70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 22:43
Salon - samochody nowe
Szkoda że macie ...
... Państwo w ofercie Smarta, ale nie można go kupić :(
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 15:42
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 11:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 16:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 12:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 00:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 16:16
Salon - samochody nowe
Bardzo miłe powitanie i kompetentna obsługa
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 09:59
Salon - samochody nowe
27.07.2023 ok godz ...
... 09:45. Bardzo słabe podejście do klienta. Pani na recepcji serwisu jest bardzo nie miła. Przekierowują od jednego biurka do drugiego/recepcji i z powrotem.. Chciałem się omówić na wymianę schowka - zajęło mi to pomad 40 minut, biorąc pod uwagę że na miejscu wprawie nie było klientów.
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 22:28
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo profesjonalna. Salon godny polecenia.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Pałac piękny, ale ...
... brak zainteresowania klientem, do warsztatu. Kupić auto ????bardzo proszę. A nie to czekaj może ktoś podejdzie.....
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 23:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 21:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 12:31
Salon - samochody nowe
Odradzam w przypadku ...
... zakupu auta używanego, którego ktoś zostawił w rozliczeniu. Niestety pracownicy nie maja wiedzy o stanie takich aut. Jeśli ktoś się łudzi, ze salon z taka renomą nie pozwoliłby sobie na auto w złym stanie ... to niestety niemiła niespodzianka. Pracownikom polecam sprawdzanie aut przyjmowanych w rozliczeniu i informowanie przyszlych nabywców. Takie Wasze zadanie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 10:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 21:11
Salon - samochody nowe
Odświeżony salon , ...
... oczywiście lepiej niż kiedyś bo np. nie widać śladów po oponach na parkiecie....fachowa obsługa....ciekawe jakie jest podejście do trudnych spraw...
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 11:13
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 08:52
Salon - samochody nowe
Remont salonu
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 14:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 14:22
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa dział części Mercedes Benz.
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 07:06
Salon - samochody nowe
Был на плановом ...
... ТО 13 марта, после замены масла и фильтров, сообщили, что что-то случилось с радиатором и его могут починить за доплату ~2400 злотых, но только через 5 дней - меня это устроило и Я приехал снова 20 марта. Все это время периодически появлялась общая ошибка со значком температуры, но после их повторного исправления ошибка не исчезла и отображается до сих пор. После этого я пытался записаться на ремонт снова, но меня постоянно информировали о переносе, хотя через сайт можно было без проблем записаться на удобные мне даты. В общем, я отложил дело на июнь, предварительно забронировав даты. И так 14 июня, проехав около 1000 км на очередной осмотр и ремонт, сдав машину, через 15 минут мне сказали, что не могут обслуживать мою машину и вернули ключи. Почему сразу не сказали, что обслуживать не будут во время записи, почему, забрав машину, вдруг передумали. Результат, день в пути, деньги на топливо и т.д. Я серьезно подумывал о покупке более новой, более дорогой машины, но сначала хотел отремонтировать существующую, прежде чем продавать ее, но теперь я более чем уверен, что Mercedes-Benz не заботится о клиентах. Также хотелось бы отметить что некоторые сотрудники ведут себя так, будто клиенты обратившиеся к ним за помощью, недостойны вообще разговаривать с ними. Дополнение: до сих пор не получил никакого ответа на своё письмо по адресу представленному в ответе здесь. (Przetłumaczone przez Google) Byłem na przeglądzie planowym 13 marca po wymianie oleju i filtrów powiedzieli że coś się stało z chłodnicą i można ją naprawić za dopłatą ~2400zł ale dopiero po 5 dniach - mi to odpowiadało przybył ponownie 20 marca. Przez cały ten czas okresowo pojawiał się ogólny błąd z ikoną temperatury, ale po ponownym ich naprawieniu błąd nie zniknął i nadal jest wyświetlany. Potem próbowałem ponownie zapisać się na naprawę, ale ciągle byłem informowany o przeniesieniu, chociaż przez stronę można było zapisać się na dogodne dla mnie terminy bez żadnych problemów. Generalnie przełożyłem sprawę na czerwiec, mając wcześniej zarezerwowane terminy. I tak 14 czerwca po przejechaniu około 1000 km do kolejnego przeglądu i naprawy, oddaniu auta, po 15 minutach powiedzieli mi, że nie mogą obsłużyć mojego auta i zwrócili kluczyki. Dlaczego nie powiedzieli od razu, że nie będą obsłużeni podczas nagrywania, dlaczego po zabraniu samochodu nagle zmienili zdanie. W rezultacie dzień w trasie, pieniądze na paliwo itp. Poważnie rozważałem zakup nowszego, droższego samochodu, ale najpierw chciałem odnowić istniejący przed sprzedażą, ale teraz jestem prawie pewien, że Mercedes-Benz nie dba o klientów. Zwracam też uwagę, że niektórzy pracownicy zachowują się tak, jakby klienci, którzy zwrócili się do nich o pomoc, w ogóle nie byli godni rozmowy z nimi. Dodatek: Do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje pismo na adres podany w odpowiedzi tutaj.