70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 marca 2025 13:16
Salon - samochody nowe
Zasłanianie się niewiedzą, ...
... zamiast spojrzeć we własne struktury, jak traktują co niektórych klientów, jest żałosne. Póki sprzedaż jakoś idzie, olewanie klientów nie jest problemem, prawda? Widzę, że zraziliście całą rzeszę (no pun intended) klientów do marki swoimi zachowaniami. Dalej sprzedawajcie ten swój odrzut z Niemiec, a w końcu dopadnie was upadek, na który dużo ludzi już czeka.
Użytkownik sieci
23 lutego 2025 22:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 11:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam, oszukali ...
... nas na wartości płynów eksploatacyjnych i złapani na gorącym uczynku dalej twierdzili że nic się nie stało….. żenada
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 07:44
Salon - samochody nowe
Nie polecamy. Mąż ...
... zamówił auto w maju. Miało być pod koniec października. W listopadzie okazało się, że auto przyjechało z USA do Niemiec ze złymi reflektorami (UE nie zezwala na takie reflektory). Mercedes miał je wymienić i dostarczyć auto, ale to co się dzieje od tamtego czasu jest dla mnie co najmniej dziwne. Nie spodziewałam się, że tak działają takie wielkie i renomowane firmy. Mamy luty. Brak informacji kiedy auto będzie miało wymienione reflektory, brak informacji kiedy auto dotrze do Polski i kiedy będzie można je odebrać. Bardzo słaba komunikacja ze Sprzedającym, nie jest w stanie nic konkretnego powiedzieć poza tym że trzeba czekać i niewiadomo ile czekać …Ostatnio nawet nikt nie odbiera telefonów, nie odpowiada na wiadomości. Zastanawiam się czy to normalna praktyka wykorzystywana przez Mercedesa? Jeśli tak, to zachęcam do odwiedzenia innych marek. Wcześniej korzystałam z Opla, i tam obsługa była na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 23:02
Salon - samochody nowe
Kontakt w sprawie ...
... zakupu auta używanego ok i sama usługa wydania. Natomiast po powrocie do domu i niepokojących zachowaniach samochodu na mokrej nawierzchni postanowiłem kupić opony zimowe do auta. To co zobaczyłem po zdjęciu koła z samochodu, nie wiem dla mnie to sprawa dla prokuratora. Autoryzowany Salon samochodów sprzedający auto jako auto z certyfikatem pewności i jakości i sprawdzone w 100% wydaje auto na łysych i popękanych oponach. I jest to mowa na najwyższej wersji SUVa za kilkaset tysięcy. Totalna porażka, nie polecam przestrzegam i odradzam…
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 09:48
Salon - samochody nowe
Prośba o ofertę ...
... na auto ze stocku dostępne "od ręki" przesłana w połowie grudnia. Mamy 22.01- nadal nie otrzymałem oferty. Międzyczasie byliśmy stacjonarnie na miejscu obejrzeć auto, handlowiec- Pan Stefan zaprezentował pojazd, przegadaliśmy temat- miał wysłać wycenę mailem. Do tej pory cisza. Przypominałem się 3/4 razy o przesłanie oferty. Nie pomogło. To jest podejście mercedesa do sprzedaży? Nie wysyłanie ofert klientowi, który jest gotowy wziąć auto od ręki? Czy może powinienem bardziej się postarać i wybłagać, żeby w końcu łaskawie ktoś wysłał maila. Porażka, wybrałem auto konkurencyjnej marki gdzie handlowiec przypilnował temat od a do z w ciągu jednego dnia zrobił wycenę i odpowiedział na wszystkie moje pytania. Nie polecam współpracy z tym dealerem.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 22:03
Salon - samochody nowe
⚠️‼️Potencjalni Klienci nie ...
... dajcie się nabrać na ofertę aut elektrycznych! Bądźcie mądrzejsi doświadczeniem innych. Dziś został odebrany Mercedes eCitan. Podróż z Radomia do Poznania trwa… Zasięg tego auta to już nie żart, a tragedia. Do tego niedziałające ładowarki albo problemy z autem. Szanujcie swój czas i nie kupujcie tego elektrycznego złomu. Coś co jest bezcenne w dzisiejszym świecie to brak stresu, komfort i czas który spędzacie na odpoczynku, relaksie, hobby a nie w trasie szukając sposobu na przetrwanie gównianym elektrykiem.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 10:11
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM!!⛔️ omijać ...
... szerokim Łukiem.. Nigdy więcej nie kupię żadnej części w tym salonie! Nawet gdyby samochód miał stać bez części zamiennej miesiąc.. nawet przed myśl mi nie przejdzie już żeby tutaj coś kupić! Tragedia.. Kupiłem termostat do Mercedesa A-klasy. Po niecałym roku okazał się wadliwy bo nie trzyma temperatury w trakcie jazdy. Pokazałem filmik idealnie ukazujący wadę jak temperatura spada do 80st. w trakcie jazdy po czym słyszę od serwisanta że to zjawisko jest normalne gdyż układ chłodzenia w tym samochodzie jest maly.🤣 Eksperci z ASO przejechali się samochodem po czym nie stwierdzili żadnej wady.🤣 PRZESTRZEGAM. Opinie mówią same za siebie.. To był pierwszy raz gdy korzystałem z usług tego ASO, i napewno ostatni!❌❗️
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 14:18
Salon - samochody nowe
Niestety niedobre jedzenie :/
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 14:08
Salon - samochody nowe
masakra kontakt, 5 ...
... godzin i się nie doczekałem odpowiedzi czy i za ile mogę przedłużyć gwarancje, 4 doradców dostało ponaglenie by odpowiedzieć, to ściśle tajna wiedza i nikt jej nie zna ;-) ;-) co to za standardy, masakra jakaś.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 08:39
Salon - samochody nowe
Omijać dalekim łukiem. ...
... Niekompetentni pracownicy serwisu próbują zrobić z klientów idiotów. Serwis wydaje niesprawne samochody twierdząc że tak ma być. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 17:07
Salon - samochody nowe
an absolute disgrace. ...
... you get better service in every dacia dealer.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 19:44
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy kontaktu ...
... z firmą a w zasadzie jej braku. Telefony odbierają i zapewniają, że w ciągu dwóch godzin ktoś oddzwoni z wyceną...nie oddzwoni. Dwie próby i niestety nieskuteczne. Wystarczy powiedzieć, że nie macie czasu i ja to rozumiem, ale na obiecanki cacanki jestem już trochę za stary :) Trzeba szukać pomocy u konkurencji. Nie polecam. Edit: Serwisujemy u Państwa kilka Mercedesów a podczas serwisu GLE rozmawiałem z sympatyczną Panią na recepcji o Smartach, którymi podobno też się zajmujecie. Ponieważ kupiliśmy do firmy takiego malucha zadzwoniłem z prośbą o wycenę serwisu w/w. Za pierwszym i drugim razem pomimo obietnic nikt nie oddzwonił z wyceną...szkoda. Nie mam czasu na zapisywanie jakiego dnia i o której godzinie dzwoniłem także proszę sobie radzić z weryfikacją ponieważ ja bardziej nie pomogę :)
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 19:00
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Po ...
... 5 miesiącach w serwisie auto wróciło z usterkami, a kontakt z opiekunem był zerowy. Serwis odpowiedział dopiero miesiąc po mojej reklamacji. Na szczęście zakończyłam współpracę z Mercedesem i zdecydowanie polecam przejście do konkurencji – BMW Bawaria. Tam spotkałam się z profesjonalną obsługą, kompetentnymi opiekunami i rzetelnym serwisem. Tego brakuje w Serwisie Mercedes Benz Daimler.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 18:57
Salon - samochody nowe
UPDATE KOŃCZĄCY WSPÓŁPRACĘ: ...
