90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 października 2023 19:52
Salon - samochody nowe
Pod koniec sierpnia ...
... b.r. zamówiłam w MINI Dobrzański model JCW (rezygnując z alternatywnej oferty u innego dealera). Przy składaniu zamówienia dostałam informację o możliwym niewielkim opóźnieniu w dostawie samochodu (to było dla mnie ok) - żadnych innych informacji nie otrzymałam, a wręcz byłam zapewniona, że dokonałam świetnego wyboru i auto ma już wyznaczoną linię produkcyjną. Doradca, p. Jakub Kościółek, dał mi znać, że auto wjedzie na produkcję 23.10.23r. I nagle zaczynają się kłopoty - kilka dni temu doradca poinformował mnie, że auto nie zostanie wyprodukowane. Ogólny przekaz dealera brzmiał "to przecież nie nasza wina" - cóż, moja tym bardziej. Zostałam na lodzie - bez nowego auta, i bez aktualnego - bo już zaczęłam proces sprzedaży wiedząc, że do końca listopada mam mieć nowe MINI. Przy składaniu zamówienia doradca nawet słowem nie wspomniał, że producent zamierza zakończyć produkcję, co może powodować ryzyko, że zamówienie zostanie anulowane (a chyba jako profesjonalista powinien tę wiedzę mieć i się nią podzielić z klientem). Wtedy moja decyzja o zakupie lub jego braku byłaby świadoma. Obecnie dealer twierdzi, że nie miał wiedzy o planach producenta (co innego ma teraz twierdzić?), w co trudno uwierzyć. Przekazując informację o anulowaniu zamówienia doradca nie przedstawił mi żadnych alternatywnych ofert o parametrach, jakie zamówiłam, które mogłabym rozważyć do zakupu (zrobił to dopiero po kilku dniach, na moją prośbę, przy czym zaoferował auta o prawie 40 tys. droższe (sic!) i o połowę słabsze -zamówiłam model 306 KM, a dostałam jako alternatywę176 KM (sic!)). Dealer nie zgodził się też na żadną formę rekompensaty za anulowanie zamówienia. Przekaz był jasny - nie dostarczymy ci zamówionego samochodu, nie dostaniesz od nas nic w zamian, radź sobie sam. Nie padło też słowo przepraszam. Nie takiego traktowania oczekuje się po marce premium. Standard obsługi klienta w kryzysowej sytuacji jest w MINI Dobrzański na bardzo niskim poziomie. Klient jest zostawiony sam sobie (sama przez kilka dni szukałam ofert modelu, których nie ma obecnie wiele na rynku) z poczuciem, że zwyczajnie został zrobiony w balona (delikatnie mówiąc). A był to balon klasy premium.
Użytkownik sieci
1 lipca 2022 08:30
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa w ...
... Polsce, najgorszy serwis, lekceważą klienta do szpiku kości. Nie wolno tam nic kupować, bo po zakupie mają Was w nosie.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 16:06
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... serwisu. Auto oddane zostało dwa tygodnie temu na wymianę drzwi, które były wgniecione, na początku mialam powiedziane, że części są i do tygodnia czasu auto powinno być. Auto nie jest gotowe do tej pory, pomimo tego, że kilka razy mialam już mówione, że powinno być ,,na jutro,,. Dodatkowo ciężko się dodzwonić do działu szkód i o cokolwiek dowiedzieć. Telefon odbierany jest za 4tą, 5tą próbą. Bardzo bardzo się zawiodłam.
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 11:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 11:07
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 10:51
Salon - samochody nowe
Strasznie długo ciągnie się naprawa.
Użytkownik sieci
4 września 2020 10:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka