70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 września 2023 21:16
Salon - samochody nowe
Jeden z najgorszych ...
... punktów w jakim miałem przyjemność być. Od początku. Kupiłem u nich nowy samochód. Wiadomo, wtedy obsługa super, wszystko cacy, rabat na nowe auto, podejście do klienta itd.,. Schody zaczęły się przy pierwszym serwisie. Nie dość, że umówienie terminu z tygodniowym wyprzedzeniem graniczy z cudem to dodatkowo w marce premium (a przecież taką jest Mercedes) musimy płacić za auto zastępcze - dodam, że wcześniej użytkowałem nowe auto producenta z Japonii (na literę "T") i auto zastępcze było za darmo. Jednak to nie wszystko - w weekend podjechałem do nich z zapytaniem czy czasem nie chcą odkupić mojego auta - dobrze wyposażonego, popularna wersja. Wyszedł Pan, porobił zdjęcia i powiedział, że odezwą się z wyceną w poniedziałek. Cały poniedziałek cisza, we wtorek zadzwoniłem z pytaniem czy mają odpowiedź. Sympatyczna Pani powiedziała, że Pan od aut używanych skończył pracę i oddzwoni następnego dnia. Jak możecie się domyślić do dnia dzisiejszego nikt nie oddzwonił. Wniosek jest jeden - wcisnąć nowe auto, klient zapłaci, a potem niech sobie radzi. Ostatni raz kupiłem auto w tym pseudno, premuim salonie
Użytkownik sieci
21 września 2023 21:39
Salon - samochody nowe
absolutely negative review. ...
... I left the car, after that I asked to call a taxi, they forgot to do it. They gave me a preliminary invoice for the work. after the work I received a bill for 50% more. The apogee was the elimination of a factory problem with parking sensors. Instead of setting up the parking sensors, the license plate frame was removed and the license plate was installed with screws.
Użytkownik sieci
11 września 2023 22:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 15:31
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi tragiczny. ...
... Traktują Cię jak zło konieczne. Wystarczy nie odebrać telefonu i za chwilę ma się maila albo z wypowiedzeniem umowy albo z naliczoną opłatą kiedy to wszystko jest uregulowane. Mam najem tutaj i w BMW. Obiecałam sobie, że to był ostatni zakup Mercedesa w moim życiu.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 21:34
Salon - samochody nowe
Za poziom obsługi ...
... klienta który zakupił Mercedesa za milion, zastanawiam się czemu telewizja z programem na żywo jeszcze nie dojechała! Skandal ! Nagłośnić na całą Europę !
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 13:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 09:22
Salon - samochody nowe
Nosiłem się z ...
... zamiarem zakupu Mercedesa klasy E, lecz po obejrzeniu materiału o S63 amg, i chamstwie "kierownika" ( u mnie nie pozwolił by mu kibli sprzątać), zrezygnowałem!
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 16:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 10:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 23:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 14:15
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na naprawę ...
... "gwarancyjną" auta. Czułem się tam bardzo źle potraktowany, obsługa zmanierowana, klienta traktuje jak zło konieczne, doradca serwisowy od razu wydał "wyrok", że gwarant na pewno tego nie uzna - rozklejająca się skóra na kierownicy. Opcja jaką Mercedes proponuje to "zostaw kaucję na naprawę gwarancyjną i jak gwarant uzna gwarancję to zwrócimy pieniądze". 21 wiek, Polska, marka "premium". Pozdrawiam i życzę dużo cierpliwości.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 22:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 23:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 15:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 09:53
Salon - samochody nowe
Jedna wielka tragedia, ...
... doradcą serwisowym był pan król. O godzinie 14.00 zadzwonił z informacją że auto jest do odbioru. Umówiliśmy się że fakturę zaraz prześle na email ja opłacę i zaraz odeślę potwierdzenie przelewu a auto czeka na odbiór do 22.00. Dlaczego przelew? Bo nie powierzę kilku tysięcy pracownikowi który ma odebrać auto. Dostałem fakturę na email ? Oczywiście że nie, dopiero dnia następnego o godzinie 7.00 czyli tego samego dnia którego auto miało wyjechać w trasę z towarem. O 20.00 jeszcze tego samego dnia wysłałem lawetę po auto bo zaraz zadzwonię dostanę fakturę i opłacę. No też nie bo serwis który jest do 22.00 można się dodzwonić tylko do 19.00. Więc laweta wróciła z pod serwisu, bo faktura nieopłacona a auto nie wydane. Kolejnego dnia rozmawiałem z przełożonym króla i usłyszałem trzykrotnie: na tą chwilę nic nie mogę zrobić.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 08:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 16:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 22:43
Salon - samochody nowe
Szkoda że macie ...
... Państwo w ofercie Smarta, ale nie można go kupić :(
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 15:42
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 12:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka