70%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 00:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 09:59
Salon - samochody nowe
27.07.2023 ok godz ...
... 09:45. Bardzo słabe podejście do klienta. Pani na recepcji serwisu jest bardzo nie miła. Przekierowują od jednego biurka do drugiego/recepcji i z powrotem.. Chciałem się omówić na wymianę schowka - zajęło mi to pomad 40 minut, biorąc pod uwagę że na miejscu wprawie nie było klientów.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 14:46
Salon - samochody nowe
Pałac piękny, ale ...
... brak zainteresowania klientem, do warsztatu. Kupić auto ????bardzo proszę. A nie to czekaj może ktoś podejdzie.....
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 12:31
Salon - samochody nowe
Odradzam w przypadku ...
... zakupu auta używanego, którego ktoś zostawił w rozliczeniu. Niestety pracownicy nie maja wiedzy o stanie takich aut. Jeśli ktoś się łudzi, ze salon z taka renomą nie pozwoliłby sobie na auto w złym stanie ... to niestety niemiła niespodzianka. Pracownikom polecam sprawdzanie aut przyjmowanych w rozliczeniu i informowanie przyszlych nabywców. Takie Wasze zadanie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 07:06
Salon - samochody nowe
Был на плановом ...
... ТО 13 марта, после замены масла и фильтров, сообщили, что что-то случилось с радиатором и его могут починить за доплату ~2400 злотых, но только через 5 дней - меня это устроило и Я приехал снова 20 марта. Все это время периодически появлялась общая ошибка со значком температуры, но после их повторного исправления ошибка не исчезла и отображается до сих пор. После этого я пытался записаться на ремонт снова, но меня постоянно информировали о переносе, хотя через сайт можно было без проблем записаться на удобные мне даты. В общем, я отложил дело на июнь, предварительно забронировав даты. И так 14 июня, проехав около 1000 км на очередной осмотр и ремонт, сдав машину, через 15 минут мне сказали, что не могут обслуживать мою машину и вернули ключи. Почему сразу не сказали, что обслуживать не будут во время записи, почему, забрав машину, вдруг передумали. Результат, день в пути, деньги на топливо и т.д. Я серьезно подумывал о покупке более новой, более дорогой машины, но сначала хотел отремонтировать существующую, прежде чем продавать ее, но теперь я более чем уверен, что Mercedes-Benz не заботится о клиентах. Также хотелось бы отметить что некоторые сотрудники ведут себя так, будто клиенты обратившиеся к ним за помощью, недостойны вообще разговаривать с ними. Дополнение: до сих пор не получил никакого ответа на своё письмо по адресу представленному в ответе здесь. (Przetłumaczone przez Google) Byłem na przeglądzie planowym 13 marca po wymianie oleju i filtrów powiedzieli że coś się stało z chłodnicą i można ją naprawić za dopłatą ~2400zł ale dopiero po 5 dniach - mi to odpowiadało przybył ponownie 20 marca. Przez cały ten czas okresowo pojawiał się ogólny błąd z ikoną temperatury, ale po ponownym ich naprawieniu błąd nie zniknął i nadal jest wyświetlany. Potem próbowałem ponownie zapisać się na naprawę, ale ciągle byłem informowany o przeniesieniu, chociaż przez stronę można było zapisać się na dogodne dla mnie terminy bez żadnych problemów. Generalnie przełożyłem sprawę na czerwiec, mając wcześniej zarezerwowane terminy. I tak 14 czerwca po przejechaniu około 1000 km do kolejnego przeglądu i naprawy, oddaniu auta, po 15 minutach powiedzieli mi, że nie mogą obsłużyć mojego auta i zwrócili kluczyki. Dlaczego nie powiedzieli od razu, że nie będą obsłużeni podczas nagrywania, dlaczego po zabraniu samochodu nagle zmienili zdanie. W rezultacie dzień w trasie, pieniądze na paliwo itp. Poważnie rozważałem zakup nowszego, droższego samochodu, ale najpierw chciałem odnowić istniejący przed sprzedażą, ale teraz jestem prawie pewien, że Mercedes-Benz nie dba o klientów. Zwracam też uwagę, że niektórzy pracownicy zachowują się tak, jakby klienci, którzy zwrócili się do nich o pomoc, w ogóle nie byli godni rozmowy z nimi. Dodatek: Do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje pismo na adres podany w odpowiedzi tutaj.
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 13:52
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa klienta naprawdę słaba, regularny serwis mechaniczny z długim czasem oczekiwania. Nawet teraz chcę kupić nowy samochód i muszę gonić sprzedawcę!!! niesamowity. Naprawdę uważam, że Mercedes powinien ocenić to miejsce. (Wersja oryginalna) Customer service really poor, regular mechanic service with long waiting times. Even now I want to buy a new car and I have to chase the seller!!! amazing. I really think Mercedes should evaluate this place.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 11:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2023 22:20
Salon - samochody nowe
kiepski salon
Użytkownik sieci
28 maja 2023 10:06
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa
Użytkownik sieci
23 maja 2023 22:40
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich przed ...
... serwisem, pracownicy serwisu nie kompetentni , mechanicy nie douczeni , nie są wstanie postawić prawidłowej diagnozy , dwukrotna naprawa niestety bez efektu ,po czym kolejna diagnoza i usterka w dalszym ciągu od pół roku nie naprawiona
Użytkownik sieci
11 maja 2023 10:42
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemna obsługa, nie polecam.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 20:28
Salon - samochody nowe
Byłam dzisiaj na ...
... jeździe próbnej. Zaparkowaliśmy z chłopakiem na miejscu „parking dla klientów serwisu Mercedes”uważając że jesteśmy klientami Mercedesu (innych miejsc parkingowych nie było) Panowie od salonu i serwisu siedzą razem w jenym open space. Po jazdach wsiedliśmy do naszego auta, pojechaliśmy i uderzyliśmy w blokadę zderzakiem. Moja piękna Alfa Romeo jest teraz uszkodzona z przodu. Porażka i smutek. Poszliśmy na recepcję, zawołali nam kierownika Serwisu który chamsko powiedział że nie jesteśmy klientami i zaraz wystawi nam mandat. Po awanturze (którą oglądało całe biuro mercedesa, pozdrawiam) zdjęli nam blokadę i pojechaliśmy. Czuję straszny niesmak po tej sytuacji, moje auto uszkodzone, Pan groził mandatem. Myślałam że mercedes dba o wizerunek marki. Nie wiem kto zatrudnił tego kierownika ale patrząc po opiniach innych klientów czas go zwolnić. I też trzeba widocznej zaznaczać że SALON I SERWIS mają różne parkingi. No i szanować swoich klientów. Wezmę auto ale nie w waszym salonie
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 19:03
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... serwisu Mercedes, w którym spotkałem się z nieprzyjemnym zachowaniem kierownika działu. Pracownik ten nie tylko nie okazywał żadnego szacunku wobec klientów, ale także traktował ich jak osoby niegodne uwagi. Przyjechaliśmy z dziewczyną na jazdę testową, chcieliśmy wziąć samochód w wynajem długoterminowy. Zablokowali nam samochód na parkingu dla klientów, tłumacząc że to jest parking dla serwisu Mercedesa, a nie salonu (zwykły człowiek zrozumie że to jest parking dla tej całej placówki ponieważ wszystko jest w jednym budynku) chcieli wystawić mandat😆.Jak wyjeżdżaliśmy, nie zauważyłem że jest słupek przed moim autem i teraz na zderzaku mam wgięcie :(((Już nigdy więcej nie będę miał spraw z tym miejscem. Pan na zdjęciu nie tylko odmówił mi przedstawienia swojego imienia, ale również potraktował mnie z nieukrywaną pogardą. Najgorsze zachowanie osoby przedstawiającej swoją firmę jakie spotykałem. Polecam omijać tą miejsce i napewno weźmiemy auto w innym salonie. P.S. Pan który z nami jeździł i Pan handlowiec są bardzo sympatyczni ale po tym że uderzyłem auto przez ten salon nie chcemy już tam przyjeżdżać.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 19:14
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 17:45
Salon - samochody nowe
Bardzo średnia obsługa! ...
... Nierzadko urzędnicy wykazują się znacznie większym zaangażowaniem w obsłudze interesantów 🤦♂️
Użytkownik sieci
27 marca 2023 13:16
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem do czynienia. Pan Kaziu z Pszczyna dolnego lepiej ogarnia! Nie radzą sobie z podstawowymi sprawami! Przyjechałem z błędem TPM. Stwierdzili że to jakaś poważna sprawa, potrzeba elektryka, diagnozy i sprowadzenia części których nie mają.. termin na za 3 tygodnie. Pojechałem następnego dnia do wulkanizatora. W 2 min sprawdził który czujnik nie działa, wymienił za 120zł i sprawa ogarnięta... Drugie spotkanie z serwisem na Daimlera to zwykły przegląd 100K. Stwierdzili że trzeba zrobić regenerację DPF. Kilka godzin później wyskakuje mi CheckEngine - błąd w ciśnieniu układu wydechowego. Wracam - serwis stwierdza, że to zbieg okoliczność i do wymiany dwie sondy lambda za 2800zł.. taki zbieg okoliczności.. wstyd! Jestem niemal pewien, że jak bym je u nich wymienił, to za kilka godzin znowu błąd wróci i znajdą kolejną część do wymiany.. w końcu nie chodzi o to żeby zrobić, tylko żeby robić.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 13:57
Salon - samochody nowe
Weryfikacja konta w ...
... plusie do v klasy NIE TU! Tragiczna wiedza pracowników na temat tej usługi. 2 godziny stracone na 5 min czynność.
Użytkownik sieci
22 marca 2023 13:05
Salon - samochody nowe
Olewający stosunek do ...
... klijenta co chce kupić auto klasy premium
Użytkownik sieci
19 marca 2023 10:20
Salon - samochody nowe
W dziale sprzedaży ...
... części samochodowych siedzą bardzo smutni panowie. Nie zależy im na sprzedaży i na pomocy w ustaleniu poszukiwanej części. Na prośbę o podejście do auta w celu pokazania uszkodzonej części była kategoryczna odpowiedź, że nie będzie opuszczał swojego stanowiska. Może zaoferować jedynie katalogi w komputerze. Widać panowie mają płacone tylko za bycie w pracy a nie za faktyczna pracę i pomoc klientowi. Szczerze nie polecam działu sprzedaży części zamiennych:(
Użytkownik sieci
23 lutego 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem przed chwilą ...
... w sprawie zorientowania się jak wyglada sytuacja z dostępnością części do jednego z modeli po czym Pan z działu tychże części mówi mi, że nie może mi przekazać takich informacji bo on nie wie jak jest z dostępnością owych. Kapitalna obsługa klienta.