84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 maja 2023 13:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 maja 2023 20:07
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjemni sprzedawcy, ...
... doradzą, nie chce się zmieniać salonu.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2023 14:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2023 19:57
Salon - samochody nowe
Jest dobrze
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2023 14:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 15:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 marca 2023 10:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2023 22:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 marca 2023 09:05
Salon - samochody nowe
Osobiście korzystałem z ...
... serwisu ,bardzo profesjonalne podejście do klienta pełna kultura świetna organizacja wszystko na wysokim poziomie,szczery ukłon w stronę pani Katarzyny.B doradcy serwisowego dziękuję za pomoc i fachową obsługę pozdrawiam cały grupę MB Radom
Użytkownik sieci
4 marca 2023 21:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 23:34
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lutego 2023 14:07
Salon - samochody nowe
Poszukiwana część dostępna od ręki, szybka bezproblemowa obsługa.
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 16:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 stycznia 2023 09:15
Salon - samochody nowe
Super auta I Super obsługa klienta
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 22:04
Salon - samochody nowe
Salon, serwis wyglądają ...
... ładnie, kawę też mają pyszną ale na tym kończy się moje dobre doświadczenie z tym salonem. Do samej usługi serwisowej mam zastrzeżenia. Podczas pokonywania trasy w Sprinterze włączył się komunikat Check Engine, auto podjechało więc na diagnostykę. Po 2 godzinach zdiagnozowano usterkę, przebadano podobno wiązki elektryczne, zdemontowano fotel ( co raczej nie miało miejsca-brak śladów demontażu na śrubach oraz wszystkie rzeczy które były uciśnięte za fotelem leżały identycznie jak przed rzekomym demontażem fotela). Finalnie stwierdzono że problem leży po stronie czujnika NOX który był na gwarancji (oryginalna część zamontowana w autoryzowanym serwisie MB). Serwis nie był w stanie zaproponować mi naprawy gwarancyjnej ponieważ w danym momencie był problem z dostępem do tej części ( nie tylko w Radomiu ale uwaga w całej Polsce). Za diagnozę wady wykrytej w oryginalnej części Mercedes Benz która była nadal na gwarancji zostałem naliczony 400 zł. Usunięto mi błąd który za kilkadziesiąt kilometrów znowu powrócił. Teraz kiedy reklamuję usługę w Mercedes-Benz Customer Assistance Center - Radom informuje iż nie zgodziliśmy się na podjęcie naprawy gwarancyjnej... Żenada. Ja osobiście nie polecam. Reklamacja usługi nie różni się dużo bardziej od reklamacji usługi wykonanej przez pana Mietka w przydomowym garażu...
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 12:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2023 19:03
Salon - samochody nowe
Obsługa świetna na salonie sprzedaży aut nowych
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 18:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 09:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 22:12
Salon - samochody nowe
Ok dobra obsługa