70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 września 2022 08:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2022 17:42
Salon - samochody nowe
Kupiłem tu kilka ...
... samochodów, więc można powiedzieć jestem stałym klientem, jednak podejście serwisu i pracowników jest najgorsze z możliwych, mimo, że naprawdę chciałbym polecić i nawet poleciłem znajomym zakup w tym salonie łącznie około 10 aut to z wszelkim serwisem, naprawą przez ubezpieczyciela wychodzi się tragicznie, w żaden sposób nie pomogą tylko patrzą jak klienta naciągnąć. Postawa Pana Jakuba Krasuckiego to postawa nie profesjonalna, zasługująca na nagane , jak dla mnie tragedia. Szczerze odmawiam serwisu, zakupu i czego kolwiek na Daimlera 1, a kolejnego mercedesa zamówiłem już w Poznaniu... z takim podejściem do klientów mam nadzieje, że się odwdzięczą.
Użytkownik sieci
13 września 2022 16:32
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wszystko jest na najwyższym poziomie Bardzo czysto Personel jest uprzejmy i przyjazny Najlepsze!👍 (Wersja oryginalna) Все на вищому рівні Дуууже чисто Персонал уважний та привітний Найкращі!👍
Użytkownik sieci
11 września 2022 13:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 września 2022 12:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2022 22:46
Salon - samochody nowe
Pan Bartek Winek ...
... jest super handlowcem, słucha potrzeb klienta i jest bardzo pomocny oraz słowny. Odbiór dwóch aut jednego dnia w 3 miesiące od złożenia zamówienia 😍 bardzo polecam…
Użytkownik sieci
6 września 2022 17:49
Salon - samochody nowe
Chyba najwiekszy salon ...
... samochodowy w Polsce oraz serwis, dużo modeli można pooglądać na miejsu👍
Użytkownik sieci
2 września 2022 23:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 września 2022 07:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2022 21:33
Salon - samochody nowe
W poniedziałek, 4 ...
... lipca około godziny 2 w nocy podczas jazdy doszło do awarii mojego samochodu osobowego marki Mercedes model A45s,. Pojazd został odholowany na lawecie i tego samego dnia około godziny 14 trafił do autoryzowanego serwisu „duda cars” przy ulicy Ptasiej 4 w Poznaniu. Wówczas otrzymałem informację, że mój samochód trafi na szczegółową diagnostykę i mam oczekiwać na dalsze informacje w tej sprawie. Po około tygodniu oczekiwania postanowiłem skontaktować się z serwisem i otrzymałem informację, że pojazd dopiero trafił do diagnostyki, ponieważ serwis ma braki kadrowe w postaci diagnostów. W środę, 13 lipca otrzymałem telefoniczne zaproszenie po odbiór naprawionego pojazdu z serwisu „duda cars” przy ul. Ptasiej 4 w Poznaniu. Poniosłem koszty dotarcia z Zielonej Góry do Poznania w postaci: kosztów paliwa, oraz opłaty za przejazd autostradą. Dopiero po dotarciu do serwisu otrzymałem informację, że pojazd drży podczas odpalania – mechanicy uznali, że winą są dodatki zamontowane na karoserii pojazdów – wcześniej podobne problemy nie występowały. Postanowiłem sprawdzić stan pojazdu i wyjechałem z serwisu na jazdę testową. Po około 500 metrach uznałem, że pojazd nie został prawidłowo naprawiony a usterki wciąż występują – dalsza jazda groziła poważniejszym uszkodzeniom pojazdu . Po powrocie do serwisu wezwany został Mistrz Serwisu, który jednoznacznie określił, że silnik pojazdu nie funkcjonuje prawidłowo. Mój samochód znów trafił do serwisu a ja została zaproszony do poczekalni na czas diagnostyki pojazdu, która trwała około 40 minut. Po tym czasie otrzymałem informację, że pojazd nie może opuścić serwisu, ponieważ usterka jest dużo poważniejsza niż mogło się wydawać (mimo wcześniejszej informacji o tym, że pojazd jest naprawiony i gotowy do odbioru). Dodatkowo serwis nie posiadał części na miejscu. Otrzymałem informację, że czas naprawy zajmie do 3 dni roboczych. Postanowiłem wrócić do domu w Zielonej Górze i ponownie poniosłem koszty, które zostały wymienione wyżej. Po trzech dniach otrzymałem informację, że pojazd wciąż nie został naprawiony, ponieważ awarii uległo koło dwumasowe a wcześniejszej usterce uległ napinacz rozrządu. Serwis przekazał również informację, że z uwagi na braki kadrowe mechaników, czas oczekiwania na naprawę ulegnie znacznemu wydłużeniu do około tygodnia. Od poniedziałku, 25 lipca podejmowałem wielokrotne próby kontaktu z infolinią, niestety byłem zbywany. Podczas jednej z wielokrotnych prób kontaktu poprosiłem o weryfikację zbieżności pojazdu, ponieważ przy prędkości powyżej 120 km/h samochód wpadał w drgania co mogło stanowić istotne zagrożenie podczas jazdy wcześniej zostały założone dystanse chciałem by serwis sprawdził czy to one powodują drgania i by tym samochodem się przejechać W czwartek, 28 lipca otrzymałem informację, że pojazd został naprawiony i czeka na odbiór w serwisie przy ul. Ptasiej 4 w Poznaniu. Poniosłem koszty dotarcia z Zielonej Góry do Poznania w postaci: kosztów paliwa, oraz opłaty za przejazd autostradą. Na miejscu zostałem zapewniony przez pana Krzysztofa, że pojazd jest już w pełni sprawny i podróżowanie samochodem jest bezpieczne. Niestety już podczas powrotu do Zielonej Góry na autostradzie A2 doszło do silnych drgań podczas jazdy powyżej 120 km/h (mimo zapewnień, że zbieżność została sprawdzona i wszystkie wyniki są prawidłowe). Po dojeździe do domu i zaparkowaniu pojazdu poczułem charakterystyczny zapach spalenizny. Postanowiłem sprawdzić podwozie pojazdu schylając się do ziemi, wówczas pod lewą przednią osią zauważyłem znaczne ślady oleju co świadczyło o wycieku oleju. Natychmiast skontaktowałem się z infolinią Mercedesa a następnie udałem się do serwisu Mercedesa w Zielonej Górze (Grupa Wróbel), gdzie otrzymałem informację, że olej wycieka z lewej półosi. Nie chciałem poruszać tego tematu na forum lecz wysyłając reklamacje do mercedesa kontakt nie został ze mną nawiązany
Użytkownik sieci
1 września 2022 18:21
Salon - samochody nowe
Polecam z całego ...
... serca zakup samochodu w głównej siedzibie Mercedesa tj przy ul. Daimlera w Warszawie. Jestem szczęśliwą posiadaczką nowego Mercedesa GLC Coupé 😁😁 Jestem bardzo zadowolona z obsługi a przede wszystkim dziękuje mojemu opiekunowi Panu Jakubowi Torz, który prowadził mnie przez cały proces konfigurowania samochodu, poprzez dobranie najkorzystniejszego dla mnie finansowania i był do dyspozycji dla mnie przez cały czas. Jestem bardzo wdzięczna za ogromna cierpliwość i sumienne odpowiadanie na każde moje zapytanie ( a trochę ich było, zwłaszcza przy umowie rezerwacyjnej 🙈🙈). Wielkie podziękowania płyną do Pana Michała Szewczyk, który wspaniale reprezentował Pana Jakuba Torz podczas jego nieobecności z okazji urlopu. Przez cały ten czas czułam się zaopiekowana i wiedziałam, ze jestem w dobrych rękach. Panowie z którymi miałam przyjemność współpracować to profesjonaliści w każdym calu. Najmilej będę wspominać odbiór samochodu z czerwona kokarda na masce i serdecznie dziękuje za wręczony prezent w postaci szampana Moët i kilku gadżetów. To była wspaniała chwila ! Bardzo dziękuje ! Samochód oczywiście jest absolutnie przepiękny i prowadzi się wspaniale ! Na pewno do was wrócę, kiedy będę go wymienić na GLE ☺️☺️ Jesteście wspaniali !!!! 👏👏👏👏👏
Użytkownik sieci
1 września 2022 15:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 14:44
Salon - samochody nowe
Pani Daria , ...
... całkowicie nie nadaje się do obsługi klienta, która to jest na żenującym poziomie. Uzyskanie jakichkolwiek informacji o zakupionym aucie ( dot zagadnień technicznych- zakup ładowarki) w tej firmie to jakieś nieporozumienie PORAŻKA. "Proszę znaleźć sobie odpowiedź w instrukcji obsługi samochodu" Pani Daria krzykiem i pretensjami raczej nie obsłuży skutecznie klienta.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2022 11:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2022 00:17
Salon - samochody nowe
Oglądam na bieżąco ...
... materiał w sprawie S63 AMG Coupe. To jak salon podchodzi do klienta zakrawa o kryminał. Mam nadzieje ze kazdy kto bedzie chcial kupic mercedesa zastamowi sie kilka razy. OSZUŚCI I KŁAMCY
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2022 20:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 15:31
Salon - samochody nowe
Brak poszanowania klienta
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 16:11
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim ...
... poziomie, telefon z informacją o cenie usługi oraz dodatkowych opcjach. Do tej pory żadnych problemów z serwisem ;) Oby tak dalej! :)
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 07:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2022 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka