75%
użytkowników
rekomenduje
Użytkownik sieci
22 maja 2018 13:18
Salon - samochody nowe
Powinna być mniej ...
... niż jedna gwiazdka. Ostatnią wizytę miałem tam dwa lata temu po przejechaniu 60tys. km i w momencie gdy uszkodziła się klimatyzacja (na gwarancji, dlaczego piszę dopiero teraz to za moment). Po naprawie klimy nie podłączono wężyka odprowadzającego wodę więc wnętrze mojego auta zostało zalane wodą. Niby przy kolejnej wizycie wyprali wnętrze ale zapach wilgoci utrzymywał się prawie rok. A teraz dlaczego opinię piszę teraz po 2 latach. W trakcie serwisu PODOBNO wymieniono mi tarcze hamulcowe. Tak się zdarzyło że będąc teraz za granicą musiałem wymienić klocki hamulcowe. Mechanik który to robił zwrócił moją uwagę na to, że tarcze również będą do wymiany. Zdziwiło mnie to ponieważ mam fakturę gdzie pisze, że tarcze zostały wymienione (po 60 tys km teraz jest 100tys) na co mechanik stwierdził że nie chce nikogo oskarżać ale tarcza po 40tys tak nie wygląda a te wyglądają jakby były od nowości. W Polsce wybrałem się do znajomego mechanika na przegląd i po opinię. Stwierdził że na jego doświadczenie to tarcze nie były wymieniane. Dodatkowo by wymienić olej musiał odkręcić miskę olejową ponieważ nakrętka w misce była wkręcona źle co zerwało gwint i wymusiło dorobienie gwintu do miski olejowej. O tym również w autoryzowanym serwisie się nie dowiedziałem. UNIKAĆ JAK OGNIA
Użytkownik sieci
18 maja 2018 07:15
Salon - samochody nowe
Tragedia. Obsługa chyba ...
... jest tam za karę 30 minut czekania na kogo kol wiek kto mógł by pomóc. Wszyscy oczywiście zajęci piciem kawy i plotami
Użytkownik sieci
5 maja 2018 10:24
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2018 10:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2018 23:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 23:31
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2018 15:26
Salon - samochody nowe
Doradca serwisowy ubrany ...
... w niebieską bluzę zespołu suzuki moto gp utrudnia kontakt mechanika z klientem. Gdy klient próbuje porozmawiać z mechanikiem, mechanik stara się nic nie mówić, tak jak by za tę rozmowę miał stracić pracę. Doradca serwisowy za swoją najważniejszą czynność uważa skasowanie klienta na 200pln i udzielenie odpowiedzi "nie ma, nie będzie i się nie da". Mechnik nie potrafi zdiagnozować zepsutego czujnika spalania stukowego. Dział części zamiennych nie potrafi na schematach odróżnić czujnika ciśnienia oleju od czujnika spalania stukowego. Skutek - po dofinansowaniu firmy Germaz kwotą 200zł wyjeżdżasz z nadal zepsutym samochodem i jedziesz do podrzędnego warsztatu specjalizującym się w japończykach, w tym podrzędnym warsztacie za darmo uzyskujesz poprawną diagnozę i za wymianę tego czujnika płacisz 25% ceny wjazdu na podnośnik w Germazie. Dzięki za obsługę, teraz już wiem, że przed zakupem samochodu, najpierw wjedź na serwis i sprawdź jak działa firma, a potem ewentualnie pomyśl czy w takiej firmie warto kupić samochód.
Użytkownik sieci
29 marca 2018 21:56
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis Forda ...
... w GERMAZ. Wymiana oleju, filtra powietrza, filtra oleju trwała 4 godziny Ford Focus. Po mojej interwencji telefonicznej zareagowali że tyle trwają czynności serwisowe. Samochód miał być umyty ale oczywiście bez rewelacji.
Użytkownik sieci
29 marca 2018 14:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 marca 2018 16:41
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2018 10:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2018 14:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 marca 2018 11:58
Salon - samochody nowe
Polecam salon.
Użytkownik sieci
8 marca 2018 22:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 marca 2018 16:04
Salon - samochody nowe
Nie stety nie ...
... słuchają Klijenta prosiłem o 3 dodatkowe sprawdzenia wykonali jedno na plus auto zastępcze
Użytkownik sieci
28 lutego 2018 13:08
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lutego 2018 23:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lutego 2018 19:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2018 18:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 21:53
Salon - samochody nowe
Odradzam wybór tego ...
... miejsca na serwis samochodów floty firmowej z całą mocą! Po miesiącu (!) oczekiwania na część, milionach telefonów podczas których nikt nie był w stanie udzielić mi ŻADNYCH informacji odnośnie terminu serwisu, generalnej spychologii , obiecanek, że "będzie na pojutrze" lub oddzwonią jak się dowiedzą, przywitano mnie w salonie... PRETENSJAMI (!!!), że na panią z obsługi szkód "wylewam swoje żale"! Coś takiego nie spotkało mnie jeszcze chyba nigdzie. Kolejne fordy kupimy w innym miejscu...