70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 września 2020 09:56
Salon - samochody nowe
Już sprawa załatwiona
Użytkownik sieci
1 września 2020 08:26
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta pozostawia ...
... WIELE do życzenia. Części zamówione z wyprzedzeniem, a na miejscu (już po opłaceniu zamówienia) okazuje się ze w sumie to może je znajdą za pół godziny a może wcale.. żenada.. panie na recepcji nic nie wiedzą (zbyt zajęte są smsowaniem), odsyłają do działu części, w dziale części nikogo nie ma. Czeski film. Dałabym 0 gwiazdek gdyby było można ale niech ta 1 bedzie dla Pani z kasy - chociaż ona z uśmiechem podchodzi do klienta. Napompowany duży serwis z pracownikami, którzy maja przerośnięte ego. Omijajcie szerokim łukiem jeśli szanujecie swój czas. Zdecydowanie bardziej polecam Mercedes BS Broler po drugiej stronie Warszawy - tam zawsze z uśmiechem, radą i zainteresowaniem podchodzą do klienta.
Użytkownik sieci
1 września 2020 00:41
Salon - samochody nowe
Nie podoba mi ...
... się postawa pracowników tego salonu, nie widziałem jej osobiście lecz w dzisiejszych czasach (całe szczęście) większe grono odbiorców-klientów nie musi się fatygować i marnować czasu na taką obsługę
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 23:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 21:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 18:21
Salon - samochody nowe
Tragiczny kontakt z klientem. Nieprofesjonalne podejście
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 17:31
Salon - samochody nowe
Skandaliczne podejście do ...
... klienta w sprawie S63, ktora ciągnie się od 1.5 roku, nie szanuje.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 16:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 16:12
Salon - samochody nowe
Mercedes stracił w ...
... moich oczach po cyklach reportażów na global motors na YT. Producent traktuje klienta polskiego jako gorszy sort. Pracownicy ASO w Warszawie, obsługują klienta który kupił mercedesa za milion złotych na stojąco na korytarzu. Następni pracownicy robiąc jazdę testową, ustalają wersję dla klienta, a przyznali, że auto jest trefne. Nie wiedzieli po prostu, że właściciel zostawił dyktafon w aucie. Współpraca z mercedesem w Pl kończy się w chwili wyjechania z salonu. Jak pojawią się problemy, nie licz na rozwiązanie...
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 15:19
Salon - samochody nowe
Jak tak można ...
... traktować klienta ? Pan Szymon męczy się z wami 1,5 roku bo tak ciężko wymienić wadliwego Mercedesa na nowego..
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 13:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 11:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 11:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 10:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 10:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 09:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 06:34
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... olewcze podejście do problemów klienta i umywanie sobie rączek szemranymi rzeczoznawcami. Global motors na YT polecam sobie obejrzeć film.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 03:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 03:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 01:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek