70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 lutego 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Trochę ponad 2 ...
... lata temu kupiłem od nich 1,5 roczne auto sprzedawca przekonywał że auto jest bezwypadkowe co się niedawno okazało kompletnym kłamstwem więc kupiłem auto powypadkowe w cenie bezwypadkowego... szkoda gadać...
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 15:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 14:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 18:16
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... żałosna obsługa klienta. Wielokrotnie zapewniano mnie, że ich serwis oddzwoni (4 lub 5 razy w ciągu ostatnich kilku tygodni) i nigdy tego nie zrobił. Mało tego, zdiagnozowali w moim aucie usterkę, która wymaga szybkiej naprawy, mieli do mnie zadzwonić 2 dni temu, żeby umówić się na naprawę i kiedy dostaną części i oczywiście nigdy tego nie zrobili. Stanowczo odradzam tego sprzedawcę i serwis. (Wersja oryginalna) pathetic customer service. I have been reassured multiple times that their service will return a call (4 or 5 times in the last couple of weeks) and they never did. Not only that, they diagnosed a flaw in my car that needs a quick fix, they were supposed to call me 2 days ago to schedule when to fix it and when they get the parts and of course they never did. I strongly STRONGLY recommend to avoid this dealer and service.
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 13:49
Salon - samochody nowe
Najbardziej odpychający salon ...
... mercedesa w Polsce,ma się wrażenie,że jest się intruzem do wykorzystania a nie klientem ,który ma mieć ochotę kupić kolejnego mercedesa.Obsługa katastrofalna .
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 10:43
Salon - samochody nowe
Zakupiłam nowe auto ...
... rok temu już po miesiącu pojawił się problem z gasnącym po lewej stronie wyświetlaczem byłam 3 razy w serwisie problem jak był tak jest do chwili obecnej ,Panowie z serwisu uważają ze wszystko jest Ok
Użytkownik sieci
29 stycznia 2023 12:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 10:08
Salon - samochody nowe
Wielka korporacja której ...
... wydaje się że nic nie zaszkodzi ale ludzie jak widać dostrzegają pewne wartości których brak w salonach Mercedesa, pozdrawiam
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 22:45
Salon - samochody nowe
Nie są w ...
... stanie wymienić nawet drzwi, nie rozumiem jak tacy niekompetentni ludzie pracują w takim miejscu
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 11:11
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... pozostawia sporo do życzenia, jednakże grzecznie nas zapytano czy potrzebujemy pomocy, szkoda ze tylko tyle, a szyderczy uśmiech pozostał na twarzy pracownika widząc młoda osobę
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 21:09
Salon - samochody nowe
Oh I do ...
... not often write reviews but now I will totally do so. I have called them several times to arrange a service check up in December to make an appointment (I have a few numbers so not not try to track my like you have done when I have arrived at the centre - this is another story), every time they have told me “We will call you back jn 20 min”… well.. Jan 9, I am calling them back. The same guy who half-able to speak English kind of confirms an appointment on Jan 17. Hey… I am there 30 min before and I have spent there 50 min because it has not been booked. Now - thank you ladies - they have found a spot for me on the same day. This is where my thanks will end. Apparently I have not booked the appointment properly - my fault. The leasing company should have booked it for them to invoice it directly BUT… at Mercedes Poland they do not speak English :) which is why the only explanation I got “company X (leasing company) does not pay”. Ok, anyway, I just asked them to proceed saying that I will pay myself. Later on my fleet manager has arranged everything with the leasing company and Mercedes to be arranged between them. “Ladies” at the reception tell me that nothing has been arranged and I do need to pay myself. Long story short - I have paid, today a refund has been confirmed. They have also informed me last minute that the cleaning was not possible since the machine had been broken. Funny. You know… I may have booked an appointment in a wrong way but: 1. I booked it thought the official channel - was not in place 2. Your English was too poor to tell me what had to be done differently 3. Even after my leasing company and fleet manager confirmed the payment had to be done though a different channel, your reception ladies have not processed the message. And by the way, I paid 2000 pln for the stupid first time (basic) car check here. I used to pay 1500 in Dubai (!!!) for my super amazing BMW 3M which unfortunately o could not offer here. Super super super horrible service. Polish I guess. (Przetłumaczone przez Google) Och, często nie piszę recenzji, ale teraz całkowicie to zrobię. Dzwoniłem do nich kilka razy, aby umówić się na przegląd serwisowy w grudniu, aby umówić się na wizytę (mam kilka numerów, więc nie próbuj mnie śledzić, tak jak ty zrobiłeś, kiedy przyjechałem do centrum - to inna historia), co czas, kiedy powiedzieli mi „Oddzwonimy do ciebie za 20 minut”… cóż… 9 stycznia, oddzwaniam do nich. Ten sam facet, który w połowie mówi po angielsku, potwierdza spotkanie 17 stycznia. Hej… Jestem tam 30 minut wcześniej i spędziłem tam 50 minut, ponieważ nie było zarezerwowane. Teraz - dziękuję paniom - znalazły dla mnie miejsce tego samego dnia. Na tym moje podziękowania się zakończą. Najwyraźniej źle zarezerwowałem wizytę - moja wina. Firma leasingowa powinna była go zarezerwować, aby wystawili fakturę bezpośrednio, ALE… w Mercedes Polska nie mówią po angielsku :) dlatego jedyne wyjaśnienie, jakie otrzymałem „firma X (firma leasingowa) nie płaci”. Ok, w każdym razie, poprosiłem ich, aby kontynuowali, mówiąc, że zapłacę sobie. Później mój kierownik floty ustalił wszystko z firmą leasingową i Mercedesem, które mają zostać uzgodnione między nimi. „Panie” w recepcji mówią mi, że nic nie zostało ustalone i że muszę zapłacić sobie. Krótko mówiąc - zapłaciłem, dzisiaj potwierdzono zwrot pieniędzy. Poinformowali mnie również w ostatniej chwili, że czyszczenie nie było możliwe, ponieważ maszyna była zepsuta. Zabawny. Wiesz… może źle zarezerwowałem wizytę, ale: 1. Zarezerwowałem ją, myśląc, że oficjalny kanał - nie był na miejscu 2. Twój angielski był zbyt słaby, aby mi powiedzieć, co należy zrobić inaczej 3. Nawet po moim firma leasingowa i manager floty potwierdzili, że płatność musi być dokonana innym kanałem, panie z recepcji nie przetworzyły wiadomości. A tak przy okazji, za głupie pierwsze (podstawowe) sprawdzenie samochodu zapłaciłem 2000 zł. Kiedyś płaciłem 1500 w Dubaju (!!!) za moje super niesamowite BMW 3M, którego niestety nie mogłem tutaj zaoferować. Super super super okropna obsługa. Chyba polski.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Opinie wystawiam serwisowi. ...
... Zgłaszałem kilka usterek z czego naprawiona została tylko jedna. Lepiej skorzystać z innego serwisu niż wysłuchiwać ten model tak ma.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 09:08
Salon - samochody nowe
Obsługa na poziomie ...
... bazaru. Umawiasz auto na serwis po czym dowiadujesz się że jest to tylko weryfikacja i będziesz musiał przyjechać jeszcze raz. Brak rzetelnej informacji podczas rozmowy telefonicznej.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 13:51
Salon - samochody nowe
Serwis 0
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 14:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 20:43
Salon - samochody nowe
Poważne traktowanie klienta ...
... dla obsługi salonu, to zupełnie czarna magia. Zadawane pytania, były za trudne, a jak widać klienta niestety nie traktuje się poważnie. Samochody "nowe" okazują się podwójnie lakierowane... komplikacje, co do czasu odbioru auta... pięć godzin wykracza poza moje ramy czasowe, kiedy odbieram swój zakupiony samochód. Brak słów... nie dbacie o klienta, nie liczycie się z nim, niestety trudno szukać w tym salonie pozytywów.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 20:25
Salon - samochody nowe
Niestety po salonie ...
... tego pokroju spodziewałam się merytorycznej i fachowej rozmowy oraz prezentacji auta. Obsługa bardzo nieprofesjonalna na 10 pytań dotyczących obsługi konkretnego modelu, dealer nie znał ani jednej odpowiedzi. Funkcjonowanie w świecie sprzedaży tak wysokiego rodzaju produktów, zawsze powinno towarzyszyć hasło: "Klient jest najważniejszy i należy o niego dbać", które całkowicie nie przekłada się w podejściu pracowników salonu. I przepraszam, ale oczekiwanie na odbiór samochodu, bez wcześniejszego uzgodnienia godziny (przecież nie byłoby problemu przyjechać na 14) i informacja, że mamy czekać 5 godzin, pozostaje wiele do życzenia. Przykro doświadczać powyższych sytuacji, kiedy człowiek, jedzie z radością, by cieszyć się nowym zakupem a na miejscu spotyka tyle nieprzychylnych, nieprofesjonalnych i niemiłych ludzi....
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 16:44
Salon - samochody nowe
Masakra Uciekacie z ...
... daleka stamtąd Nowe auta do odbioru malowane powtórne
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 13:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 12:08
Salon - samochody nowe
Salon DNO,omijać szerokim ...
... łukiem, obsługa wredna!! NIEPOLECAM tam wizyt, szkoda własnego czasu!!