87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 22:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 12:33
Salon - samochody nowe
W mojej ocenie ...
... niska jakość obsługi i serwisu. Po takiej marce można by się spodziewać klasy premium...a tu wychodzi brak klasy.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 16:18
Salon - samochody nowe
Firma nastawiona na ...
... zysk. Po odbiorze samochodu od klienta do serwisu okresowego wieszają go na podnośniku, po czym nikt nic przy nim nie robi przez 3godziny. Zgłoszoną awarię niestety nie są w stanie sami znaleźć trzeba im pokazać palcem lub telefonicznie powiedzieć że to co było wskazane jako uszkodzenie nie działa. Miałem uszkodzone kolanko przy pompce spryskiwacza reflektorów. Wyciekał płyn do poziomu uszkodzenia. Pan w serwisie powiedział, że jest wszystko sprawne. Ja zapytałem czy uzupełnili płyn do odpowiedniego poziomu. Niestety po uzupełnieniu płynu przyznał rację, że jest uszkodzenie. Po sprawdzeniu ceny pompki w innym serwisie stwierdziłem, że przebitka za cenę części zamiennej w tym serwisie 300%to przesada i odstąpiłem od wymiany pojechałem do konkurencji do Kalisza gdzie tylko ta część z wymianą i dojazdem kosztował mniej niż u Zasady. Za wymianę oleju w silniku tylnych klocków hamulcowych i filtra oleju otrzymałem fakturę 1580zl mój olej i filtry. Samochód spędził na podnośniku 5godzin. Co przy nim robili nie wiem? Niestety muszę dać jedną gwiazdkę bo wymaga tego system oceny. Za wyzysk i brak elementarnej wiedzy i chęci serdecznie nie polecam. Nie ma żadnego dobrego autoryzowanego serwisu tej marki w Łodzi. Jestem z branży motoryzacyjnej wiec wiem czego jako elementarnej obsługi należy wymagać- zastanówcie się zanim zostawicie swój samochód w tym serwisie. Odpowiedz serwisu na mój post jak najbardziej do przewidzenia. Niestety nie mogę się zgodzić z informacją serwisu co do cen i czasu. W tym konkretnym przypadku opinie nie wynika z tego co sugeruje serwis ale z naocznej obserwacji oraz porównania jakości w kilku serwisach tej marki. Serwis prosi o kontakt? jak już wskazałem mój poziom niezadowolenia z ich usługi oraz jakości usługi i merytorycznej wiedzy pracowników nie daje możliwości ponownego kontaktu - no chyba że upadnie firma w Kaliszu, Poznaniu i kolejne formy konkurencyjne w Łodzi . Do poprzedniego komentarza mógłbym dodać iż nawet taksówkarz który miał zawieźć moją zonę po odbiór samochodu do serwisu skierował się najpierw w innym kierunku by po zwróceniu uwagi dodać iż "Pani kto zostawia u nich samochód na serwis?" to jest chyba najmocniejszy argument w tej sprawie.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 12:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 23:53
Salon - samochody nowe
Jako jedyny dealer, ...
... sprzedawca części w Łodzi nie udzielił informacji jaki jest numer części o którą pytałem. Bo z gory zakładają że u nich jej nie kupię jeśli poznam nr brakujące części :( BURAKI.
Użytkownik sieci
24 października 2018 09:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 października 2018 15:33
Salon - samochody nowe
Długo czekałem zanim ...
... udało mi się zamówić części. Jedno stanowisko i czas obsługi jednego klienta to 40 minut. Koszmar i skandal. Tu poczujesz się jak w polmozbycie 30 lat temu. Na zdjęciu widać 3 stanowiska i ani jednej osoby.
Użytkownik sieci
16 maja 2018 07:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 marca 2018 08:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 marca 2018 12:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nie ...
... doradzą, nie porozmawiają, nawet dzień dobry nie odpowiedzą. W konkurencyjnym salonie miła obsługa
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 08:10
Salon - samochody nowe
Niskie kompetencje doradztwa technicznego
Użytkownik sieci
6 stycznia 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Drogi słaby serwis
Użytkownik sieci
14 grudnia 2017 14:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2017 18:32
Salon - samochody nowe
Mottem tego miejsca ...
... jest "perfekcja to proces" ja dopisał bym że "długotrwały" ponieważ obsługa klienta trwa bardzo długo co prawda oferują kawę ale chyba tylko dlatego żeby klienci nie zasneli w trakcie oczekiwania w dusznej i brzydkiej poczekalni. Ogólnie nieciekawe miejsce panuje tu ponura atmosfera pracownicy w większości przypadków ignorują klientów nie są przyjaźni a wręcz przeciwnie gburowaci i zimni. Nie jest to obsługa klienta na miarę jakości firmy Mercedes a bardziej Daewoo (choć nigdy nie byłem w salonie Daewoo być może jest sympatycznie) Ogólne rozczarowanie.
Użytkownik sieci
28 lipca 2017 14:38
Salon - samochody nowe
Korporacyjny chłam. Ludzie bez pojęcia.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2017 09:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka