75%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
26 lipca 2018 22:35
Salon - samochody nowe
Tragedia. Jak kupowałem ...
... auto, to czarowali, ubezpieczenie - pełny pakiet z zastępczym samochodem. Po dwóch miesiącach niestety musiałem oddać samochód na blacharnie (nie z mojej winy), auta zastępczego nie mieli. Czekałem cztery miesiące, bo mnie zwodzili, że już niedługo będzie auto zastępcze. Nie doczekałem się. Zdecydowałem się oddać na blacharnię bez zastępczego, bo obiecali, że uwiną się w pięć dni. Zgadnijcie, zdążyli? Oczywiście, że nie - wyrobili się w trzy tygodnie. Wspaniałe trzy tygodnie bez samochodu. Kropkę nad "i" postawili w dniu, kiedy miałem odebrać auto. Pani z recepcji poinformowała mnie, że zadzwoni po taksówkę (na ich koszt). Czekałem godzinę, ale taksówka nie podjechała, oczywiście w tym czasie próbowałem się do nich dodzwonić, ale nikt nie odbierał, więc sam sobie zamówiłem i zapłaciłem za taxi. Czego się nie dotkną, to zepsują. Wg mnie nic tam nie działa sprawnie, poza sprzedawcami umiejącymi pokolorować ich bezbarwny świat serwisu.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 22:38
Salon - samochody nowe
Omijać z daleka! ...
... Druciarze i trytytkarze jakich mało, żenada. Bardzo długi czas oczekiwania na naprawę powypadkową, niedokrecone elementy karoserii. Kable od czujników parkowania cięte pod zderzakiem, izolowane na taśmę malarską. Żeby było ciekawiej, zostały założone inne (każdy z innej parafii), a działał tylko jeden. Do tego wszystkiego wymieniają ramki od tablic rejestracyjnych ze swoją reklamą. Żenada!
Użytkownik sieci
22 maja 2018 13:18
Salon - samochody nowe
Powinna być mniej ...
... niż jedna gwiazdka. Ostatnią wizytę miałem tam dwa lata temu po przejechaniu 60tys. km i w momencie gdy uszkodziła się klimatyzacja (na gwarancji, dlaczego piszę dopiero teraz to za moment). Po naprawie klimy nie podłączono wężyka odprowadzającego wodę więc wnętrze mojego auta zostało zalane wodą. Niby przy kolejnej wizycie wyprali wnętrze ale zapach wilgoci utrzymywał się prawie rok. A teraz dlaczego opinię piszę teraz po 2 latach. W trakcie serwisu PODOBNO wymieniono mi tarcze hamulcowe. Tak się zdarzyło że będąc teraz za granicą musiałem wymienić klocki hamulcowe. Mechanik który to robił zwrócił moją uwagę na to, że tarcze również będą do wymiany. Zdziwiło mnie to ponieważ mam fakturę gdzie pisze, że tarcze zostały wymienione (po 60 tys km teraz jest 100tys) na co mechanik stwierdził że nie chce nikogo oskarżać ale tarcza po 40tys tak nie wygląda a te wyglądają jakby były od nowości. W Polsce wybrałem się do znajomego mechanika na przegląd i po opinię. Stwierdził że na jego doświadczenie to tarcze nie były wymieniane. Dodatkowo by wymienić olej musiał odkręcić miskę olejową ponieważ nakrętka w misce była wkręcona źle co zerwało gwint i wymusiło dorobienie gwintu do miski olejowej. O tym również w autoryzowanym serwisie się nie dowiedziałem. UNIKAĆ JAK OGNIA
Użytkownik sieci
18 maja 2018 07:15
Salon - samochody nowe
Tragedia. Obsługa chyba ...
... jest tam za karę 30 minut czekania na kogo kol wiek kto mógł by pomóc. Wszyscy oczywiście zajęci piciem kawy i plotami
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2018 23:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Doradca serwisowy ubrany ...
... w niebieską bluzę zespołu suzuki moto gp utrudnia kontakt mechanika z klientem. Gdy klient próbuje porozmawiać z mechanikiem, mechanik stara się nic nie mówić, tak jak by za tę rozmowę miał stracić pracę. Doradca serwisowy za swoją najważniejszą czynność uważa skasowanie klienta na 200pln i udzielenie odpowiedzi "nie ma, nie będzie i się nie da". Mechnik nie potrafi zdiagnozować zepsutego czujnika spalania stukowego. Dział części zamiennych nie potrafi na schematach odróżnić czujnika ciśnienia oleju od czujnika spalania stukowego. Skutek - po dofinansowaniu firmy Germaz kwotą 200zł wyjeżdżasz z nadal zepsutym samochodem i jedziesz do podrzędnego warsztatu specjalizującym się w japończykach, w tym podrzędnym warsztacie za darmo uzyskujesz poprawną diagnozę i za wymianę tego czujnika płacisz 25% ceny wjazdu na podnośnik w Germazie. Dzięki za obsługę, teraz już wiem, że przed zakupem samochodu, najpierw wjedź na serwis i sprawdź jak działa firma, a potem ewentualnie pomyśl czy w takiej firmie warto kupić samochód.
Użytkownik sieci
29 marca 2018 21:56
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis Forda ...
... w GERMAZ. Wymiana oleju, filtra powietrza, filtra oleju trwała 4 godziny Ford Focus. Po mojej interwencji telefonicznej zareagowali że tyle trwają czynności serwisowe. Samochód miał być umyty ale oczywiście bez rewelacji.
Użytkownik sieci
29 marca 2018 14:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2018 14:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2018 22:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 marca 2018 16:04
Salon - samochody nowe
Nie stety nie ...
... słuchają Klijenta prosiłem o 3 dodatkowe sprawdzenia wykonali jedno na plus auto zastępcze
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 21:53
Salon - samochody nowe
Odradzam wybór tego ...
... miejsca na serwis samochodów floty firmowej z całą mocą! Po miesiącu (!) oczekiwania na część, milionach telefonów podczas których nikt nie był w stanie udzielić mi ŻADNYCH informacji odnośnie terminu serwisu, generalnej spychologii , obiecanek, że "będzie na pojutrze" lub oddzwonią jak się dowiedzą, przywitano mnie w salonie... PRETENSJAMI (!!!), że na panią z obsługi szkód "wylewam swoje żale"! Coś takiego nie spotkało mnie jeszcze chyba nigdzie. Kolejne fordy kupimy w innym miejscu...
Użytkownik sieci
26 stycznia 2018 12:06
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Balagan (Wersja oryginalna) Balagan
Użytkownik sieci
18 listopada 2017 06:12
Salon - samochody nowe
Mam auto na ...
... gwarancji powłoki lakierniczej obiecali podczas rozmowy że zrobią naprawę gwarancyjną w 4 dni😀, owszem zrobili ale drugi raz trzeba było lakierować klapę bagażnika
Użytkownik sieci
15 listopada 2017 15:05
Salon - samochody nowe
Głupszego diagnosty niż ...
... w tym serwisie nigdy wcześniej nie spotkałem! Jakim cudem taka osoba dostała uprawnienia?! Generalnie jestem nie zadowolony z obsługi całego serwisu! NIE POLECAM NIKOMU !
Użytkownik sieci
12 listopada 2017 18:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 07:05
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy serwisu ...
... Germaz: stanowczo odradzam!!! Po zainwestowaniu grubych pieniędzy w nowy silnik, został on tam tak poskładany że po kilku tysiacach km padla uszczelka od kolektora wydechu, a po 25 tys. i 2 latach do zrobienia jest uszczelka pod glowicą (lub nowy nowy silnik - diagnoza trwa) i uszczelniacz rozrządu!! Kolejne kilkanaście tysięcy do wydania. Pech? Nie wydaje mi się. Nie zostawię tu więcej ani złotówki. Ci ludzie mogą robić co najwyżej zmianę oleju i zmieniać zarówki bo niczego poważnego lepiej im nie dawać. Obsługa serwisu arogancka, szczególnie jeśli muszą coś od siebie zrobić lub wydać kasę.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2017 14:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2017 15:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, nie szanują czasu klientów a na dodatek fałszywe diagnozy zweryfikowane w innym serwisie. Już nie chciałem robić afery, bo szkoda moich nerwów a właściciel i tak ma wszystko gdzieś!
Użytkownik sieci
10 listopada 2016 08:47
Salon - samochody nowe
Umówiłam jazdę próbna. ...
... Znudzony pan okazał sie sprzedawca mało zadowolonym ze udało mi sie dojechać pomimo korków. pan proponuje jazdę próbna po placu 😀. Wsiadamy do samochodu i okazuje sie ze ten samochód ma zupełnie inny silnik niż samochód którym byłam zainteresowana. "Mój" samochód wyjechał na tydzień. Ups! Zapomniano mnie poinformować abym nie gnała a nóż widelec cos sprzedamy. Smutny salon ze smutnym panem. Ale bardzo sa bardzo dumni z siebie.