprawy wiązało się z godzinnym oczekiwaniem na ewentualne spotkanie z konsultantem. Niestety nic nie załatwiłem. Trzeba umawiać się telefonicznie na termin. Całą sytuację uratowała urocza pani recepcjonistka pyszną kawą
Użytkownik sieci
14 maja 2019 09:21
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 maja 2019 15:58
Salon - samochody nowe
Chyba najgorszy serwis ...
... Mercedesa, z jakim się spotkałem. Nie ma możliwości dowiedzenia się czegokowiek przez telefon, jakby osoby, które tam pracowały, były od kilku godzin w pracy. Zadałem najprostsze pytanie, ile będzie kosztował przegląd auta. Nie wiem, musi Pan podjechać, musimy to sprawdzić itd. Kupujesz samochód premium, obsługa gorsza od Dacii.
Użytkownik sieci
11 maja 2019 21:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 maja 2019 14:32
Salon - samochody nowe
Wszystko okej. Obsługa ...
... w serwisie auto dostawczych na szóstkę
Użytkownik sieci
11 maja 2019 08:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 maja 2019 11:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 maja 2019 14:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 maja 2019 09:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 maja 2019 21:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 12:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 19:45
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon Mercedesa na Śląsku
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 12:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 15:22
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa :)
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 00:54
Salon - samochody nowe
Jak na mercedesa jest po nizej oczekiwań.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 19:41
Salon - samochody nowe
Pierwszy istotny kontakt ...
... z salonem miał miejsce drogą telefoniczną, niedługo po zakupie samochodu (Mercedes A150 W169) i (jako że jest to pierwsza "gwiazda" w rodzinie) ograniczał się do ogólnych informacji o serwisie i doposażeniu. Pan, z którym rozmawiałem (żałuję, że nie zapytałem o nazwisko, bo taki pracownik to prawdziwa perła), wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania, wyjaśnił procedury, wymienił zalety i nawet wspomniał o rabatach, jakie firma proponuje klientom, chcąc zatrzeć złą opinię o ASO, jako o bezzasadnie drogim serwisie. Mogę szczerze napisać, że byłem tą rozmową pozytywnie zmotywowany. kolejny kontakt (póki co ostatni) miał miejsce bezpośrednio w salonie. Interesował mnie w/w serwis oraz możliwość zakupienia piór wycieraczek, wymiana oleju, amortyzatorów, itp. Odesłano mnie najpierw do działu (czyt. biurka) z częściami i akcesoriami (prawa część salonu od głównego wejścia; pierwsze biurko od lewej przy gablotach z akcesoriami). Niestety, stałem dobre kilkanaście minut, zanim zostałem zauważony. W tym czasie Pan zza biurka odbywał rozmowę telefoniczną o zdecydowanie niesłużbowym charakterze. Stałem tak i czekałem. W końcu przerwał budzącymi nadzieję słowami: "Nie mogę teraz rozmawiać. Klient czeka(...)". Po tej jakże błyskotliwej i brutalnie prawdziwej uwadze, zostałem zaproszony do biureczka, gdzie mogłem zaznajomić się z ofertą interesujących mnie podzespołów i akcesoriów. Z przykrością stwierdzić jednak muszę, iż rozumiem teraz, co mają na myśli inni klienci, niezadowoleni z obojętnego i lekceważącego podejścia pracowników tego salonu. Tę obojętność i chęć uwolnienia się od klienta po prostu się czuje. To mnie zirytowało, więc po zakończeniu rozmowy zdecydowałem się wyjść. Obsługujący mnie Pan oczywiście od razu chwycił za słuchawkę. Tak się jednak złożyło, że kilka dni temu miałem przykrą konieczność brać udział w stłuczce na parkingu, co skutkuje koniecznością polakierowania samochodu w ramach OC sprawcy. Pamiętając jednak swoje doświadczenia z poprzedniej wizyty, zdecydowałem się odwiedzić inny salon Mercedesa na Śląsku, dzięki czemu (oraz dzięki pozytywnej i sympatycznej obsłudze) zarobi on w ramach prac serwisowych i ubezpieczeniowych, całkiem pokaźną sumę. Tą samą, którą mogliście zarobić w Sosnowcu, gdybście interesowali się swoimi klientami. Niestety, nawet Ci dobrzy pracownicy, z którymi miałem przyjemność rozmawiać, bledną w obliczu rażącej obojętności pozostałych. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 22:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 12:29
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 20:52
Salon - samochody nowe
Informacje udzielane telefonicznie ...
... nijak mają się do rzeczywistości. Telefonicznie poinformowano mnie, że część której poszukuję kosztuje 54zł podczas gdy w rzeczywistości kosztuje 204zł... Zaledwie 400% różnicy... Nie polecam.