77%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2024 11:26
Salon - samochody nowe
Daje jedną gwiazdkę ...
... ponieważ stracili Państwo aktualnie klienta. Byłem dziś w salonie czyli 20.04.2024 koło godziny 11. Nikogo w salonie nie było. Dosłownie w środku pusto. Wszedłem zobaczyć najnowszego Countrymana, chciałem się dowiedzieć parę istotnych dla mnie kwestii lecz mogłem jedynie porozmawiać z duchami. Nawet jakieś głosy można było słyszeć. Spędziłem w salonie ponad 15 minut nikt się nie zjawił. Przykre to jest że nikt nie interesuje się potencjalnym klientem.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 20:19
Salon - samochody nowe
Auto używane z ...
... 19r kupione z wadą ukrytą, uszkodzona felga od wewnętrznej strony, około 3 tygodni wysyłali felgę która już według kierownika była wysłana 7 razy, 10.01 została wysłana faktura za serwis auta do MINI i do dnia dzisiejszego brak pieniędzy za koszty naprawy Jak zapłacicie to kontakt jest ograniczony z salonem, zwłaszcza jak nie jesteście z Wrocławia, polecam omijać jak i nie szukać pracy bo nie są w stanie zapłacić 500zł od ponad miesiąca czasu. Infolinia MINI też olewa temat.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 15:08
Salon - samochody nowe
troszkę olewają klientow - mini kupiony gdzie indziej
Mateusz Pliszka
1 marca 2022 15:57
Salon - samochody nowe
Zostałem okłamany i oszukany
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem wzorowym klientem płacącym, nie jak być może w przypadku innych negatywnych opinii klientem narzekającym na cenę.
Ostrzegam wszystkich przed zakupem od tego dealera, od Mini Polska lub w ogóle od Mini/BMW, przez to co robią Ci Państwo, odechce Wam się zakupu tej marki oraz auta. Sam przed zakupem byłem fanem marki, niestety zostałem potraktowany niekulturalnie i nieprofesjonalnie, zostałem okłamany i wprowadzony w błąd na wszystkich etapach procesu zakupu.
Czuję się oszukany, a proceder, który stosują Ci Państwo jak najbardziej łapie się w kategorii oszustwa, co potwierdziło kilku prawników i zostanie zgłoszone do dalszego postępowania.
Poniżej opis procesu:
1. Salon złożył mi ofertę sprzedaży nowego samochodu.
2. Salon z chęcią zaoferował mi leasing bez wkładu własnego czym byłem zaskoczony, bo byłem przygotowany na wkład własny, a nawet na kupno auta za gotówkę, ale ok, super.
3. Ucieszyłem się i zamówiłem auto, wpłaciłem zaliczkę, podpisałem umowę.
4. Na kilka dni przed odbiorem auta otrzymałem informację, że jednak salon nie ma zamiaru dotrzymać oferty i może mi zaoferować leasing z wkładem własnym, co już nie jest zgodne z prawem, ponieważ nie jest to dotrzymanie warunków umowy/oferty.
5. Zgodziłem się, byłem przygotowany na wkład własny mimo rady prawników abym tego nie robił oraz informacji, ze salon nie postępuje zgodnie z prawem.
6. Odebrałem auto, podpisałem umowę.
7. Sprzedawca zapewnia, że żadnych dodatkowych opłat nie będzie.
8. Przy podpisaniu umowy dowiedziałem się, że salon chce naliczyć kolejne, dodatkowe opłaty.
9. Salon przedstawił ofertę ze stopą stałą oprocentowania, ale okazuje się, że na umowie była już stopa zmienna.
10. Po podpisaniu umowy salon informuje, że nie ma możliwości zmiany na wcześniej ustalone warunki oraz, że mogę odstąpić od umowy.
Po zrobieniu powyższego salon informuje, że jednak nie ma możliwości odstąpienia.
W międzyczasie od reprezentanta dowiedziałem się, że jak mi się nie podoba to mogę nie brać auta (czyli, że Oni w sumie mogą umowy nie dotrzymać) - tak mówi sprzedawca do klienta, który chce kupić auto i wpłacił zaliczkę, od działu leasingu brak komunikacji i odpowiedzi i brak odbioru telefonów, po prostu cisza albo “nie”.
Podsumowując, proces zakupu w tej firmie to tak jakby ktoś cofnął się w czasie do średniowiecza lub czasów komuny.
Sam jestem solidnym przedsiębiorcą, nie mam problemu z płaceniem za rzeczy, po prostu chciałem kupić auto - w leasing lub za gotówkę, jako klient nie jestem roszczeniowy ani wymagający, zostałem potraktowany gorzej niż osoba z ulicy nie będąca klientem.
Po moich doświadczeniach, mocno przestrzegam przed zakupem czegokolwiek od tych państwa, sprawa została przekazana na drogę postępowania prawnego, sam oczywiście nigdy w życiu nie kupię już nigdy nic tej marki dla siebie lub firmy, kogokolwiek, mimo, że wcześniej byłem wiernym fanem marki, jest to moje najgorsze doświadczenie zakupowe w życiu, o co salon i marka bardzo mocno zadbały.
Osoby, które mnie obsługiwały, a które najprawdopodobniej Was okłamią:
Ewa Ślusarska-Warowna
Kamil Lisiecki