70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 09:36
Salon - samochody nowe
DNO totalne. Nieudaczny ...
... sprzedawczyk, który nie potrafi zarejestrować auta na czas. Gdybym w tym samym momencie nie rozmawiał w temacie rejestracji z kimś innym to bym może uwierzył.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 11:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 21:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 14:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 11:17
Salon - samochody nowe
OSZUKUJĄ KLIJENTÓW WYDAJĄ ...
... NIESPRAWNE AUTA I SIĘ DO TEGO NIEPRZYZNAJĄ.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 14:51
Salon - samochody nowe
Dramat. Samochód CLA ...
... kupiony 3 lata temu, od dwóch lat staram się doprosić o naprawę niedziałającego prawidłowo Apple Car Play, z którego nie mogę korzystać. Mój błąd? NOWY IPHONE. Mercedes nie nadąża z aktualizowaniem swojego systemu, w rezultacie funkcja działa prawidłowo tylko z modelami 4 wstecz. 3 serwisy rozkładają ręce " no nie działa". A komentarz pana z Daimlera bije wszystko "No cóż, STARE auto, nowy IPhone". Przypomnę, samochód 3 lata. SZOK, cóż za okropny brak profesjonalizmu. Drodzy klienci, jak kupujecie Nowego Mercedesa, to pamiętajcie, tylko ze starym telefonem. Albo telefon, albo samochód - nie można mieć wszystkiego premium, wiadomo. A do Was Państwo z Daimlera - Produkt premium drodzy Państwo zobowiązuje. Pora sobie to uświadomić. Obsługa i samochód niewarte ceny, pora przesiąść się do BMW.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 11:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 grudnia 2020 10:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 19:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 13:58
Salon - samochody nowe
Pani na recepcji ...
... bardzo sympatyczna. 👍 Obsługa dilerska zajęta wszystkim oprócz klienta
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 00:43
Salon - samochody nowe
Jestem z wami ...
... ludzie. Jak taki serwis może tak oszukiwać? Może kontakt z główną siedzibą potrzebny
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 12:51
Salon - samochody nowe
Najbardziej niezainteresowany sprzedażą ...
... aut salon w historii motoryzacji. Polecam omijać jeśli macie alternatywę.
Użytkownik sieci
15 listopada 2020 12:59
Salon - samochody nowe
Tragiczne podejście do ...
... klienta. Dopóki auto działa to wszystko jest dobrze, ale jak coś się zepsuje to nie ma co liczyć na pomoc
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 21:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 08:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 listopada 2020 20:37
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis, niewywiązywanie ...
... się z terminów. Jeśli mówicie że do odbioru za 2 dni to nie trzymajcie auta 7 bo to lekka kpina
Użytkownik sieci
6 listopada 2020 19:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Moja rodzina jeździ mercedesami, a my robimy to z klasą i przestrzegamy przepisów ruchu drogowego. To miejsce pozwala pracownikom jeździć mercedesami tak, jak czołgami, łamiąc zasady ruchu drogowego i parkowania. Spójrz na zdjęcie, na którym ten samochód firmowy Mercedes blokuje drogę samochodowi mojego przyjaciela, którym jechałem. Pracownicy nadal są w samochodzie, co widać ze świateł i nie odeszli. To mówi ci, jak ci pracownicy będą cię traktować. Naucz swoich pracowników, jak jeździć mercedesem i nie zawieść marki. Nic dziwnego, że ich recenzje i obsługa klienta są tak złe. Unikaj tego dealera, nawet jeśli musisz jechać dalej. Uratuj ból głowy. (Wersja oryginalna) My family drives Mercedes and we do it with class and follow the rules of the road. This place allows its staff member to drive Mercedes like they are driving a tank, disobeying traffic and parking rules. Look at the picture where this Mercedes company car is blocking the way of my friend’s car that I was getting a ride on. The staff members are still in the car as you can see from the lights and did not move away. This tells you how those staff members will treat you. Teach your staff how to drive a Mercedes and not let the brand down. No wonder their reviews and customer service are so bad. Avoid this dealership even if you have to drive further away. Save the headache.
Użytkownik sieci
27 października 2020 10:53
Salon - samochody nowe
Za każdym razem ...
... gdy jestem w salonie Mercedesa przy alejach Jerozolimskich. Ogarnia mnie niepewność co tym razem nie wyjdzie.... Czego tym razem dowiedzą się ode mnie.. Czego tym razem nie będą wiedzieli a wmawiali ze jest inaczej Chciałem się umówić na akcje serwisową oczywiście nikt nie o dzwonił... Nikogo klient nie interesuje. Jesteś tylko petentem.. Pracownicy zajmują się sobą lub telefonem swoim.. Aby uniknąć pytań straszne...
Użytkownik sieci
27 października 2020 07:22
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis mercedesa ...
... w Polsce. Samochod zostawiłem do naprawy po stłuczce. Informacji udzielic moze tylko doradca przypisany do samochodu - cała reszta jak święte krowy umywa ręce. Ich komunikacja z ubezpieczalnią to tez porażka. Przez ich brak kompetencji muszę płacić za samochod zastępczy z wypożyczalni bo mają gdzieś wysłanie dokumentacji do ubezpieczyciela odnośnie naprawy samochodu. Edit: na prośbę o wysłanie tego co oczekuje ubezpieczalnia otrzymałem informację że nie będą tracili czasu na wysyłanie potrzebnej dokumentacji do ubezpieczyciela bo pracownik musiałby poświęcić 2 godziny... Samochód próbowali oddać - po "naprawie" pracuje jakby wygłuszenia w samochodzie nie było. Do tego w samochodzie śmierdzi paliwem.
Użytkownik sieci
26 października 2020 14:43
Salon - samochody nowe
To mój trzeci ...
... kontakt z tym salonem i trzeci raz totalny brak profesjonalizmu: opryskliwość obsługi, brak podstawowej wiedzy nie tylko z dziedziny motoryzacji i sprzedawanych towarów ale również brak wiedzy nt budowania relacji z klientem, a co najgorsze nawet chamstwo... Nie wiem co to za czasy, że klient czuje się jak petent.