... Auto spędziło 5 miesięcy w serwisie i powróciło z większą ilością usterek. Niestety "opiekun" nie odpisał na wiadomość z prośbą o kontakt w tej sprawie. Auto zwróciłam Arvalowi (którego też nie polecam, bo nie przyjął reklamacji, w związku z tym, że Mercedes Benz Daimler, poinformował o zakończonej "naprawie). Obecnie jestem szczęśliwą posiadaczką BMW i polecam wszystkim BMW BAWARIA. UPDATE WERSJA JUŻ NIE LICZĘ KTÓRA: serwis nadal nie ma części do auta, kolejna informacja o tym na jakim etapie jest rzekoma produkcja części będzie za 2 tygodnie. Mercedes nie chce mi wydać mojego auta, które stoi u nich już 1,5 miesiąca. Nie chce wydać, bo lepiej trzymać auto i liczyć $ za każdy dzień serwisu. KOLEJNY UPDATE: auto nadal jest w serwisie, wciąż nie ma części. I nie wiadomo kiedy będzie, ale za to pan z serwisu telefonicznie wytknął mi napisanie negatywnej opinii. Zaczynam się zastanawiać czy to cyrk czy nadal serwis. UPDATE: auto jest od ponad miesiąca na serwisie, ponieważ część do naprawienia nie jest produkowana i nie wiadomo kiedy będzie. Dodatkowo serwis nie potrafi zdiagnozować pozostałych uszkodzeń. Opiekun traktuje mnie z wyższością, gdy o cokolwiek pytam. 👎🏻 Roczne auto już 4 raz na serwisie z tymi samymi problemami. Serwis nie umie sobie poradzić z awariami elektroniki, która zagraża bezpieczeństwu podczas jazdy. Ale za to potrafią wystawić faktury za „naprawy”. Dodatkowo problemy z otrzymaniem auta zastępczego - nie ogarnięte panie, które traktują ludzi z góry. Zresztą tak samo jak „opiekunowie” zajmujący się przyjmowaniem zgłoszeń i aut.
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 10:15
Salon - samochody nowe
To że Mercedes ...
... uważa się lepszą markę wiem dawno taka polityka firmy każdy temat wymaga interwencji Dlatego podziękuję i stwierdze bez gwiazdy też jest jazda Szanowni państwo nawet kierownik tego czegoś co nie można nazwać salonem nieodzwoni od 3 tygodni działaj udało mi się dodzwonić pan kierownik nie próbował rozwiązać problemu niejako stwierdzając że chce wymusić jazdę testową a poprostu pytałem czy w sobotę są jazdy testowe Jedną gwiazdką to i tak za dużo
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 18:02
Salon - samochody nowe
Produkt ekspert, nie ...
... pomoże, ponieważ samochód zakupiłem u innego dealera. Kupiłem oczywiście u innego dealera z tego względu, że nie było już dostępnych egzemplarzy i nie było możliwości zamówienia na przyszły rok w salonie przy Daimlera 1. Zawsze korzystam z serwisu przy Daimlera 1, jednak po dzisiejszej informacji poważnie zastanowię się, czy nie zmienię serwisu jeżeli tak się traktuje klienta, który od kilku lat zostawia tu swoje, niemałe i ciężko zarobione pieniądze. Jestem ogromnie zawiedziony poziomem obsługi :( w dość banalne sprawie ( aplikacja mercedes me)
Użytkownik sieci
5 października 2024 15:32
Salon - samochody nowe
nawet kierownik tego czegoś nie raczy odzwonić
Użytkownik sieci
2 października 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Zgodnie z zasadą: ...
... im droższy samochód tym gorsza obsługa ,.,.,
Użytkownik sieci
1 października 2024 13:10
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, to ...
... nie pierwszy raz, kiedy korzystam z tego serwisu, ale na szczęście ostatni! Zdecydowanie nie polecam tego salonu Mercedesa, a w szczególności działu napraw i serwisu! Łukasz Olszewski – ten człowiek potrafi jedynie się uśmiechać, ale nic poza tym. Jest to osoba bardzo niekompetentna, jeśli niestety traficie do niego, to na zakończenie naprawy, kontakt czy najprostsze informacje o tym, co dzieje się z waszym samochodem, będziecie musieli długo czekać. Niestety, nie doczekacie się, bo pan Olszewski podchodzi do pracy kompletnie nieprofesjonalnie. Kiedy kupowałem samochód w salonie, spodziewałem się, że serwis będzie na poziomie marki Mercedes. Niestety, serwis zasługuje tu na jedną gwiazdkę, a tacy ludzie jak Łukasz Wasilłewski przynoszą wstyd firmie Mercedes! Zdecydowanie nie polecam!