90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2025 14:25
Salon - samochody nowe
Dzisiaj (06.03.2025) próbowałem ...
... się dodzwonić, najpierw do serwisu potem na recepcję. Powód prozaiczny: umówić się na przegląd gwarancyjny. Pierwsza próba (serwis) to 4 ' 52 '' rozłączyło się samo, druga próba (recepcja) to 10' 56 '' sam się poddałem. Jutro dalej próbuję, może przez centralę mercedesa pomoże ? Jednak BMG Goworowski to klasa sama w sobie, co mi do łba strzeliło by kupić samochód u Witmana ???
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 12:36
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z ałtka chociaż się ciągle psuje ;(
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 10:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nikt ...
... nie odbiera telefonów i nie oddzwania. Jako salon i komunikacja to Dramat.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 15:45
Salon - samochody nowe
Nie potrafia zdiagnozowac ...
... i naprawiac auta. Auto wrocilo bardziej zepsute a zastepczych aut brak
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 15:14
Salon - samochody nowe
Salon co ma ...
... dwa GLE, jeden wiecznie w serwisie drugi jako zastępczy jeździ, do pokazania nie ma ani jednego. Skonfigurowalem, umawiałem wizytę przez stronę, dzwonią że nie ma, inny termin ok, potem nie ma w coupe no ok bierzemy co jest żeby chociaż zobaczyć jak to jedzie. W końcu i tego nie było. Mieli oddzwonić jak będzie, miesiąc temu no ok. Nie ma to nie ma 🤷🏼♂️ PS: Nie złośliwie ale za Bolszewem są handlarze co mają więcej aut do pokazania jak w Gdańsku u Witmana.
Użytkownik sieci
3 października 2024 18:48
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... tego salonu orqz serwisu. - przy zakupie jakaś pani stwierdziła z ironicznym uśmiechem „Pan jest za młody na S klasę”. Dzięku temu wybrałem inny salon gdzie normalnie traktują klienta. -serwis porażka. 1. Przy problemach z Digity Light usłyszałem, że to nie problem i można jeździć. 2. Umawiają na gwarancję ale zapominają powiedzieć, że samochód musi zostać 2 dni. I nie widzą problemu z tego uchybienia. 3. Standardy traktowania klientów. Pokazują podejściem jak nie powinna wyglądać obsługa premium. Temat musiałem załatwić w innym salonie.
Użytkownik sieci
17 września 2024 09:05
Salon - samochody nowe
Dział blacharsko-lakierniczy należy omijać z daleka.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 10:03
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... obsługą serwisu , nie można się dodzwonić i umówić na serwis. Tydzień mija i nadal nic nie ustaliłem. Porażka.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 17:31
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... się podzielić dobrą opinią.Pojechałem do serwisu ASO z myślą iż jadę do kompetentnych pracowników niestety tak się nie stało.Pojechałem zrobić zbieżność w aucie ponieważ ściągał w prawo było kilka prób i żadna nie przyniosła skutku a wręcz oprócz ściągania mam jeszcze krzywo kierownicę.Oczywiście nikt nie poczuwa się do winy,firma najpierw niewiedziała co może być przyczyną a później zaczęli zwalać sprawę na absurdalne i nie realne z punktu widzenia budowy samochodu podzespoły.Oczywiście wszystkie zalecenia mimo wszystko zostały sprawdzone i są sprawne w 100%.Z całym sercem nie polecam czuję się jakbym wydał 900zl na kawę i przekoszenie kierownicy.Niestety zaufałem że jest auto sprawne po naprawie i zapłaciłem przed przejażdżką.Zwrotu pieniędzy jak i przywrócenia auta do sprawności lub chociaż do stanu z przed naprawa nie ma i nie będzie.Zalecenia które są nie prawda wykluczają z dalszych napraw i z zwrotu pieniędzy.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2024 16:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 maja 2024 21:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 11:04
Salon - samochody nowe
Kontakt z działem ...
... części to jakaś porażka, nikt nie odbiera telefonu przez dłuższy czas, i to nie jest odosobniony przypadek, czasem 2- godz. Nie każdy ma czas wisieć tyle na telefonie, żeby dowiedzieć się o jakąś część. Zdecydowanie do poprawki, bo w marce premium to wstyd.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 19:19
Salon - samochody nowe
W Mercedesie żony ...
... zacisk do hamulców był fabrycznie wadliwy ( co serwis sam potwierdził) przez wadliwy zacisk klocki hamulcowe zostały nierównomiernie zużyte - wymiana klocków według serwisu już nie podlega gwarancji !!!! I to jest salon AMG - ostatni raz tam oddajemy do serwisu. Nie polecam serwisu w tym miejscu!!!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 20:01
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa ...
... tragedia !!! Naprawa gwarancyjna wykonana skandalicznie ! W trakcie wymiany tapicerki fotela tylnej kanapy (również krzywo zamontowana) uszkodzili podłokietnik nie informując mnie o tym podczas wydawania pojazdu , więcej próbują wciskać ze to było wcześniej. Buta i arogancja doradcy serwisowego przekracza wszelkie normy przyzwoitości. Podejście do klienta jak za czasów wczesnego prl-u. Potrafią z rocznego mercedesa "S " zrobić trzeszczące pudło ,a co wizyta i próba poprawki to gorzej. Stanowczo odradzam z korzystania z usług tego serwisu !!! tylko nie tam
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 02:18
Salon - samochody nowe
Bardzo się zawiodłem. ...
... Z dwóch powodów. Pierwszy, to stan używanego, obecnie najdroższego (89900 zł) w ofertach w Polsce Mercedesa S123. Pasowanie narożnika błotnika z pokrywą silnika (foto), to jedno z ładniejszych wśród większości szczelin między elementami poszycia karoserii. Drugi powód, to... umówiłem się telefonicznie w poniedziałek na wizytę w środę. W trakcie rozmowy z p. Martynem okazało się, że kierownik sprzedaży jest zainteresowany zakupem Mercedesa 114. Zaproponowałem, że mogę przyjechać swoim. Poprosił o zdjęcia, przesłałem je w czasie rozmowy i umówiliśmy się na środę. Poprosiłem żeby kierownik również był na miejscu aby obejrzał samochód. Pan Martyn powiedział, że kierownik będzie. Przyjechałem w środę o umówionej godzinie. Pana Martyna nie było. Kierownika sprzedaży również. Nikt nie znał sprawy. Wróciłem do domu. Panie Martynie! Dziękuję za stratę całego dnia i niepotrzebną wycieczkę oraz jej koszty, 48. letnim autem na odcinku 700 km. Halo Google! Dlaczego usuwacie moją opinię? Byłem tam sami prosiliście o opinię, czyli wiedzieliście, że tam byłem. Opinia jest prawdziwa, zdjęcia prawidłowe i prawdziwe. Co wam nie pasuje?
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 11:44
Salon - samochody nowe
Salon sprzedał samochód, ...
... na który miałem rezerwację - mimo tego, że nie mogłem go zobaczyć tylko i wyłącznie z powodu urlopu sprzedawcy. Poziom profesjonalizmu mniejszy niż dla marek z segmentu popularnego, typu KIA, nie ocierający się o segment premium.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Niby super auta ...
... i przemiłe panie na wejściu a jednak czegoś brakuje... Próbowałem zamówić kluczyk do starszego Mercedesa. Pan z działu serwisu, siedzący przy przedostatnim biurku, od niechcenia zajął się moją sprawą. Z uwagi jednak na fakt, że kluczyk jest do auta z roku 1996, miał do mnie oddzwonić tego samego dnia po godzinie 14 po konsultacji ze specjalistą. Mija drugi tydzień i nic... Może te 2000 PLN za kluczyk to za mała kwota aby zająć się taką błahostką?
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 15:36
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu i ...
... nerwów. Salon widmo. Można dzwonić po różnych działach i nikt nie raczy odebrać telefonu. Panie właścicielu, proszę się obudzić. Traci Pan klientów !!!!
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 14:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 10:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka