91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 listopada 2018 16:18
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 16:35
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 22:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 17:29
Salon - samochody nowe
Stojąc w korku ...
... przez ponad 10 min z zewnątrz oceniam bardzo dobrze
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 10:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 16:11
Salon - samochody nowe
Część opinii, które ...
... pojawiają się tutaj, jest po prostu nie na miejscu. Czuję obrzydzenie faktem, że można tak dalece mijać się z prawdą, ujmując niesprawiedliwie jakości usług salonu Witman. Salonu, który otwiera nowy rozdział Trójmiejskiej motoryzacji. Jako klient czuję potrzebę skomentowania tych wątków, gdyż są one rażąco skrajnie nieuczciwe. Jeden klient przyjechał do salonu, myśląc by zaoszczędzić na myciu auta. Bez komentarza, mając na uwadze jakość innych komentarzy autora. Skrajna forma pasożytnictwa. Drugi klient przyjechał do salonu kierowany jedynie chęcią zaoszczędzenia na wymianie przewodów hamulcowych. Mając świadomość ceny za usługę w innym salonie, z premedytacją kieruje się do Oliwy (zamiast np. wcześniej zadzwonić) robi kabaret u Witmana i składa grubą reklamację... by w końcu przyznać, iż równie prawdopodobne jest to, że do uszkodzenia zderzaka doszło w nieautoryzowanym serwisie, z którego usług częstokroć korzystał w przeszłości. Inny jeszcze, podejrzeń wszędzie szukający klient, robi reklamę Bawarii Motor, zdziwiony ogromnie, że Panie w recepcji są smutne i nikt nie ma ochoty go obsłużyć. Przyjechać do Witmana z pretensjami na twarzy i szyldem innej firmy w tle, to jakby samemu inicjować nieporozumienia. Kolejny zniesmaczony klient to prawdopodobnie wysłannik serwisu z ul. Elbląskiej, który sili się na promocję swego pracodawcy. Jeżeli oferta zaprezentowana przez "rudego gościa z brodą" była nie do zaakceptowania to po co kontynuować wątek. Można było spokojnie opuścić lokal. Po co rozwijać wątek, gdy równie oczywistym jest to, że oferta uśmiechniętej Pani z recepcji na Elbląskiej będzie z definicji bardziej atrakcyjna. Po co to silenie się na bycie obiektywnym. A propos salonu na Elbląskiej. Wydoili mnie tam dwukrotnie z kasy na wymianie oleju, co więcej odmówili umycia auta pod pretekstem dużej kolejki i ani jednego uśmiechu nie dostrzegłem. Czekałem przy tym prawie 3 godziny, a plecy mnie bolały od niewygodnych siedzeń. Ale czy ja składam skargi i wypisuję bzdury na Goworowskiego? Nie. Poszedłem za to do Witmana. Sprawdzić jak jest. Wymiana oleju trwała 45 minut, zaproponowano mi dwie kawy i zapytano czy mógłbym uprzejmie poczekać chwilę bo umyte auto właśnie się suszy. Ja może i nie patrzę na koszta. Ale żona tak. Zapytała mnie po wizycie w serwisie "co tak tanio". Jak na pantofla przystało grzecznie oddałem resztę, dziecku zakupiwszy u Witmana USB, a żonie kwiaty. Jestem klientem Witmana od tego czasu. Ktoś pisze o pretensjonalnej obsłudze w salonie... to tak jakby pisać o większości sektora usług w kraju. Czy trzeba aż na profil Witmana wchodzić i te gorzkie żale proliferować właśnie tu? Płeć piękna też się sili na mądrości. Jedna Pani dała Witmanowi ZERO. Przy okazji dobierając w opinii (trudno takiego bubla nazwać opinią acz szanujmy się wzajemnie) bardzo nieporadnie słowa. Jak można bowiem w trakcie jednej wizyty ocenić tak dokładnie i tak surowo tyle aspektów działalności Witmana. Który dział tej poliwalentnej firmy ma się bić w piersi? Może wszyscy na raz mają Panią przeprosić za to, że przychodzi Pani do salonu i sama nie wie czego chce. Czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Oczekujecie uśmiechu od ciężko pracujących ludzi... nie dając nic od siebie. Czy nie można przyjść z kulturą do salonu, z uśmiechem? A propos, czy ktoś zwrócił uwagę na jego piękny wystrój? Nie? Zbyt dużo uwagi klient poświęcił na kurczowe analizowanie faktury. A potem wypisuje bzdury w Googlach jeden z drugim troll internetowy dając ujście swej próżności w wirtualnym świecie, bo tak łatwiej i bez ryzyka. W ten sposób kliencie łatwo i bez ryzyka obrażasz sztab ludzi, który jest w gotowości praktycznie 24/7 aby sprostać Twoim wymaganiom. Oczywiście, że klient ma rację. Oczywiście, że klient powinien wyjść z salonu zadowolony. Czy aby jednak nie przesadzacie z tymi publicznymi jakby nie było gorzkmi żalami? Odrobina empatii ludzie, please. You get what you give. Brzmi znajomo? Frustrat od hamulców - idź do sądu jeśli masz argumenty. A nie szlochasz na publiku. Hejterom znak STOP!
Użytkownik sieci
30 października 2018 14:56
Salon - samochody nowe
Odnośnie wypowiedzi Moderator ...
... Sieciowy (ukryty pracownik): 1. Nie, klient od przewodów hamulcowych nie zgłosił się z chęcią zaoszczędzenia i informacja od konkurencji o cenie usługi. Dobrze wiesz że usterka powstała na miejscu, nagle przy okazji przeglądu amortyzatorów. Wycenę od konkurencji otrzymałem po wycenie z Witman. Bez proszenia o rabat 1000 zł mniej 2. Nie, nie korzystałem wcześniej z serwisu nieautoryzowanego, bo wierzyłem w marke Witman. Uszkodzenie zderzaka nie mogło więc powstać w nieautoryzowanym serwisie 3. Nawiązując do końcówki Twojej wypowiedzi empatia kończy się tam , gdzie ktoś ingeruje w moje i mojej rodziny bezpieczeństwo poprzez niekompetencje - nie dokrecony przewod hamulcowy, z którego wycieka płyn hamulcowy. O zle przykreconym nadkolu nie wspomnę.
Użytkownik sieci
30 października 2018 10:01
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... O godz. 17 proponują samochód i wysyłają ofertę. O 17:10 decyduję się na zakup. Następnego dnia o 9:00 rano proszę o fakturę, a handlowiec z rozbrajającą szczerością mówi, że właśnie dostał potwierdzenie wpłaty zaliczki na ten sam samochód, więc mi go nie sprzeda. Chcesz stracić czas i rozmawiać o niczym z niepoważnymi ludźmi? Polecam firmę MERCEDES WITMAN.
Użytkownik sieci
29 października 2018 10:07
Salon - samochody nowe
Pddałem samochód do ...
... przeglądu , pełen profesjonalizm ,w trakcie przeglądu okazało się że trzeba wymienić część którą trzeba zamówić , dostałem samochód zastępczy ,super podejście do sprawy i klienta ,fachowa obsługa i mechanicy którzy znają się na tym co robią , polecam wszystkim
Użytkownik sieci
28 października 2018 14:17
Salon - samochody nowe
Autoryzowany , luksusowy i solidny salon mercedesa.
Użytkownik sieci
28 października 2018 13:07
Salon - samochody nowe
Serwis Witman mogę ...
... polecić szczerze, bez ubarwiania czy upiększania. Wszelkie dopełnienia są zbędne, Witman Mercedes jest jednym z najlepszych serwisów samochodowych w Polsce. Jako użytkownik marki Mercedes nie zdecydowałbym się na innego dealera. Doświadczyłem bardzo fachowej obsługi. Niezależnie od tego czy wymieniałem olej, czy też przyjechałem w sprawie naprawy lusterka, lub uszczelki za przysłowiowe 2.50. Za każdym razem czułem się potraktowany wyjątkowo. Na każdym etapie realizacji zamówienia. Obsługa klienta to najwyższa półka. Rano, wieczorem, umówiony lub nie, zawsze ten sam najwyższy standard. Nawet w trybie on-line byłem w stanie załatwić co konieczne. Mimo, iż pracownicy serwisu Witman pracują na sporym nasyceniu stanowiska pracy (80% czasu według mojej obserwacji ciągłej, w piatkowe popołudnie) to znajdują miejsce na uśmiech, dbałość o szczegóły oraz empatię. Empatia, coś czego nam, klientom, często jest brak. Ktoś wspomniał o wystroju salonu. Tak, to prawda. Szczególnie w czasie Świąt, wystrój w Oliwie pozwala poczuć magię i doskonałość. Gwiazdy w witrynie salonu są przepiękne. Wartość dodana wynika tu właśnie z tego, w jaki sposób zostajemy potraktowani. Wyjątkowo. Nie komentuję opinii sfrustrowanych klientów. Bardzo łatwo krytykować, o wiele trudniej zachować klasę proponując udoskonalenia. To smutne jak bardzo nieuczciwe są to opinie.
Użytkownik sieci
27 października 2018 13:54
Salon - samochody nowe
Witam! Nie zgadzam ...
... się z opiniami negatywnymi absolutnie. Razem z moim Partnerem byliśmy umówieni na serwis B w salonie Witmana wraz z wymianą opon. Uprzedzono nas, że na te czynności potrzeba zarezerwować ok. 4 godzin. Na naszą prośbę w międzyczasie, gdy samochód był na warszatacie, Pan Zenek zrobił dla nas wstępny kosztorys usługi. A przemiłe Panie z recepcji serwisu, gdy tylko obsłużyły klientów zaproponowały nam kawę i to dwukrotnie w czasie naszego pobytu. Telefony się momentami urywały, a jak na złość klienci stali "przy ladzie" - widzieliśmy, że dziewczyny oddzwaniały, jak nie były czegoś pewne to pytały kolegów na zmianie. Miła współpraca między pracownikami, szczery uśmiech oraz zagadywanie do klientów sprawia, że człowiekowi nie przeszkadza, że musi kilka godzin czekać na wykonanie usługi, dobrze że kanapy są super wygodne. Wpółczuję jednakże osobom pracującym, że z powodu trwającej budowy muszą przebywać w tym hałasie, ale jeszcze kilka tygodni. Ostatecznie serwis wyszedł nas taniej niż u konkurencji a czas oczekiwania był krótszy niż początkowo zakładano. Nie omieszkam zwrócić uwagi na jesienne dekoracje zdobiące wejście do salonu. Naprawdę miło, że ktoś dba o takie szczegóły. Na pewno jeszcze tu wrócimy,
Użytkownik sieci
24 października 2018 10:33
Salon - samochody nowe
Tak zgadzam się ...
... z opinią , że obsługa na bardzo niskim poziomie. W porównaniu z Bawaria Motor wypadają bardzo słabo . Niby podobna klasa samochodów , ale obsługi zdecydowanie odmienna . Nie można się dodzwonić , pomimo zapewnień nie oddzwaniają , siedzą przy komputerach nie reagując na oczekającego klienta , nie używają zakodowanego kluczyka , co znaczenie wydłuża proces przyjmowania samochodu , panie w recepcji smutne zajęte konwersacją we własnym gronie. wykonanie przeglądu niekompletne , samochód oddany w trybie sport – co budzi pewne podejrzenia
Użytkownik sieci
21 października 2018 14:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 października 2018 13:26
Salon - samochody nowe
Byłem na sprawdzeniu ...
... auta przed zakupem. Profesjonalne podejście załogi serwisu. Usterki wykryte co dało mi obraz kupowanego auta. Polecam serdecznie
Użytkownik sieci
17 października 2018 22:14
Salon - samochody nowe
Pracownicy zajęci sobą. ...
... Brak profesjonalnej obsługi. Dwa razy byłam w tym salonie i dwa razy rozczarowałam sie obsługą. Pretensjonalni z wielka łaską odpowiadają na pytanie Klienta.
Użytkownik sieci
17 października 2018 10:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 października 2018 22:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 października 2018 18:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Oddałem samochód do wymiany przewodów hamulcowych sztywnych + elastyczne z tylu. Zaproponowano mi cenę ok 3400 zł. Po informacji że u konkurencji w Gdyni jest 1000 zł taniej (co sprawdzilem) zaproponowano mi dopiero cenę niższą o ta kwotę. Samochód odebrałem i okazało się że tylne nadkole zostało źle zamontowane - pojechałem na poprawkę. Po kilku dniach zauważyłem ubytek płynu hamulcowego - pojechałem do nieautoryzowanego serwisu okazało się że elastyczny przewód nie był skrecony - kapal płyn. Poza tym prawdopodobnie został mi uszkodzony zderzak i na szybko podmalowany - widać odcięcie od taśmy klejącej i białe prześwity do podkladu od nieumiejetnego przepolerowania. Dramat nie serwis!
Użytkownik sieci
12 października 2018 11:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek