70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 09:16
Salon - samochody nowe
Если вы думаете ...
... что Mercedes-Benz это премиальная марка с соответствующим качеством обслуживания клиентов приобретающих дорогой автомобиль, то вы будете разочарованы. Более заносчивого и отвратного персонала я не встречал никогда и нигде!!!! Покупал и владел BMW, Land Rover и Lexus и везде был доволен. Mercedes - обратите внимание на своих сотрудников, это невероятный провал «премиальной» марки. (Przetłumaczone przez Google) Jeśli myślisz, że Mercedes-Benz to marka premium z odpowiednią jakością obsługi klienta przy zakupie drogiego samochodu, to będziesz rozczarowany. Nigdy nie spotkałem bardziej aroganckiego i obrzydliwego personelu! Kupiłem i posiadałem BMW, Land Rovera i Lexusa i wszędzie byłem zadowolony. Mercedes - zwróćcie uwagę na swoich pracowników, to niesamowita porażka marki "premium".
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 20:27
Salon - samochody nowe
Dzisiaj po 12 ...
... chciałem zamówić części do osobówki ale sprzedawca był tak mało rzeczowy i niemiły że zrezygnowałem. Bez problemu kupiłem w innym ASO i części były tańsze.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 19:42
Salon - samochody nowe
Niestety, ja też ...
... nie mogę polecić serwisu z czystym sumieniem. Zamówiłam opony z depozytu w środę. Zostałam poinformawana, że będą w piątek, ale żeby zadzwonić po 19 z zapytaniem czy są. W piątek po 19 zadzwoniłam, zapytałam i otrzymałam informację, że opony są gotowe do odbioru. Po 20 na miejscu nikt nie mógł znaleźć opon, nikt nie był uprzejmy o niczym poinformować, tylko kazano czekać. Po 40 minutach czekania odpuściliśmy dalsze czekanie uznając czas za stracony. Dziś dostałam informację, że opony wyruszyły z depozytu, ale nie dojechały, ale jak opony wyjeżdżają z depozytu to serwis informuję, że są gotowe do odbioru. Polecam poprawić obsługę klienta, obecna nie jest na odpowiednim poziomie. Marnowanie czasy klientów nie zachęca do korzystania z Państwa usług.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 15:49
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed podjęciem ...
... współpracy. Pracownicy firmy nie raczą nawet odnieść się do otrzymanego maila. Właśnie widać jacy profesjonaliści... Marcina określają Markiem ;)
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 21:03
Salon - samochody nowe
Dobre samochody, ale ...
... gorszego serwisu nie widziałem jeszcze! I to stabilnie utrzymują taki poziom od lat! Gratulacje!
Użytkownik sieci
7 listopada 2022 15:40
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc do serwisu ...
... i prosząc o wydanie nr katalogowego po nr VIN otrzymałem informację od Pana Andrzeja M., że zgodnie z polityką firmy nie może go wykazać.
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 08:23
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed korzystaniem ...
... z ich leasingu. Wciskają własne droższe polisy pod pretekstem nie otrzymania @
Użytkownik sieci
14 października 2022 12:36
Salon - samochody nowe
Po długiej przerwie ...
... ponownie zaczęła się moja przygoda z serwisem MB. Pierwsze doświadczenie już za mną - słowa dzień dobry, dziękuję i do zobaczenia/widzenia nie są powszechnie używane w tym serwisie.
Użytkownik sieci
12 października 2022 08:00
Salon - samochody nowe
Od roku dzwonię ...
... w sprawie zakupu i jazdy testowej G klasą, teraz gdy miejsca produkcyjne miały się pojawić 10 października zaprzestano ode mnie odbierać telefon. Wspaniałe podejście i szacunek do klienta, pojazd który miał służyć do jazdy testowej albo jest na serwisie (serwis takiego auta trwa przeciętnie miesiąc) albo w użyczneniu i Panowie nie mogą wygospodarować godziny by przejechać się po mieście.
Użytkownik sieci
6 października 2022 16:15
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem i prosiłem ...
... o informację na temat akcje serwisowej (docelowo chcąc się umówić), niestety nikt nie oddzwonił, a podałem wszystkie niezbędne dane (VIN) Pani, która miała przekierować sprawę do doradcy i cisza... Marka niby premium...a tak naprawdę to zignorowanie klienta...
Użytkownik sieci
15 września 2022 18:49
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa.
Użytkownik sieci
15 września 2022 08:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2022 17:42
Salon - samochody nowe
Kupiłem tu kilka ...
... samochodów, więc można powiedzieć jestem stałym klientem, jednak podejście serwisu i pracowników jest najgorsze z możliwych, mimo, że naprawdę chciałbym polecić i nawet poleciłem znajomym zakup w tym salonie łącznie około 10 aut to z wszelkim serwisem, naprawą przez ubezpieczyciela wychodzi się tragicznie, w żaden sposób nie pomogą tylko patrzą jak klienta naciągnąć. Postawa Pana Jakuba Krasuckiego to postawa nie profesjonalna, zasługująca na nagane , jak dla mnie tragedia. Szczerze odmawiam serwisu, zakupu i czego kolwiek na Daimlera 1, a kolejnego mercedesa zamówiłem już w Poznaniu... z takim podejściem do klientów mam nadzieje, że się odwdzięczą.
Użytkownik sieci
2 września 2022 07:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2022 21:33
Salon - samochody nowe
W poniedziałek, 4 ...
... lipca około godziny 2 w nocy podczas jazdy doszło do awarii mojego samochodu osobowego marki Mercedes model A45s,. Pojazd został odholowany na lawecie i tego samego dnia około godziny 14 trafił do autoryzowanego serwisu „duda cars” przy ulicy Ptasiej 4 w Poznaniu. Wówczas otrzymałem informację, że mój samochód trafi na szczegółową diagnostykę i mam oczekiwać na dalsze informacje w tej sprawie. Po około tygodniu oczekiwania postanowiłem skontaktować się z serwisem i otrzymałem informację, że pojazd dopiero trafił do diagnostyki, ponieważ serwis ma braki kadrowe w postaci diagnostów. W środę, 13 lipca otrzymałem telefoniczne zaproszenie po odbiór naprawionego pojazdu z serwisu „duda cars” przy ul. Ptasiej 4 w Poznaniu. Poniosłem koszty dotarcia z Zielonej Góry do Poznania w postaci: kosztów paliwa, oraz opłaty za przejazd autostradą. Dopiero po dotarciu do serwisu otrzymałem informację, że pojazd drży podczas odpalania – mechanicy uznali, że winą są dodatki zamontowane na karoserii pojazdów – wcześniej podobne problemy nie występowały. Postanowiłem sprawdzić stan pojazdu i wyjechałem z serwisu na jazdę testową. Po około 500 metrach uznałem, że pojazd nie został prawidłowo naprawiony a usterki wciąż występują – dalsza jazda groziła poważniejszym uszkodzeniom pojazdu . Po powrocie do serwisu wezwany został Mistrz Serwisu, który jednoznacznie określił, że silnik pojazdu nie funkcjonuje prawidłowo. Mój samochód znów trafił do serwisu a ja została zaproszony do poczekalni na czas diagnostyki pojazdu, która trwała około 40 minut. Po tym czasie otrzymałem informację, że pojazd nie może opuścić serwisu, ponieważ usterka jest dużo poważniejsza niż mogło się wydawać (mimo wcześniejszej informacji o tym, że pojazd jest naprawiony i gotowy do odbioru). Dodatkowo serwis nie posiadał części na miejscu. Otrzymałem informację, że czas naprawy zajmie do 3 dni roboczych. Postanowiłem wrócić do domu w Zielonej Górze i ponownie poniosłem koszty, które zostały wymienione wyżej. Po trzech dniach otrzymałem informację, że pojazd wciąż nie został naprawiony, ponieważ awarii uległo koło dwumasowe a wcześniejszej usterce uległ napinacz rozrządu. Serwis przekazał również informację, że z uwagi na braki kadrowe mechaników, czas oczekiwania na naprawę ulegnie znacznemu wydłużeniu do około tygodnia. Od poniedziałku, 25 lipca podejmowałem wielokrotne próby kontaktu z infolinią, niestety byłem zbywany. Podczas jednej z wielokrotnych prób kontaktu poprosiłem o weryfikację zbieżności pojazdu, ponieważ przy prędkości powyżej 120 km/h samochód wpadał w drgania co mogło stanowić istotne zagrożenie podczas jazdy wcześniej zostały założone dystanse chciałem by serwis sprawdził czy to one powodują drgania i by tym samochodem się przejechać W czwartek, 28 lipca otrzymałem informację, że pojazd został naprawiony i czeka na odbiór w serwisie przy ul. Ptasiej 4 w Poznaniu. Poniosłem koszty dotarcia z Zielonej Góry do Poznania w postaci: kosztów paliwa, oraz opłaty za przejazd autostradą. Na miejscu zostałem zapewniony przez pana Krzysztofa, że pojazd jest już w pełni sprawny i podróżowanie samochodem jest bezpieczne. Niestety już podczas powrotu do Zielonej Góry na autostradzie A2 doszło do silnych drgań podczas jazdy powyżej 120 km/h (mimo zapewnień, że zbieżność została sprawdzona i wszystkie wyniki są prawidłowe). Po dojeździe do domu i zaparkowaniu pojazdu poczułem charakterystyczny zapach spalenizny. Postanowiłem sprawdzić podwozie pojazdu schylając się do ziemi, wówczas pod lewą przednią osią zauważyłem znaczne ślady oleju co świadczyło o wycieku oleju. Natychmiast skontaktowałem się z infolinią Mercedesa a następnie udałem się do serwisu Mercedesa w Zielonej Górze (Grupa Wróbel), gdzie otrzymałem informację, że olej wycieka z lewej półosi. Nie chciałem poruszać tego tematu na forum lecz wysyłając reklamacje do mercedesa kontakt nie został ze mną nawiązany
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 14:44
Salon - samochody nowe
Pani Daria , ...
... całkowicie nie nadaje się do obsługi klienta, która to jest na żenującym poziomie. Uzyskanie jakichkolwiek informacji o zakupionym aucie ( dot zagadnień technicznych- zakup ładowarki) w tej firmie to jakieś nieporozumienie PORAŻKA. "Proszę znaleźć sobie odpowiedź w instrukcji obsługi samochodu" Pani Daria krzykiem i pretensjami raczej nie obsłuży skutecznie klienta.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2022 00:17
Salon - samochody nowe
Oglądam na bieżąco ...
... materiał w sprawie S63 AMG Coupe. To jak salon podchodzi do klienta zakrawa o kryminał. Mam nadzieje ze kazdy kto bedzie chcial kupic mercedesa zastamowi sie kilka razy. OSZUŚCI I KŁAMCY
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 15:31
Salon - samochody nowe
Brak poszanowania klienta
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2022 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka