70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 16:38
Salon - samochody nowe
👎🏻 Roczne auto ...
... już 4 raz na serwisie z tymi samymi problemami. Serwis nie umie sobie poradzić z awariami elektroniki, która zagraża bezpieczeństwu podczas jazdy. Ale za to potrafią wystawić faktury za „naprawy”. Dodatkowo problemy z otrzymaniem auta zastępczego - nie ogarnięte panie, które traktują ludzi z góry. Zresztą tak samo jak „opiekunowie” zajmujący się przyjmowaniem zgłoszeń i aut.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 08:38
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa klienta
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 23:32
Salon - samochody nowe
EDIT: So i ...
... received a response to this review, and you might think, 'Well, it's not so bad if they care about negative reviews, right?' For a while, I debated not responding at all. But then I thought to myself, 'Well, let's give it one last try. Maybe i was wrong. Maybe there was a huge misunderstanding from my side.' And what do you know? They didn't even bother to respond to the email I sent to the address provided in their reply. It's been nearly a month now, so the argument that there wasn't enough time, or that someone was on vacations doesn't really hold up. ORIGINAL: Don't even think about wasting your time here. The level of service and professionalism is shockingly terrible, it is hard to even compare it to anything, that is how pathetic it is. You can expect far better service and professionalism in literally any other place, this place sets the bar so low that makes any other customer service seem great. You can expect better treatment in Media Markt or any other place to be frank, and i am not even exaggerating. I really tried to be nice but to no avail, nothing helps. I'll write down one of the experiences here. One of the service people went on a test drive with me to verify the reported issues, at some point a loud sound that i struggled with for more than a year appeared, we looked at each other acknowledging the loud knocking noise. He responded that could be rear camera or something like that, then he suddenly changed his mind and said "I hear nothing" and refused to even admit it happened after he just acknowledged that there was an abnormal sound! The conversation got reduced to a level where it aimed to prove something impossible, like proving whether the color white is truly white. This is one only of the absurd situations that i experienced here. One time i informed him that the warranty is about to end and the many issues with car aren't fixed, "Then you will have to pay" that was his answer. The rudeness and lack of competence is genuinely appalling, not only they fixed nothing but the experience leaves you with a great sense of doubt about the whole company, which strives to be the best. At least that is what they say. This place totally shattered my perception of Mercedes Benz as a premium product. If you appreciate your time and mental health, don't even come close to this place. Go to a different dealership.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 12:23
Salon - samochody nowe
Tragedia. Brak zainteresowania ...
... klientem i sam serwis pozostawia wiele do życzenia . Nazywając ich serwisem obrażamy prawdziwe serwisy . Nie polecam
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 23:54
Salon - samochody nowe
Mega MEGA naciągacze. ...
... Uwaga Oszuści handlowcy brak kompetencji!!!!!! Ludzie kupujcie w innych salonach w Warszawie!!!!!! Omijajcie ich z daleka!!!!! ♥️
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 20:26
Salon - samochody nowe
Najgorszy „experience” jeśli ...
... chodzi o moje przygody z motoryzacją i to kompletnie inny Mercedes niż nawet 10 lat temu ! Jakość obsługi na poziomie sklepu Biedronka. 1. Przebita opona oraz uszkodzona felga w S klasie - naprawa 5 dni i oczywiście zero informacji, gdybym się nie przypominał niewykluczone że trwałoby to kolejne kilka dni. Pani w recepcji serwisu nie miała zielonego pojęcia kto zajmuje się moim samochodem, generalnie była bardzo niezadowolona z tego że klient cokolwiek od niej chce 2. Mercedes Citan naprawa blacharska trwała 3 miesiące czy to standard ? 4. Niedziałający tablet z tyłu S klasy, umówienie na serwis i termin za 2 tygodnie Powiem tak, to najgorszy salon i serwis jaki kiedykolwiek odwiedziłem i z tego powodu nigdy nie zrobię już tam zakupów. Oczywiście zamierzam napisać oficjalną reklamację ale nie do polskiego oddziału bo mam wrażenie że tam nikogo to nie zainteresuje, tylko bezpośrednio do Stuttgartu ! Zrobię to nie ze złośliwości tylko po prostu szkoda mi jest niszczenia wizerunku takiej marki !
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 13:56
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepska obsługa ...
... klienta. Naprawa auta miała trwać miesiąc, trwała 4 miesiące. Spowodowane było to brakiem części co rozumiem ponieważ nie zależało to od serwisu, ale moja ocena wynika z podejścia doradców oraz kierownika serwisu do sprawy. Brak odpowiedzi na maile, na telefony. Totalna olewka. Nie interesowało ich, że jestem bez auta tyle czasu. Nie otrzymałam pojazdu zastępczego pomimo że byłam klientką serwisu. Kupowałam też od nich samochód. Używany, ale jednak. Nie otrzymałam żadnej rekompensaty. Koszt naprawy prawie 60 tysięcy. Dla mnie to nie jest mało. Widocznie dla nich tak, żeby traktować poważnie klienta. Do tego na koniec okazało się, że nie dokręcili jakieś osłony. Całe szczęście, że nie było to nic poważniejszego. Pomimo że mam dalej korzystam teraz z Idea w Łomiankach. Może tam będą mieli bardziej profesjonalne podejście.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 18:40
Salon - samochody nowe
Tu jesteś intruzem, ...
... absolutnie nie polecam tego miejsca. Na każdej linii od sprzedawcy, serwisu, czy też obsługi telefonicznej/mailowej. Dramat. Nie wierzysz, sprawdź i sam wystaw opinię. Mają cię w D.. i tyle. Unikaj tego serwisu jak wroga. I nie jest to opinia z jednej wizyty.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 09:22
Salon - samochody nowe
Poorest service ever. ...
... Car is super good but with such service consider other premium car.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 10:20
Salon - samochody nowe
Buy a MB ...
... but only in Germany First, the real rating of Mercedez in google is less than 2, but Mercedez Poland payed to google to try to hide the bad rating, my opinion shall go to the top first, but then they will try to hide it after some days, Mercedez created some fake opinions of 5 stars or their "super workers" in an external landing page than google, those fake opinions were requested to be integrated in google opinions to hide the poor opinion Mercedez have in Poland. Do never buy a Mercedez here, they try to sell me a car with defects, I understand that they are doing that often, buy a Mercedez in Switzerland or Germany. I am making a photo on how my opinion will be first posted on the top and then hidden and manipulated.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 16:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 11:47
Salon - samochody nowe
najgorszy poziom obslugi ...
... z jakim kiedykolwiek mialem do czynienia w serwisach Mercedesa
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 21:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
24 października 2023 19:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2023 14:35
Salon - samochody nowe
Banda oszustów, ale ...
... dziękują za opinie, wyjaśniają sprawę i pozostają w stałym kontakcie z klientem, a to w końcu najważniejsze.
Użytkownik sieci
11 października 2023 10:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
9 października 2023 11:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 października 2023 10:52
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis. Telefonicznie ...
... nie mogą udzielić informacji ile będzie kosztować , ile potrwa wymiana filtra i oleju. Wciskają wszystko co można i nie można .
Użytkownik sieci
29 września 2023 14:34
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... bardzo miernym poziomie. Pozostał niesmak. Nie polecam. Polecam natomiast przyjść do salonu i posłuchać rozmów telefonicznych serwisu czy działu części z klientami. Nie poleciłbym nikomu wchodzić w jakiekolwiek relacje z tą firmą.
Użytkownik sieci
27 września 2023 12:30
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemna obsługa, nie polecam.