91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 11:04
Salon - samochody nowe
Kontakt z działem ...
... części to jakaś porażka, nikt nie odbiera telefonu przez dłuższy czas, i to nie jest odosobniony przypadek, czasem 2- godz. Nie każdy ma czas wisieć tyle na telefonie, żeby dowiedzieć się o jakąś część. Zdecydowanie do poprawki, bo w marce premium to wstyd.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 19:19
Salon - samochody nowe
W Mercedesie żony ...
... zacisk do hamulców był fabrycznie wadliwy ( co serwis sam potwierdził) przez wadliwy zacisk klocki hamulcowe zostały nierównomiernie zużyte - wymiana klocków według serwisu już nie podlega gwarancji !!!! I to jest salon AMG - ostatni raz tam oddajemy do serwisu. Nie polecam serwisu w tym miejscu!!!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 20:01
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa ...
... tragedia !!! Naprawa gwarancyjna wykonana skandalicznie ! W trakcie wymiany tapicerki fotela tylnej kanapy (również krzywo zamontowana) uszkodzili podłokietnik nie informując mnie o tym podczas wydawania pojazdu , więcej próbują wciskać ze to było wcześniej. Buta i arogancja doradcy serwisowego przekracza wszelkie normy przyzwoitości. Podejście do klienta jak za czasów wczesnego prl-u. Potrafią z rocznego mercedesa "S " zrobić trzeszczące pudło ,a co wizyta i próba poprawki to gorzej. Stanowczo odradzam z korzystania z usług tego serwisu !!! tylko nie tam
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 02:18
Salon - samochody nowe
Bardzo się zawiodłem. ...
... Z dwóch powodów. Pierwszy, to stan używanego, obecnie najdroższego (89900 zł) w ofertach w Polsce Mercedesa S123. Pasowanie narożnika błotnika z pokrywą silnika (foto), to jedno z ładniejszych wśród większości szczelin między elementami poszycia karoserii. Drugi powód, to... umówiłem się telefonicznie w poniedziałek na wizytę w środę. W trakcie rozmowy z p. Martynem okazało się, że kierownik sprzedaży jest zainteresowany zakupem Mercedesa 114. Zaproponowałem, że mogę przyjechać swoim. Poprosił o zdjęcia, przesłałem je w czasie rozmowy i umówiliśmy się na środę. Poprosiłem żeby kierownik również był na miejscu aby obejrzał samochód. Pan Martyn powiedział, że kierownik będzie. Przyjechałem w środę o umówionej godzinie. Pana Martyna nie było. Kierownika sprzedaży również. Nikt nie znał sprawy. Wróciłem do domu. Panie Martynie! Dziękuję za stratę całego dnia i niepotrzebną wycieczkę oraz jej koszty, 48. letnim autem na odcinku 700 km. Halo Google! Dlaczego usuwacie moją opinię? Byłem tam sami prosiliście o opinię, czyli wiedzieliście, że tam byłem. Opinia jest prawdziwa, zdjęcia prawidłowe i prawdziwe. Co wam nie pasuje?
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 11:44
Salon - samochody nowe
Salon sprzedał samochód, ...
... na który miałem rezerwację - mimo tego, że nie mogłem go zobaczyć tylko i wyłącznie z powodu urlopu sprzedawcy. Poziom profesjonalizmu mniejszy niż dla marek z segmentu popularnego, typu KIA, nie ocierający się o segment premium.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Niby super auta ...
... i przemiłe panie na wejściu a jednak czegoś brakuje... Próbowałem zamówić kluczyk do starszego Mercedesa. Pan z działu serwisu, siedzący przy przedostatnim biurku, od niechcenia zajął się moją sprawą. Z uwagi jednak na fakt, że kluczyk jest do auta z roku 1996, miał do mnie oddzwonić tego samego dnia po godzinie 14 po konsultacji ze specjalistą. Mija drugi tydzień i nic... Może te 2000 PLN za kluczyk to za mała kwota aby zająć się taką błahostką?
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 15:36
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu i ...
... nerwów. Salon widmo. Można dzwonić po różnych działach i nikt nie raczy odebrać telefonu. Panie właścicielu, proszę się obudzić. Traci Pan klientów !!!!
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 14:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 10:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 września 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Bezczelna traktowanie klienta. ...
... Czekam łącznie 4 miesiące na wysłanie oferty której cały czas nie mam pomimo upominania się o nią. Odradzam wszystkim kupna auta w tym miejscu.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 08:18
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa nie polecam.
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 13:02
Salon - samochody nowe
Pracownicy nie odbierają ...
... telefonów. Po dodzwonieniu się obiecali że w wolnej chwili oddzwonią. Do dziś nikt się nie pofatygował. 4 lata temu lepiej obsłużył mnie Goworowski.
Użytkownik sieci
16 maja 2023 18:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam samochód ...
... zamówiony w 11.2022 roku na odbiór 06.2023 roku . I w maju dostajesz e- mail że samochodu nie bendzie i nie wiadomo kiedy i czy dostaniesz. Oczywiście sprzedawca nic nie wie i nie odbiera tel .....
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 22:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lutego 2023 22:39
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zła reakcja personelu, kiedy zamierzaliśmy kupić samochód. W rezultacie wybraliśmy innego dealera, który był bardzo dobry i miły. Teraz przegapili sprzedaż AMG za 1 milion SEK (Wersja oryginalna) Dålig respons på personal då vi skulle köpa bil. Resultatet blev att vi valde en annan handlare som var mycket bra och trevlig. Nu missade de sälja en AMG för 1miljon SEK
Użytkownik sieci
3 grudnia 2022 13:05
Salon - samochody nowe
Od dwóch tygodni ...
... proszę się o kontakt z handlowcem z salonie. ponieważ chcę kupić trzy Mercedesy AMG. Mieszkając w centralnej Polsce jeżdzę do Gdańska i osobiście, w salonie, proszę o telefon, mail, COKOLWIEK. To kpnia, że mając zamiar wydać jakieś 3 miliony złotych w Waszym salonie, ja nie mogę się doprosić o telefon i ofertę. A gdy W KOŃCU udało mi się WYMUSIĆ na handlowcu, żeby do mnie zadzwonił, zamiast oferty otrzymałem od niego PRETENSJE, jakim prawem ja przychodzę do salonu i czegokolwiek od niego wymagam. Nie rozumiem jakim cudem taki człowiek pracuje w tak luksusowym salonie, niszcząc wizerunek marki... nie da się tu kupić samochodu.
Użytkownik sieci
12 listopada 2022 09:05
Salon - samochody nowe
Sprzedać i zapomnieć. ...
... Klient niech radzi sobie sam. Do momentu zakupu samochodu obsługa na wysokim poziomie. Natomiast uzyskanie informacji po odbiorze auta, graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
28 października 2022 15:06
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa, szczególnie dział serwisu!
Użytkownik sieci
27 września 2022 07:47
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... napraw blacharsko lakierniczych. Firma która wykonuje dla nich usługi maluje auta "pod chmurką".. Jakość napraw jest fatalna i jestem w szoku że taka marka jak Mercedes pozwala sobie na korzystanie z usług takiej firmy... Chodzi tu o zakład na Jesiennej na Matarni. Jestem w szoku że auta za pół miliona złoty są malowane w szopie na podwórku... Wstyd
Użytkownik sieci
13 września 2022 10:35
Salon - samochody nowe
Witam, niestety ale ...
... w moim odczuciu obsługa beznadziejna. Słowa swoje kieruje do jednego Pana, który siedzi na stanowisku „serwis”. Powinien zostać wysłany na szkolenie z obsługi klienta, sam pracuje w branży i na pewno nie powinno tak wyglądać, że klient wchodzi i zadaje pytania a pan siedzi „rozwalony na fotelu” bez jakiejkolwiek chęci pomocy. Tekst „proszę sobie kupić i wymienić” w serwisie nie jest na miejscu przy flotowym samochodzie. Proszę pamiętać, że wasze samochody to klasa premium a w każdym innym serwisie flotowym miałem lepsza obsługę. To była mała sprawa ale w takich sytuacjach poznaje sie klasę salonu, a nie jak sie kupuje samochód za milion, wtedy każdy jest miły.