83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 17:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2021 19:47
Salon - samochody nowe
Niestety totalne olanie ...
... klienta, proszą o wysłanie SMSa z adresem mail gdzie mają wysłać ofertę i tydzień czasu po oferty nadal brak.
Użytkownik sieci
7 lutego 2021 07:33
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa, byłam ...
... dwa tygodnie temu, miał ktoś się skontaktować w sprawie jazdy próbnej... do dzisiaj zero kontaktu. Skorzystałam z oferty innego salonu i innej marki.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2021 16:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2021 16:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Życzę wszystkim powodzenia w dodzwonieniu się na serwis.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 15:23
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... , brak podejścia do klienta , brak wszystkiego ! Rozmawiałem ze sprzedawcą który siedział , Ja stałem , nawet nie wstał aby podejść do mnie i do auta ! Dramat ! Obsługa słaba bez zainteresowania ! Nie polecam , Ja już tam nie wrócę , szukam innego salonu !
Użytkownik sieci
28 listopada 2020 09:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 11:15
Salon - samochody nowe
Serwis mechaniczny jak ...
... każdy inny - ani lepszy ani gorszy, ale jakość obsługi pozostawia WIELE do życzenia. Zdecydowanie lepsza atmosfera jest w Poczesnej.
Użytkownik sieci
18 listopada 2020 22:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2020 22:19
Salon - samochody nowe
Najpierw wydawało mi ...
... się wszytsko ok . Miła obsługa, duży wybór aut itp. Po wizycie w salonie Pan wziął od nas dane by skontaktować się i po mailu kontakt się... urwał. EDIT: Samochod kupiłem w innym salonie MB. Niestety bylem zmuszony po raz kolejny zawizytowac w MB w Sosnowcu w wyniku kolizji drogowej. Podejście serwisu to skandal. Naprawa trwała 3 razy dłużej, do serwisu nie da się dodzwonić - chyba ze masz czas by pare godzin się łączyć ale to wszystko PIKUŚ. Serwis wyjeździł całe paliwo i ledwo ruszyłem na rozdzienskiego zabrakło mi paliwa! Cud ze nie doszło do wypadku. Nie polecam !!!
Użytkownik sieci
8 października 2020 22:17
Salon - samochody nowe
widać, ze Sosnowiec
Użytkownik sieci
16 września 2020 08:30
Salon - samochody nowe
Całkowity brak zainteresowania ...
... klientem!!! Ciągle usterki pojazdu, z jedną z nich wracam już 6 raz. W aucie które ma 21 miesięcy i 30 tys kilometrów co chwile występuje kolejna usterka. Jedyne co proponuje serwis to auto zastępcze. Obecna naprawa trwa już 3 tygodnie!!! Zakupiłem komfortową klasę S i za nią płacę leasing, tymczasem przez ostatnie 3 tygodnie jedyne co mi pozostało to płacenie leasingu i używanie zastępczej klasy B. Od 20 lat jestem klientem różnych serwisów i salonów samochodowych nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta. To wstyd dla marki !!! Absolutnie odradzam ten serwis.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 15:08
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta serwisu ...
... jest na tragicznym poziomie, arogancja i bezczelność to znak firmowy tej firmy! Nie mam żadnych uwag co do kultury i profesjonalizmu samych mechaników, natomiast na pierwszy kontakt z klientem został przydzielony pan, który nie powinien w ogóle pracować z ludźmi, zostałam potraktowana jak przysłowiowa 'baba na warsztacie', pan już chciał zapisać mnie na płatną usługę z wciskaniem mi, że ja zawiniłam i uszkodziłam auto. I miałam rację! Naprawa została uznana, regulacja zawieszenia na gwarancji! Szczytem chamstwa jest założenie, że klient się myli, bo jak pan powiedział "zazwyczaj tak bywa". Sam odbiór auta 3 miesiące temu w tym salonie też był tragicznym doznaniem. Należy pamiętać, że nie z darmowej promocji u celebrytów macie pieniądze, a z klientów jak ja i setki innych- więcej szacunku!!!!!
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 23:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 19:05
Salon - samochody nowe
W żadnym innym ...
... salonie nie spotkałam się z brakiem szacunku dla klienta. Tylko w sosnowieckim salonie Mercedesa zostałam kompletnie zlekceważona. Po pierwszej wizycie czekałam ponad dwa tygodnie na przesłanie obiecanej oferty. Nie doczekałam się. Musiałam wysłać przypominającego maila. Skontaktował się ze mną drugi handlowiec, z którym umówiłam się na jazdę próbną. Mimo że pojawiłam się punktualnie w wyznaczonym przez pracownika terminie, kazano mi czekać. Po 35 minutach spędzonych na kanapie nikt się mną nie zainteresował, nie mówiąc o przeprosinach. Nie wiem, z jakiego powodu tak mnie potraktowano. Nigdzie indziej nie zdarzyło się, aby ktoś nie szanował mojego czasu i zapomniał o obsłudze klienta. Być może salon przy ulicy Daimlera ma sprzedaż na tak fantastycznym poziomie, że nie zależy tutaj nikomu na kolejnym zadowolonym kliencie. Cóż, pozostaje mi tylko pogratulować takich wyników. Jedno jest pewne - konkurencja radzi sobie lepiej, a ja już wiem, jakiego samochodu na pewno w przyszłości nie wybiorę.
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 22:10
Salon - samochody nowe
Marka Mercedes powinna ...
... się wstydzić za ten serwis! Arogancka obsługa która umawia się z klientem i nie pojawia się w serwisie. Takie traktowanie klienta który jedzie kilkadziesiąt kilometrów do Sosnowca jest w stylu garażowego serwisu, a nie ASO. Omijajcie dużym łukiem! niestety Mercedes Sosnowiec to firma z kartonu, nawet podany maila w odpowiedzi na komentarz nie dziala ;( kompromitacja na calej lini. W zwiazku z tym wklejam informacje tutaj: Dzien dobry, pisze w odpowiedzi na Panstwa zainteresowanie uzasadnieniem opinii ktora wystawilem w google. Sprawa wygladala nastepujaco: Moi praownicy zamowili czesc w Panstwa serwisie (dodam, iz rowniez prowadzimy serwis samochodwy oraz posiadamy norme jakosciowa ISO 9001 wydana przez QSCert) Telelfonicznie zostali poinformowani o mozliwosci odebrania czesci w sobote, w zwiazku z tym umowili sie z klientem na odbior samochodu w sobote. Aby pomoc swoim ludziom, osobiscie przyjechalem do Panstwa serwisu kilkadziesiat kilometrow, na miejscu obsluga w arogancki i bezczelny sposob wyrzucila mnie z salonu mowiac, z zadowoleniem, ze nie ma najmniejszej szansy zebym kupil obiecana czesc dla mojego klienta. Po czym cala obsluga usiadla sobie za swoimi buirkami i zaczela dalej czekac ze znudzeniem (w pustym salonie) na kolejnych klientow ktorzy beda probowac dac Panstwu zarobic. Oczywiscie wyjasnilismy naszemu klientowi, iz z Panstwa winy nie moglismy naprawic jego samochodu - dzieki temu nie ma najlepszego zdania o jakosci obslugi w Sosonowcu, wiec bedzie uwazal, zeby tam przypadkiem nie trafic. Panstwa obsluga ma do klienta podejscie jak w latach 80-tych, brak slow. nadaje sie to na szkolenia, jak zniszczyc wizerunek marki Mercedes i pozbyc sie klientow z salonu. pozdrawiam
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 16:47
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... dramatycznym poziomie taniego salonu z używanymi autami. Telefon z serwisu o 14 auto będzie gotowe, po przyjeździe o 16 spedziłem jeszcze 25min w poczekalni bo auto nie jest gotowe. Czekając w poczekalni nikt mnie nie informował. W końcu sam podjełem inicjatywe i łaskawie dostałem informacje że auto jest gotowe i mogłem sobie poczekać na dworze, aż zostanie podstawione. Nawet kawy nie zaproponowano, tak jak bym czerpał przyjemność z siedzenia bezczynnie wpatrując się w sufit.
Użytkownik sieci
22 maja 2020 20:55
Salon - samochody nowe
Jak w większości ...
... salonów zero zainteresowania klientem. Od marki Premium oczekiwałem chociaż Dzień dobry od Pani na recepcji i jakiegokolwiek zainteresowania specjalistów ds sprzedaży. Dzisiaj druga wizyta i niebo a ziemia ... Super wizyta, szkoda tylko że jazda próbna tak krótka. Po drugiej wizycie nigdy nie doczekałem się specyfikacji samochodu ...
Użytkownik sieci
21 maja 2020 20:00
Salon - samochody nowe
Dwie godziny za ...
... zwykle sprawdzenie? Co oni tam rozkręcają cały samochód? Prawie jak duży przegląd. Wszystko zawsze trwa tu godzinami !!!! Porazka