75%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 16:05
Salon - samochody nowe
Serwis jest absolutna ...
... porazka. Najpierw problem z umowieniem naprawy (oplacanej przez ubezpieczenie), a potem bezczelna obsluga, ktora pozwala sobie na komentarze w stylu "pani jest chyba smieszna".
Użytkownik sieci
31 marca 2021 14:08
Salon - samochody nowe
Zakupiłem nowe L200,po ...
... kilku miesiącach zgłosiłem reklamację odnośnie łuszczącego się lakieru.Po pół roku będąc na serwisie zapytałem się co z reklamacją.Pan na to że nie została uznana.(czyli na gwarancję nie liczcie).Druga sprawa byłem na wymianie szyby przedniej ponieważ pękła.Auto zastępcze mi się nie należało ponieważ jest to naprawa krótko trwała.Tylko że na szybę czekałem miesiąc czasu(auto stało nie pracując)Nie chcę nikogo obrażać,bo jestem bardzo zły.Napewno tu już nigdy nie przyjadę i nie kupię tej marki.Całokształt zero.Napewno tego tak nie zostawię.
Użytkownik sieci
25 marca 2021 19:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Dział finansowy to porażka...
Użytkownik sieci
19 października 2020 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2020 13:58
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w mieście :(
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 19:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam nie miła obsługa trudno sie dogadać
Użytkownik sieci
30 października 2019 08:28
Salon - samochody nowe
Beznadzieja
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 15:31
Salon - samochody nowe
Słabo, nie radzą ...
... sobie prostymi problemami, z którymi poradził sobie niezależny osiedlowy mechanik .
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 11:25
Salon - samochody nowe
Słabizna, obsługa serwisu, poczekalnia. Nie polecam
Użytkownik sieci
23 marca 2019 16:59
Salon - samochody nowe
Nie był
Użytkownik sieci
16 marca 2019 12:39
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta. Przyszliśmy na umówioną jazdę próbną. Czekaliśmy ponad pół godziny a panowie tylko odsyłali nas od jednego do drugiego. Szczerze, to czuliśmy się tam trochę jak za karę i tak jakbyśmy komuś przeszkadzali. Nikt w końcu nami się nie zajął, więc wyszliśmy. Byliśmy zainteresowani modelem ASX lub Eclipse, ale obsługa tego salonu obniża opinię producentowi, więc pewnie pójdziemy do konkurencji.
Użytkownik sieci
11 marca 2019 14:26
Salon - samochody nowe
Bardzo nie przyjemnie ...
... doświadczenie w stacja kontroli. Kolej auta nie są przescegany. Jeżeli nie byłem zmuszany to napewno tutaj nie przyjdę więcej.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 16:12
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 22:58
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z uslug autoryzowanego serwisu Mitsubishi Germaz. Po przywolawczej akcji serwisowej (wymiana zaciskow hamulcowych) wydano mi pojazd z niesprawnym (zapowietrzonym) układem hamulcowym!!! Germaz nie zapłacił nawet uzgodnionej kwoty 150 zł za usunięcie tej awarii w innym serwisie! Kolejna przywolawcza akcja serwisowa (wymiana komputera) ; ponad dwa miesiące czekałem na telefon w tej sprawie a kiedy dojezdzalem do Germaz na umowiony termin (60 kilometrów), 10 minut od celu zadzwonił Pan z serwisu informując, że odwołują mój termin! Kolejny nie został wyznaczony. Totalny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta, brak procedur bezpieczenstwa przy wydawaniu pojazdów po naprawach. Omijać szerokim łukiem chyba, że ktoś lubi przejazdzki autem bez hamulców w godzinach szczytu lub bezproduktywne wycieczki o 7 rano w poniedziałek.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2019 15:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 22:22
Salon - samochody nowe
Dotyczy Mitsubishi Germaz. ...
... Obsługa w dziale handlowym ok, wszystko sprawnie i bardzo profesjonalnie. Kupiłem tu fabrycznie nowe auto. Serwis to pomyłka, na koncie mam kilka wizyt dotyczących zgłoszeń gwarancyjnych i nieobjętych gwarancją (nie jestem typem upierdliwego klienta tylko konkretnie): obsługa klienta dramat, brak przepływu informacji pomiędzy pracownikami / działami, rotacja pracowników, ginące dokumenty serwisowe (lepiej robić ksera lub zdjęcia wszystkiego na miejscu bo trzeba udowadniać, że nie jest się osłem), na koniec kolejne zadzwonimy do Pana i cisza....To nic innego jak nieszanowanie i marnowanie czasu klienta. Niestety kolejny przykład standardu obsługi klienta w stylu „Made in Poland”. Dobrze, że to nie jedyny serwis Mitsubishi na ziemi. Szkoda, że bardzo dobre doświadczenia z marką Mitsubishi są w ten sposób skutecznie obniżane przez obsługę posprzedażową.
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 10:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 września 2018 08:19
Salon - samochody nowe
Uwaga na zaliczki. ...
... Podpisując umowę wstępną, wpłaca się 1000 pln. Przy rezygnacji z auta do 7 dni, jest problem z odzyskaniem pieniędzy, bo w umowie jest zapis zaliczka, a nie zadatek. Nie odpowiadają na maile itd.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2018 22:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki