88%
użytkowników
rekomenduje
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
8 marca 2025 15:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 00:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 19:45
Salon - samochody nowe
Nowoczesny salon. Miła obsługa.
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 15:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam, byłem ...
... do dziś stałym klientem serwisowym, ale zwrot auta zastępczego i konieczność dotankowania 4-5 l paliwa przy cyklicznych serwisach za kilka tysięcy złotych to kpina. Tankując auto nie widzę litrów w zbiorniku tylko jednostkową pojemność na wyświetlaczu i oddając auto przy stanie 1.0 takie zachowanie osoby przyjmującej jest dla mnie nie do przejęcia. Musiałem stracić własne pieniądze, gdyż auto wcześniej zatankowałem do stanu 1.0 i wziąłem fakturę na firmę, a kolejnego dotankowanie niestety nie mogę już rozliczyć.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 15:33
Salon - samochody nowe
Polecam!!! pana Huberta ...
... wytłumaczył co trzeba miła profesjonalna obsługa.odpowiednia osobą na odpowiednim stanowisku gorąco polecam !!!
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
13 listopada 2021 16:55
Salon - samochody nowe
Raczej nie traktują ...
... klienta jak na markę i nazwę salonu przystało, w sposób premium. Ot, kolejny klient, który jak jest to dobrze, a jak go nie ma, to też dobrze, albo nawet lepiej. Nie trzeba się wtedy wysilać, żeby klientowi coś poprawić. Sam niech szuka rozwiązania swojego problemu. Polecam czasem odwiedzić konkurencję. Chociaż myślę, że nie zrobi to na Panach Bufonach (szczegolnie doradcach pożal się Boże serwisowych) z Premium jakiegoś specjalnego wrażenia...
Użytkownik sieci
28 października 2021 12:27
Salon - samochody nowe
Sprawa dotyczyła akcji ...
... serwisowej wymiany wadliwej chłodnicy agr w f48 . Po godzinie diagnozy stwierdzono że część jest w super stanie i nie podlega"jeszcze" wymiany.... Z tym że błędy na kokpicie auta wskazywały na błędy związane z agr a dosłownie po odjeździe z serwisu zaczęło ubywać płynu chłodzącego -co jest podobno pierwszym objawem zużytej części. Słaby serwis i podejście do klienta... Kolejnym razem przejadę się do serwisu BMW w Częstochowie... W odpowiedzi: To dlaczego na miejscu nie zaproponowano ewentualne j diagnozy ,tylko do widzenia...nastepnyyprosze
Użytkownik sieci
27 października 2021 14:12
Salon - samochody nowe
Tragedia nie sprzedali ...
... ramek do tablic rejestracyjnych ,które są ich reklamą, Sprzedawcy bardziej chodziło, że nie wyglądałem na właściciela luksusowego bmw
Użytkownik sieci
31 lipca 2021 13:51
Salon - samochody nowe
W lipcu tego ...
... roku byłem umówiony na akcje serwisową wymiany wiązki regulatora dmuchawy w moim e91. Celem pierwszej wizyty miało być sprawdzenie jaki wariant akcji dotyczy mojego samochodu i jakie części zamówić. Po około godzinie odebrałem samochód i okazało się że w samochodzie nie działa klimatyzacja. Wróciłem więc do serwisu i wyjaśniłem problem. Po 20 minutach Pan Rafał T oddał mi klucze do samochodu i powiedział że należy dokończyć akcję serwisową bo być może wadliwa część instalacji powoduje brak działania chłodzenia. I w ten sposób zostałem bez klimatyzacji w 30 stopniowym upale. Po pewnym czasie przyjechałem na drugą wizytę. Godzina czekania i samochód gotowy do odbioru. Gotowy ale bez sprawnej klimatyzacji... Otrzymałem jedynie informacje od Pana Rafała T że prace związane z akcją serwisowa nie mają nic wspólnego z usterką klimatyzacji. Serwis kompletnie nie poczuwa się do winy. Odebrałem samochód w przekonaniu że faktycznie może zawiodło sprzęgło kompresora lub inny element mechaniczny. Sprawdziłem osobiście co może być przyczyną i okazało się że kompresor wcale nie reaguje na załączenie klimatyzacji. Brak napięcia na zasilaniu cewki. Przed akcją serwisową kompresor załączał się prawidłowo. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 16:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 maja 2021 13:26
Salon - samochody nowe
Zmieniam calkowicie swoja ...
... ocene tego salonu na najgorsza. Trzymali bmw 540 i z 2017 okolo 2.5 miesiaca na naprawie gwarancyjnej - oddali czesciowo naprawione,z nawet niewykasowanymi kontrolkami serwisowymi.Ponadto z pustym bakiem( dostali z pelnym) i uszkodzona opona za ktora musialem dodatkowo zaplacic!!! Obecnie serwisuje auto w BMW Smorawinski Poznan.Za wymiane tarcz i klockow z przodu i z tylu zaplacilem 6200 zl bruto gdzie 2 arenie dostalem ofertw na 11 300 zl...Prosze omijac to miejsce
Użytkownik sieci
3 stycznia 2021 16:15
Salon - samochody nowe
Czuję się oszukany ...
... przez firmę Premium Arena. Zakupiłem auto BMW 430i z programu używanych aut BMW premium selection. Sprzedawca zapewniał o punktach kontrolnych jakie przechodzi auto przed sprzedażą, po odbiorze auta i przejechaniu 50 kilometrów wyświetlił się komunikat o niskim stanie oleju. (Nie wiem co było kontrolowane skoro nie był sprawdzony nawet stan oleju!!!). Po czym sytuacja się powtarzała co 1000 kilometrów. Następnie zostałem zaproszony na serwis, pierwszy trwał prawie 3 godziny, skończył się na tym że sprawdzono stan oleju i kazano mi jechać dalej, kolejna wizyta był a umówiona za 1000km. Na tej wizycie, która trwała 3,5 godziny dowiedziałem się że stan oleju zmniejszył się ale w granicach normy, która to wynosi 0.7 litra na 1000km. Dodam że wykupilem dodatkowa gwarancję za 5 tysięcy zł na silnik. Czyli jeżeli pokonuje 30 tysięcy kilometrów rocznie mam dolać do silnika ponad 20 litrów oleju i to jest w normie. Serwis Premium Arena na tym zakończył mój problem z samochodem który zakupiłem właśnie u tego dilera. DNO szanowni Państwo. Jesteście przedstawicielem marki Premium a obsługa jest na poziomie zerowym. Pan z obsługi serwisowej zachowywał się tak jakby nie rozumiał co się do niego mówi w języku polskim, kwitujac rozmowę tym że Serwis robi wszystko abym był zadowolony. Żenujące... PS dowiedziałem się bardzo istnotej rzeczy, mam zadrapanie pod przednim zderzakiem. Dzięki.
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 11:29
Salon - samochody nowe
Perfekt współpraca, ubezpieczenia ...
... przez nich polecane ZERO Zmodyfikowałem opinię po zetknięciu się z polecaną przez salon firmą ubezpieczeniową allianz Po co wysiłek całej załogi, jeżeli firma ubezpieczeniowa psuje wasz wysiłek?
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 09:08
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Salon może być dobry, ale USŁUGA jest okropna! Rano zostawiłem prośbę o konserwację samochodu. Przez dwa dni robocze nikt nie raczył do mnie zadzwonić! Najwyraźniej kierownicy usług siedzą tutaj dla zabawy. To jest ich hobby. Wizyta klienta zaczyna się od jego odwołania do salonu / usługi, a na początkowym etapie wydaje się, że nie jesteś tam potrzebny. Szkoda, bo polecili mi twoją usługę ... ale okazało się, że wciąż musisz żebrać, żeby ci podano. p.s. Czytam recenzje. Okazuje się więc, że ten salon wcale NIE PRZETWARZA aplikacji internetowych. Jeśli masz leniwych pracowników lub usługa nie działa, po co oferować tę usługę?! Niestety nie odpowiadasz na recenzje, a sytuacja się nie zmienia (Wersja oryginalna) Салон может и хороший, но СЕРВИС - ужасен! Оставил заявку на обслуживание автомобиля утром. За два рабочих дня мне так никто и не соизволил позвонить! Судя по всему, менеджеры по сервису сидят тут просто для развлечения. Это у них хобби. Визит клиента начинается с его обращения в салон/сервис и вот уже на начальном этапе сложилось впечатление что ты там не нужен. Очень жаль, потому что мне ваш сервис рекомендовали... а оказалось, что тут еще надо упрашивать, чтоб тебя обслужили. p.s. Почитал отзывы. Так оказывается этот салон просто ВООБЩЕ НЕ ОБРАБАТЫВАЕТ онлайн заявки. Если у вас ленивые сотрудники или не работает услуга- зачем эту услугу предлагать?! К сожалению, на отзывы вы не реагируете и ситуация никак не меняется
Użytkownik sieci
31 maja 2020 19:43
Salon - samochody nowe
Próbowałem kupić auto ...
... za 200 tys, dwa razy zostawiałem kontakt, zero odzewu.
Użytkownik sieci
12 marca 2020 11:07
Salon - samochody nowe
Mam wrażenie że ...
... zadaniem tego serwisu jest ściągnięcie jak największej sumy od klienta. Zanim zdecydujecie się zostawić swoje auto zastanówcie się dwa razy. Na sam start powiem że płacicie o wiele więcej za roboczogodzine niż w innym autoryzowanym serwisie w Łodzi. Przemiła obsługa.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 23:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 09:20
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby serwis ...
... przy akcji wymiany poduszek powietrznych uziemili auto na 3 dni bo nie mieli części uprzednio zamówionej. Do tego brak możliwości skorzystania z auta zastępczego.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 21:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 grudnia 2019 19:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 listopada 2019 10:40
Salon - samochody nowe
masakra.
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 09:05
Salon - samochody nowe
Generalnie salon i ...
... serwis do czterech liter. Zmieniłam markę i jest o niebo lepiej
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 20:14
Salon - samochody nowe
Nie dotrzymuja umówionych terminów.
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 12:29
Salon - samochody nowe
Lekceważąca niemiła i nie pomocna obsługa klienta.
Użytkownik sieci
1 listopada 2019 13:41
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem, partacze o wyniosłym ego