99%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 08:43
Salon - samochody nowe
Szybki kontakt, jasne ...
... informacje zwrotne i bardzo pomocny serwis. Polecam :)
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 12:22
Salon - samochody nowe
Pozytywnie. Grzeczna i ...
... usłużna fachowa obsługa. Ceny przystępne. Polecam.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 09:22
Salon - samochody nowe
Oby wszystkie salony i serwisy tak pracowały!
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 14:30
Salon - samochody nowe
Najlepsi!
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 11:52
Salon - samochody nowe
Duży wybór samochodów ...
... nowych i używanych w niezłych cenach. Miły i pomocny personel. Łatwy dojazd do salonu to na plus. Z minusów to na pewno długi czas oczekiwania na przegląd serwisowy ale rozumiem że szybciej się nie da. Ale są miejsca gdzie można poczekać aż auto wyjedzie z serwisu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2021 10:56
Salon - samochody nowe
Polecam salon. Zawodowe podejście.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2021 17:40
Salon - samochody nowe
Najlepsza ekipa spośród wszystkich znanych mi salonów.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2021 13:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 stycznia 2021 23:49
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis mitsubishi ...
... w Polce. Znają się nie na naciągają na koszty, jeżeli wychodzi coś w trakcie zawsze dzwonią informują o kosztach jak się poprosi to tez zdjęcia zrobią. Korzystam i będę korzystał. Gorąco polecam
Użytkownik sieci
17 grudnia 2020 14:46
Salon - samochody nowe
Do momentu ostatniej ...
... wizyty w ASO byłem niezmiernie zadowolony z naszej kilkuletniej już współpracy. Jednakże czasy covidowe zmieniły trochę podejście serwisu do klienta. W ASO pojawiłem się w celu wymiany sondy lambda przy katalizatorze. Usterkę" check engine" sam zdiagnizowalem i dostarczyłem kod błędu ponieważ posiadam scaner OBD 2. Panowie w ASO potwierdzili usterkę i poinformowali o kosztach nowej sondy ( 650 zł zamiennik bo oryginał to koszt 2300 zł). Co do opłaty za wymianę sondy nie mam zastrzeżeń jednakże ku mojemu zdziwieniu na rachunku pojawiła się kolejna pozycja w wysokości 150 zł za tzw " podpięcie komputera diagnostycznego " i kasowanie błędu check engine. Panowie w ASO, jak się płaci za sondę lambda z dużą marzą plus opłatę za wymianę tej sondy to podpięcie komputera powinno być już wliczone w cenę usługi wymiany czujnika szczególnie ze wiedzieliście że posiadam urządzenie diagnostyczne i błąd mógłbym sam sobie skasować. Dodatkowo nie zostałem poinformowany wcześniej o zamiarze naliczenia mi tej usługi a cała informacja pojawiła się przy wystawieniu rachunku. Zdecydowanie nie profesjonalne podejście do tematu. Dla mnie jasne jest że w tym przypadku nastąpiła próba maksymalizacji zysków w tych ciężkich czasach a podejście do klienta i tzw dobry customer service który obserwowałem przez ostatnie lata odszedł w niepamięć. No cóż prawdopodobnie straciliście kolejnego klienta. Update do powyższej opinii Szczera rozmowa z p. Mariuszem -Doradzca Serwisowym Mitsubishi Auto Krak oraz możliwośc przedstawienia swoich racji zawsze działa cuda. Sprawa została wyjaśniona pozytywnie. Zawsze cenię sobie otwartość, szczerość oraz pełny przepływ informacji w relacji klient- dostawca usług. Dziękuję
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 18:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 23:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 16:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 14:55
Salon - samochody nowe
Na pewno tam ...
... wrócę, obsługa bardzo fachowa i sympatyczna 🙂
Użytkownik sieci
13 listopada 2020 20:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 18:42
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... moge polecić salon, serwis i oczywiście samochód. Jestem świeżo po piątym przeglądzie gwarancyjnym naszego asx i jestem zadowolona, że zdecydowaliśmy się na kupno te 5 lat temu. Jako klient zawsze czułam się zaopiekowana, jako użytkownik auta zwracam uwagę na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Kolejna rzecz to rożnego rodzaju udogodnienia, których braku już sobie nie wyobrazam w przyszłości, 🙈🙈do dobrego tak łatwo się przyzwyczaić 🤷🏼♀️😉 Auta zastępcze na czas serwisu (outlander czy eclipse cross) to już wisienka na torcie 🥰 Pozdrawiam serdecznie zespół z Jasnogorskiej!
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 11:42
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... salon na poziomie... Zamawialem czesc do samochodu przez tel potem przyjechalem. Wszystko sprawnie
Użytkownik sieci
28 października 2020 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 października 2020 16:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 października 2020 19:53
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis. Wszystko ...
... da się załatwić i zrobić. Bardzo dobre podejście do klienta. Normalne ceny. To nie jest twój typowy serwis 'wymieniaczy' przy dealerze.