75%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 18:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 12:00
Salon - samochody nowe
Naprawdę szybki i profesjonalny Serwis
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 11:25
Salon - samochody nowe
Słabizna, obsługa serwisu, poczekalnia. Nie polecam
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 14:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 marca 2019 16:59
Salon - samochody nowe
Nie był
Użytkownik sieci
16 marca 2019 12:39
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta. Przyszliśmy na umówioną jazdę próbną. Czekaliśmy ponad pół godziny a panowie tylko odsyłali nas od jednego do drugiego. Szczerze, to czuliśmy się tam trochę jak za karę i tak jakbyśmy komuś przeszkadzali. Nikt w końcu nami się nie zajął, więc wyszliśmy. Byliśmy zainteresowani modelem ASX lub Eclipse, ale obsługa tego salonu obniża opinię producentowi, więc pewnie pójdziemy do konkurencji.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 14:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2019 14:26
Salon - samochody nowe
Bardzo nie przyjemnie ...
... doświadczenie w stacja kontroli. Kolej auta nie są przescegany. Jeżeli nie byłem zmuszany to napewno tutaj nie przyjdę więcej.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 16:12
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 08:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 12:31
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 15:18
Salon - samochody nowe
Obsługa przed sprzedażowa ...
... góra półka i godna polecenia, natomiast z serwisem już nie jest tak kolorowo, trzeba przypilnować swojego i patrzeć panom na ręce. Jako dom sprzedaży aut ok.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 22:58
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z uslug autoryzowanego serwisu Mitsubishi Germaz. Po przywolawczej akcji serwisowej (wymiana zaciskow hamulcowych) wydano mi pojazd z niesprawnym (zapowietrzonym) układem hamulcowym!!! Germaz nie zapłacił nawet uzgodnionej kwoty 150 zł za usunięcie tej awarii w innym serwisie! Kolejna przywolawcza akcja serwisowa (wymiana komputera) ; ponad dwa miesiące czekałem na telefon w tej sprawie a kiedy dojezdzalem do Germaz na umowiony termin (60 kilometrów), 10 minut od celu zadzwonił Pan z serwisu informując, że odwołują mój termin! Kolejny nie został wyznaczony. Totalny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta, brak procedur bezpieczenstwa przy wydawaniu pojazdów po naprawach. Omijać szerokim łukiem chyba, że ktoś lubi przejazdzki autem bez hamulców w godzinach szczytu lub bezproduktywne wycieczki o 7 rano w poniedziałek.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 20:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 stycznia 2019 15:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 22:22
Salon - samochody nowe
Dotyczy Mitsubishi Germaz. ...
... Obsługa w dziale handlowym ok, wszystko sprawnie i bardzo profesjonalnie. Kupiłem tu fabrycznie nowe auto. Serwis to pomyłka, na koncie mam kilka wizyt dotyczących zgłoszeń gwarancyjnych i nieobjętych gwarancją (nie jestem typem upierdliwego klienta tylko konkretnie): obsługa klienta dramat, brak przepływu informacji pomiędzy pracownikami / działami, rotacja pracowników, ginące dokumenty serwisowe (lepiej robić ksera lub zdjęcia wszystkiego na miejscu bo trzeba udowadniać, że nie jest się osłem), na koniec kolejne zadzwonimy do Pana i cisza....To nic innego jak nieszanowanie i marnowanie czasu klienta. Niestety kolejny przykład standardu obsługi klienta w stylu „Made in Poland”. Dobrze, że to nie jedyny serwis Mitsubishi na ziemi. Szkoda, że bardzo dobre doświadczenia z marką Mitsubishi są w ten sposób skutecznie obniżane przez obsługę posprzedażową.
Użytkownik sieci
21 listopada 2018 11:57
Salon - samochody nowe
Zwykle spędzam tu ...
... bezproduktywnie kilkanaście minut w kolejce. Jak nie do serwisu, to do zakupu części czy kasy. Ogólnie personel jak w każdym z takich miejsc jest średnio sympatyczny. Ale zdarzają się wyjątki. Więc jeśli się trafi do odpowiedniej osoby, można być zadowolonym z obsługi. Brak przepływu informacji pomiędzy działami skutkuje tym, że po kilka razy trzeba tłumaczyć jedną sprawę co w moim przypadku jest irytujące.
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 17:59
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 10:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki