84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 19:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
13 marca 2025 23:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 23:48
Salon - samochody nowe
Skandaliczne podejście do ...
... klienta. Brak wydania pełnej dokumentacji. Nie stosowanie się do umowy. Naprawde szkoda nerw na to wszystko co się tam dzieje!!!!
Użytkownik sieci
12 lutego 2025 01:19
Salon - samochody nowe
BARDZO ZAWIEDZIONY. Zakupiliśmy ...
... MG HS. Po opłaceniu całości kwoty 125 tys PLN, kontakt ze sprzedawcą się urwał. Po wielu telefonach i 2 tygodniach w końcu odebrano telefon i finalnie potwierdzono że auto czeka w salonie na Wawelskiej. Pojechaliśmy podekscytowani. Na miejscu niestety już nikt się nami nie interesował, kazano czekać. Po godzinie oczekiwania okazało się, że auta nie ma. Odbiór przekierowano na ulicę Kocjana. Niestety przyjechaliśmy do Warszawy pociągiem 100km, byliśmy bez środka transportu. Kazano więc nam sobie zamówić taxi na drugi koniec Warszawy. Jeszcze łaskawie i oscentacyjnie wpisano nam adres na telefonie żeby taxówkarz trafił (oczywiście sami go opłaciliśmy). Dojechaliśmy na Kocjana. Kolejny dramat. Auto stało pod gołym niebem pośród opuszczonych magazynów przy wjeździe na stację benzynowa. Myślałem, że to żart albo jakąś ukryta kamera. Nowy samochód za 125 000zl wydał nam randomowy człowiek który nie widział o co chodzi w skandalicznych warunkach pod chmurką. Lepiej mnie potraktowano gdy kupowałem rower bo chociaż przyczepili wstążkę. Jak można podchodzić w tak tragiczny sposób do Klienta kupującego nowe auto? Tu już nawet nie chodzi o jakość obsługi, ale jakieś podstawowe wartości i szacunek... Jest mi po prostu bardzo przykro. Dzwoniłem ze skargą, przyznali rację, że "troszkę źle wyszło" i tyle. Temat rozszedł się po kościach, nawet nikt nie przeprosił. W najgorszych snach nie przypuszczałem, że tak będzie wyglądać moment odebrania nowego wymarzonego samochodu. UPDATE - zgodnie z sugestią napisałem do Państwa dwukrotnie. Oczywiście zero odpowiedzi. Dramat!
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 08:05
Salon - samochody nowe
Sprzedawca Pan Benjamin ...
... umówił nas na odbiór samochodu na godz 12, przyszliśmy do recepcji przed czasem, gdyż nie chcieliśmy się spóźnić i odebrać na czas z uwagi na długą trasę z Warszawy do Katowic, Pani na recepcji poinformowała nas o małym opóźnieniu, ale z małego opóźnienia zrobiło się 1,5h oczekiwania. Gdy łaskawie się już ktoś zjawił, Pan poinformował nas, że auto jest właśnie na myjni i zaraz będzie. Niemniej jednak po co się z kimś umawiać na dany dzień i godzinę, gdyż nasz czas oczekiwania nadal się wydłużał. Ponownie podszedł do nas Pan, że już wypisuje książeczki etc i zaraz możemy obejrzeć samochód i zabrać. Podczas oględzin zauważyliśmy masę rys i otarć, wtedy owy Pan się zmył i nadal staliśmy z mężem i się na siebie patrzyliśmy. Podszedł w końcu inny mężczyzna i dokańczał z nami cały proces wydania. Auto nie dość, że brudne to z rysami i otarciami. Mieliśmy dostać dywaniki welurowe to i tak musieliśmy się o nie upomnieć, bo owy Pan nawet nie wiedział co ma nam wydać. Mieliśmy auto już odebrać zarejestrowane a on pyta czy damy mu dowód rejestracyjny, gdzie tak naprawdę on był w punkcie wydany przez Leasingodawcę. Wielka porażka, to nie mój pierwszy odbiór auta z salonu więc następnym razem wybiorę Inny salon. Jeśli ktoś się chce użerać to dobrze trafił. Salon zaprojektował wykonanie polerki na ich koszt w salonie w Katowicach.
Użytkownik sieci
29 października 2024 01:33
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup auta ...
... w salonach Mg krotoski gdzie kierownikiem jest maciej.s kupilismy u nich za pośrednictwem superauto na firmę dwa samochody MG HS jeden miał uszkodzone drzwi klamkę lusterko jest wpisane na protokole wymiana drzwi itp przekładane terminy już ponad dwa miesiące a od miesiąca do dziś dzień brak kontaktu z kierownikiem nie odbiera tel nie odpisuje a pracownicy salonu nie wiedzą co mają zrobić. Dodam że auta mialy być gotowe w dniu odbioru tak nas zapewniano a do Warszawy mamy 280km drogi. Powiem więcej do dnia dzisiejszego nie otrzymalismy drugich kluczyków do dwóch aut ponieważ zapomnieli i nie było ich w salonie nie wspomnę o książkach serwisowych itd oczywiście brak kontaktu. Tak szanują klienta a chcielismy jeszcze kupić jednego MG HS tego nowego. To tak w skrócie opisane bo to nie wszystko resztę opiszę na innych forach i klubach MG Z zaistniałą sytuacją idziemy wyżej i do sądu posiadamy całą dokumentację z rozmów i smsów i oczywiście protokol. Myślę że ktoś sie powinien zainteresować ta sytuacja z MG KROTOSKI jak są traktowani ich klienci a wiem że nie jesteśmy jedynymi klientami tego salonu których tak potraktowano. Będziemy na bieżąco opisywać zaistniałą sytuację.
Użytkownik sieci
26 września 2024 12:42
Salon - samochody nowe
Miesiąc temu żona ...
... oceniła Państwa salon tak samo jak ja, ze względu na brak dotrzymania warunków umowy, oszustwo którego dopuścił się przedstawiciel oraz niedotrzymanie rekompensaty z Państwa strony. Poprosiliście Państwo żonę o kontakt na Waszego maila marketingowego, żona napisała jak wygląda sprawa, ale odpowiedzi nie otrzymała, także udawanie, że próbujecie Państwo wyjaśnić sytuację skutkuje moją oceną.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2024 19:02
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... samochodu w tej sieci salonów. Salon nastawiony wyłącznie na sprzedaż, po zakupie nie odbierają telefonów. Ich pracownik nas oszukał, obiecując model z danym wyposażeniem (zamówienie ze stycznia). W maju po licznych telefonach usłyszeliśmy, że nie dostaniemy tego co zamówiliśmy, że przypłynęły auta z innym wyposażeniem. Po negocjacjach warunków rekompensaty (ponieważ samochód był do odbioru po uzgodnionym terminie), zaakceptowanych przez kierownika (zgodnie z informacją od pracownika) pojechaliśmy ponad 300 km po odbiór samochodu. Odbiór nie w salonie tylko na jakimś placu był okropny, w dodatku samochód miał mieć dywaniki, których AKURAT zabrakło na magazynie oraz zestaw felg, o których Pan wydający pojazd nawet nie wiedział. Żadna z rzeczy która była ustalona ze sprzedawcą nie została do dnia dzisiejszego dostarczona. Kierownik po rozmowie telefonicznej, obiecał, że dotrzymają warunków ustalonych z przedstawicielem, po czym przestał odbierać telefony. Odbiór mieliśmy w czerwcu, mamy końcówkę sierpnia, a pracownicy salonu jak w przedszkolu bawią się z nami w ciuciubabkę, zabawę która niekoniecznie nam się podoba... Samochód polecam! Salon również polecam, ale omijać szerokim łukiem! Oszuści i tyle.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 13:57
Salon - samochody nowe
Do momentu odbioru ...
... nowego samochodu wszystko bylo swietnie. Przy wydaniu okazalo sie, ze MG4 w topowej wersji przyjechalo mocno porysowane. Na protokole odnotowalismy zastrzezenia, diler zobowiazal sie wypolerowac rysy. Mimo juz kilkinastu telefonow z prosba o ustalenie terminu polerowania caly czas jestem zbywany. " Zaraz skontaktujemy sie z serwisem na Wawelskiej i wrocimy do Pana z terminem." I tak juz nasty raz. A proba umowienia wizyty samodzielnie na Wawelskiej konczy sie stwierdzeniem, ze takie rzeczy ustalac trzeba ze sprzedawcami, bo ich to nie obchodzi. Sam samochod przyzwoity, ale zdecydowanie lepiej kupic u innego dilera, bo obsluga posprzedazowa to porażka. Krotoskiemu przyswieca stara maksyma...kasa...d...pa....brama! Ps. Samochod odebralem 28 lutego, dzis mamy poczatke sierpnia
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 09:24
Salon - samochody nowe
Jakoś podejścia do ...
... klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu , po zakupie MG HS -proszę Pana to tani tandetny samochód -proszę pod tablicę tył podkleić sobie gąbki -po 30 min opóźnienia z wydaniem auta , poczeka Pan godzinę to wjadę do salonu wydać albo na szybko na podwórku 😳 -proszę sobie wycieraczki kupić bo do auta nie dodajemy w cenie ale można je u nas kupić za 152 zł brutto ( brak możliwości płacenia kartą bo nie mają terminala ) -proszę sobie zrobić korektę lakieru bo wiadomo za taką kasę auto lakier nie jest idealny … I wiele więcej świetnych tekstów by ugasić zadowolenie z zakupu auta za ponad 125tys zł
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 08:41
Salon - samochody nowe
Zamówiony samochód miał ...
... być na koniec marca ,po czym finalnie dotarł pod koniec lipca,ciągle zwlekanie i odkładanie odbioru.W końcu po ponad trzy miesiecznym opóźnieniu samochód niby dotarł zadzwonili żeby wpłacić resztę pieniążków bo samochód jest już na placu...i co ?po wpłaceniu pieniędzy dowiaduje się że samochodu na placu nie ma i trzeba czekać dalej bo stoi e porcie i czekają na jakieś dokumenty .Po ponad dwóch tygodniach o opłaty w końcu udało się umówić odbiór .Obiecano mi wiele gratisów w ramach rekompensaty za długi czas oczekiwania ,po czym dostałem tylko wycieraczki a cały pan wydający pojazd szyderczo się śmiał że dobrze że to nam dał ....obsługa niby miła ale jednak nie do końca ... A co do tych fajnych opini to jest ich garstka wszystkie nie wygodne komentarze na FB są usuwane (w tym był właśnie mój)Wiec jeśli chcecie oszczędzić sobie nerw to nie polecam u nich zamawiać auta.