91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 maja 2019 21:15
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa ...
... serwisowa tragiczna. Nie szanują klientów. Chaos i chamstwo. Odradzam.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 12:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 marca 2019 16:27
Salon - samochody nowe
Salon ładny, ale ...
... obsługa na niskim poziomie, doradcy z tabletami w ręku, nie są w stanie nic o samochodach powiedzieć bez sprawdzania w konfiguratorze, na jazdę próbną też ciężko się umówić bo doradcy nie wiedzą czy auto nie zostało już zarezerwowane przez poranną zmianę, jeżeli jesteś nowym klientem to zapomnij że zostanie Tobie urzyczone auto bez doradcy.
Użytkownik sieci
30 marca 2019 13:50
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa.
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Nikt się mną ...
... nie zainteresował. Nawet, gdy Wsiadłem do jednego z aut.
Użytkownik sieci
17 lutego 2019 10:38
Salon - samochody nowe
Żenujące podejście do ...
... klienta. Dzwonię, żeby kupić samochód, przez telefon dostaje informację, że jest na stanie i można go kupić. Po godzinie przyjeżdżam, okazuje się że samochód jest sprzedany, że zaszła pomyłka. Pan mi proponuje że może mi pokazać ten sprzedany.. poziom fso..
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 14:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 października 2018 14:56
Salon - samochody nowe
Odnośnie wypowiedzi Moderator ...
... Sieciowy (ukryty pracownik): 1. Nie, klient od przewodów hamulcowych nie zgłosił się z chęcią zaoszczędzenia i informacja od konkurencji o cenie usługi. Dobrze wiesz że usterka powstała na miejscu, nagle przy okazji przeglądu amortyzatorów. Wycenę od konkurencji otrzymałem po wycenie z Witman. Bez proszenia o rabat 1000 zł mniej 2. Nie, nie korzystałem wcześniej z serwisu nieautoryzowanego, bo wierzyłem w marke Witman. Uszkodzenie zderzaka nie mogło więc powstać w nieautoryzowanym serwisie 3. Nawiązując do końcówki Twojej wypowiedzi empatia kończy się tam , gdzie ktoś ingeruje w moje i mojej rodziny bezpieczeństwo poprzez niekompetencje - nie dokrecony przewod hamulcowy, z którego wycieka płyn hamulcowy. O zle przykreconym nadkolu nie wspomnę.
Użytkownik sieci
30 października 2018 10:01
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... O godz. 17 proponują samochód i wysyłają ofertę. O 17:10 decyduję się na zakup. Następnego dnia o 9:00 rano proszę o fakturę, a handlowiec z rozbrajającą szczerością mówi, że właśnie dostał potwierdzenie wpłaty zaliczki na ten sam samochód, więc mi go nie sprzeda. Chcesz stracić czas i rozmawiać o niczym z niepoważnymi ludźmi? Polecam firmę MERCEDES WITMAN.
Użytkownik sieci
24 października 2018 10:33
Salon - samochody nowe
Tak zgadzam się ...
... z opinią , że obsługa na bardzo niskim poziomie. W porównaniu z Bawaria Motor wypadają bardzo słabo . Niby podobna klasa samochodów , ale obsługi zdecydowanie odmienna . Nie można się dodzwonić , pomimo zapewnień nie oddzwaniają , siedzą przy komputerach nie reagując na oczekającego klienta , nie używają zakodowanego kluczyka , co znaczenie wydłuża proces przyjmowania samochodu , panie w recepcji smutne zajęte konwersacją we własnym gronie. wykonanie przeglądu niekompletne , samochód oddany w trybie sport – co budzi pewne podejrzenia
Użytkownik sieci
17 października 2018 22:14
Salon - samochody nowe
Pracownicy zajęci sobą. ...
... Brak profesjonalnej obsługi. Dwa razy byłam w tym salonie i dwa razy rozczarowałam sie obsługą. Pretensjonalni z wielka łaską odpowiadają na pytanie Klienta.
Użytkownik sieci
15 października 2018 18:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Oddałem samochód do wymiany przewodów hamulcowych sztywnych + elastyczne z tylu. Zaproponowano mi cenę ok 3400 zł. Po informacji że u konkurencji w Gdyni jest 1000 zł taniej (co sprawdzilem) zaproponowano mi dopiero cenę niższą o ta kwotę. Samochód odebrałem i okazało się że tylne nadkole zostało źle zamontowane - pojechałem na poprawkę. Po kilku dniach zauważyłem ubytek płynu hamulcowego - pojechałem do nieautoryzowanego serwisu okazało się że elastyczny przewód nie był skrecony - kapal płyn. Poza tym prawdopodobnie został mi uszkodzony zderzak i na szybko podmalowany - widać odcięcie od taśmy klejącej i białe prześwity do podkladu od nieumiejetnego przepolerowania. Dramat nie serwis!
Użytkownik sieci
13 września 2018 05:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 września 2018 14:38
Salon - samochody nowe
Około tydzień temu ...
... udałem się do Mercedes Witman w celu dorobienia brakującego grotu do kluczyka Mercedesa CLA którego kupiłem kilka dni wczesniej (auto zarejstrowane w Polsce od roku). Doradca serwisowy (rudy gość z brodą) który mnie obsługiwał od początku sprawiał wrażenie że jest tam za karę. Do dorobienia grotu kluczyka zarządał odemnie dokumentu opłaconego cła za samochoód?! (auto kupione w Polsce jako zarejstrowane od właściciela) oraz poinformował ze jeżeli auto nie jest jeszcze przerejstrowane na obecnego właściciela nie możliwym jest dorobienie grotu kluczyka, nawet pomimo okazania umowy kupna samochodu wraz z kartą pojazdu (uznał chyba że jestem złodziejem samochodów). Gdy spytałem o koszt takiego dorobienia odpowiedział że to koszt 300zł pomimo, że jego kolega (starszy sympatyczny Pan) kilka dni wczeniej mówił o cenie 200zł, oznajmiłem mu ze taką informację usłyszałem kilka dni temu co zignorował. Po całej operacji udałem się do Mercedes Goworowski na ul. Elbląskiej gdzie od samego początku poczułem że jestem traktowany jak w salonie Mercedesa (Pani z recepcji prowadzi w odpowiednie miejsce salonu, pracownicy mili i uśmiechnięci). Grot udało się dorobić w cenie 200zł bez żadnego problemu obecnie czekam na dostarczenie części do salonu. Mercedes w Gdańsku tylko Goworowski
Użytkownik sieci
8 lipca 2018 19:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Brak ...
... profesjonalizmu, kompetencji, ciężko się porozumieć co ma być wykonane, a na końcu wina i tak jest klienta. A zaniedbanie jak np.nie oczyszczenie obudowy filtra powietrza przy wymianie tegoż filtra uważam za karygodne, ale niestety serwis nie umiał uderzyć się w pierś i przyznać do błędu w sztuce. Ocena ZERO
Użytkownik sieci
12 czerwca 2018 16:11
Salon - samochody nowe
Nigdy tam nie bylem.
Użytkownik sieci
22 maja 2018 15:43
Salon - samochody nowe
Nie wiedzą co ...
... znaczy „proszę nie myć samochodu”. Resztę przykrości pominę bo już nie mam na nich siły.
Użytkownik sieci
28 września 2017 20:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2017 16:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki