83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 15:58
Salon - samochody nowe
Chyba najgorszy serwis ...
... Mercedesa, z jakim się spotkałem. Nie ma możliwości dowiedzenia się czegokowiek przez telefon, jakby osoby, które tam pracowały, były od kilku godzin w pracy. Zadałem najprostsze pytanie, ile będzie kosztował przegląd auta. Nie wiem, musi Pan podjechać, musimy to sprawdzić itd. Kupujesz samochód premium, obsługa gorsza od Dacii.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 12:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 00:54
Salon - samochody nowe
Jak na mercedesa jest po nizej oczekiwań.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 19:41
Salon - samochody nowe
Pierwszy istotny kontakt ...
... z salonem miał miejsce drogą telefoniczną, niedługo po zakupie samochodu (Mercedes A150 W169) i (jako że jest to pierwsza "gwiazda" w rodzinie) ograniczał się do ogólnych informacji o serwisie i doposażeniu. Pan, z którym rozmawiałem (żałuję, że nie zapytałem o nazwisko, bo taki pracownik to prawdziwa perła), wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania, wyjaśnił procedury, wymienił zalety i nawet wspomniał o rabatach, jakie firma proponuje klientom, chcąc zatrzeć złą opinię o ASO, jako o bezzasadnie drogim serwisie. Mogę szczerze napisać, że byłem tą rozmową pozytywnie zmotywowany. kolejny kontakt (póki co ostatni) miał miejsce bezpośrednio w salonie. Interesował mnie w/w serwis oraz możliwość zakupienia piór wycieraczek, wymiana oleju, amortyzatorów, itp. Odesłano mnie najpierw do działu (czyt. biurka) z częściami i akcesoriami (prawa część salonu od głównego wejścia; pierwsze biurko od lewej przy gablotach z akcesoriami). Niestety, stałem dobre kilkanaście minut, zanim zostałem zauważony. W tym czasie Pan zza biurka odbywał rozmowę telefoniczną o zdecydowanie niesłużbowym charakterze. Stałem tak i czekałem. W końcu przerwał budzącymi nadzieję słowami: "Nie mogę teraz rozmawiać. Klient czeka(...)". Po tej jakże błyskotliwej i brutalnie prawdziwej uwadze, zostałem zaproszony do biureczka, gdzie mogłem zaznajomić się z ofertą interesujących mnie podzespołów i akcesoriów. Z przykrością stwierdzić jednak muszę, iż rozumiem teraz, co mają na myśli inni klienci, niezadowoleni z obojętnego i lekceważącego podejścia pracowników tego salonu. Tę obojętność i chęć uwolnienia się od klienta po prostu się czuje. To mnie zirytowało, więc po zakończeniu rozmowy zdecydowałem się wyjść. Obsługujący mnie Pan oczywiście od razu chwycił za słuchawkę. Tak się jednak złożyło, że kilka dni temu miałem przykrą konieczność brać udział w stłuczce na parkingu, co skutkuje koniecznością polakierowania samochodu w ramach OC sprawcy. Pamiętając jednak swoje doświadczenia z poprzedniej wizyty, zdecydowałem się odwiedzić inny salon Mercedesa na Śląsku, dzięki czemu (oraz dzięki pozytywnej i sympatycznej obsłudze) zarobi on w ramach prac serwisowych i ubezpieczeniowych, całkiem pokaźną sumę. Tą samą, którą mogliście zarobić w Sosnowcu, gdybście interesowali się swoimi klientami. Niestety, nawet Ci dobrzy pracownicy, z którymi miałem przyjemność rozmawiać, bledną w obliczu rażącej obojętności pozostałych. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 20:52
Salon - samochody nowe
Informacje udzielane telefonicznie ...
... nijak mają się do rzeczywistości. Telefonicznie poinformowano mnie, że część której poszukuję kosztuje 54zł podczas gdy w rzeczywistości kosztuje 204zł... Zaledwie 400% różnicy... Nie polecam.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2019 11:20
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Pojechałem z Wielkiej Brytanii Odwiedziłem ten warsztat, ponieważ pojawiła się kontrolka zarządzania silnikiem. Wykonano diagnostykę i naprawiono kilka czujników, ponieważ były wadliwe. Personel był pomocny przez cały czas, wszystko załatwiliśmy. Pojechałem do domu, podniosłem maskę i okazało się, że osłona silnika nie była prawidłowo umieszczona, nawet nie zadali sobie trudu, aby ją odkręcić. Rozczarowujące doświadczenie !!! (Wersja oryginalna) Drove from UK Visited this garage coz engine management light came up, Got the diagnostic done fixed few sensors as they were faulty. Staff was helpful throughout, got everything sorted. Drove home lift the bonnet and found engine cover was not placed properly, they didn't even bother to screw it back car not washed absolutely no after care and ignoring follow ups. Disappointing experience !!!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 17:11
Salon - samochody nowe
Niestety nie pomogli ...
... mnie przy drobnej sprawie jak skonfigurować carplay. Podjechałem do Zabrza i bardzo szybko i miło panowie mnie pomogli. Chyba więcej tutaj nie Podjade
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 11:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2019 16:08
Salon - samochody nowe
Jak zwykle nic ...
... nie pomogli.Skierowani są tylko na firmowe samochdy gdzie klient płaci.Omijać
Użytkownik sieci
25 marca 2019 18:59
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna. Przez ...
... telefon zostałam poinformowana, ze serwis będzie trwał 1,5h, a po przyjeździe do serwisu okazało się, ze jednak 3h. Nikt się tym nie zainteresował, wręcz przeciwnie - wszyscy to zignorowali w bardzo niekompetentny sposób. Pan bardzo arogancki. Miał ogromny problem z udzieleniem mi odpowiedzi. Powiedzieli mi, ze przez te trzy godziny mogę sobie posiedzieć w ich kawiarnii, bo o zastępczym samochodzie mogę pomarzyć, mimo ze mieszkam spory kawałek od salonu. Dodam, ze obsługa z konkurencyjnego salonu, z którego wcześniej korzystałam, zawiozła mnie gdzie chciałam i po mnie przyjechała, żebym nie musiała tracić czasu. Wydaje mi się, ze skoro płace za taki samochód, to obsługa również powinna być na poziomie. Na pewno z tego serwisu już nie skorzystam.
Użytkownik sieci
16 marca 2019 23:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 marca 2019 10:54
Salon - samochody nowe
Wszystko pięknie do ...
... momentu sprzedaży samochodu! Serwis katastrofa. Po ponad godzinie od oddania samochodu na serwis auto nie ruszone z miejsca! To tylko wymiana kół, a wygląda na to że spędzę tu znowu z trzy godziny. Kompletny brak szacunku do klienta i jego czasu! Przynajmniej Panie w barze miłe i dobra kawa
Użytkownik sieci
13 marca 2019 11:25
Salon - samochody nowe
Przed i w ...
... trakcie zakupu samochodu wszystko na najwyższym poziomie. Po zakupie... Z samochodu zszedł wosk i zaczęły wychodzić zarysowania. Serwis wyznacza cenę na podstawie przebiegu samochodu (im mniejszy tym większa cena), pracownicy nie traktują się na równi, o gwarancji na jaką kolwiek część można zapomnieć. Pan wstawiający samochód na serwis wybrudził wnętrze i nie posprzątał po sobie. Generalnie odradzam zakup samochodów osobowych i ich serwis w tym salonie. Dodatkowo brak jakiejkolwiek jednoski powyżej, która kontrolowałaby jakość obsługi klienta, dlatego jest, jak jest.
Użytkownik sieci
7 marca 2019 15:53
Salon - samochody nowe
Byłem w dniu ...
... dzisiejszym. Pierwszy i ostatni raz. Po spacerowaniu 20min po salonie nikt mnie nie zauważył. Podeszlem do dwóch panów, byli zajęci rozmową o sprawach prywatnych. Usłyszałem że zaraz ktoś podejdzie.. Pospacerowałem jeszcze 20min.. wyszedłem.
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 08:44
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo nieuczciwa firma. ...
... Brak kontaktu w sprawie reklamacji, 2 miesiące nie rozpatrzona reklamacja. Sprzedali nam auto, które przed sprzedażą było malowane (miało uszkodzenie lakiernicze) o czym oczywiście nie poinformowali. Dodatkowo uszkodzili felgi aluminiowe podczas zmiany opon z letnich na zimowe. Wyjątkowo fatalna obsługa - i to jest serwis niby fabryczny. Nie polecam a ostrzegam.
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 10:27
Salon - samochody nowe
Dramat jeżeli chodzi o obsługę...
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 15:27
Salon - samochody nowe
Przed zaplanowanymi odwiedzinami ...
... w salonie Mercedes Benz Sosnowiec kontaktowaliśmy się telefonicznie z prośbą o przesłanie wstępnej oferty na samochód Mercedes E ...niestety trafiliśmy na sprzedawcę Pana Dawida. Pan był bardzo znudzony, wręcz z pretensjami odpowiadał na moje pytania. Na ofertę się nie doczekałam. Wcześniej wspomniany Pan powinien pracować myślę na dziale garmażeryjnym, a nie z tak prestiżową marką jaką jest Mercedes. Samochód został zakupiony w przyjemnej atmosferze w innym salonie na terenie Śląska..a szkoda.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 16:27
Salon - samochody nowe
Amatorzy handlu
Użytkownik sieci
24 stycznia 2019 09:07
Salon - samochody nowe
25 minut czekałem ...
... aż ktoś podejdzie, niezbyt miła obsługa.