Ogólny: | 42 233 00 00 |
89%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Profesjonalny Dealer (diler) Nissan. Łódź jest miastem, na którego obszarze rozwijamy swoją działalność. Naszą siłą napędową jest motoryzacyjna pasja, którą mamy wielką przyjemność dzielić z naszymi Klientami. Nie pozostajemy w miejscu, nieustannie rozwijamy się i stale podnosimy poprzeczkę w zakresie doboru oferowanych produktów motoryzacyjnych, usług z nimi związanych, a przede wszystkim jakości obsługi naszych Szanownych Klientów.
Zobacz więcej
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Jan Pawlak
8 lutego 2025 20:27
Serwis
Przegląd samochodu
Jestem właścicielką Nissana Qashqai, to już drugi model tego auta kupiony przeze mnie w ciągu ostatnich pięciu lat..Jestem zadowolona ze współpracy z salonem w Łodzi przy ulicy Brzezińskiej. Ostatnio miałam przegląd samochodu, moim opiekunem na ten czas została Pani Ilona Sielawa, ,która bardzo mi pomogła i zaangażowała się w rozwiązanie mojego problemu.. Polecam ten salon w 100%..
Małgorzata
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 21:06
Salon - samochody nowe
Zawsze miła, pomocna ...
... i kompleksowa obsługa. Profesjonalizm i kultura osobista. Mamy już dwa nissany i wybieramy tylko tego dealera. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 21:38
Salon - samochody nowe
Polecam miejsce i ...
... obsługę. Dla Pana Marcina, który zawsze służy pomocą przy zakupie części, specjalnie przyjeżdżam do Łodzi z Warszawy 🙂 fachowa i rzeczowa obsługa, wysoka kultura osobista. No i nie czuję się traktowana jak "głupia baba, która się na pewno na niczym nie zna" 😉 - pewnie to coraz rzadsze, ale czasem jeszcze się zdarza. Natomiast nie w tym przypadku i nie tutaj. Jeszcze raz gorąco polecam i pozdrawiam! 🥰
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 20:16
Salon - samochody nowe
Zakupiłem używane auto ...
... w salonie. Samochód został wydany czysty, w stanie idealnym. Profesjonalna obsługa przez Pana Marcina i Pana Konrada. Polecam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 15:41
Salon - samochody nowe
Dziekuje Panu Arkowi ...
... za pomoc w doborze części. Profesjonalana obsługa klienta
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 06:45
Salon - samochody nowe
Na przestrzeni ostatnich ...
... 5 lat byłem tutaj dwa razy i w zasadzie jest bez zmian. Nic co by ujęło klienta. Ludzie w BOK bez żadnej inicjatywy. Człowiek czuje się jak na dworcu-duza kubatura ekspozycji z biurkami obsługi nie robi żadnej przyjaznej atmosfery. Pytamy i z łaski dostajemy odpowiedź 😕. Omijam takie miejsca.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Pracownik Nissana (w ...
... kurtce Nissan) chodzi i obkleja auta które stoją pod nissanem i czekają na lawety. Zero oznaczeń zero informacji ze nie wolno stawać. A chłop leci wszystkim klei jak leci
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 16:22
Salon - samochody nowe
15min oczekiwania na ...
... obsługę i nie doczekanie się na doradcę to słaby wynik. W salonie był 1 klient.
Użytkownik sieci
4 października 2024 08:13
Salon - samochody nowe
Brak współpracy. NISSAN ...
... jako całość,.serdecznie odradzam . Nie wywiązują się z umowy. Nie dokonują napraw w ramach gwarancji . Jak najdalej od całej firmy .
Użytkownik sieci
12 września 2024 08:19
Salon - samochody nowe
Tragiczna komunikacja telefoniczna z salonem.
Użytkownik sieci
9 września 2024 23:10
Salon - samochody nowe
Miałem wrażenie że ...
... w salonie nie na handlowców, nikt się nie interesuje klientem, a byłem zainteresowany.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 11:50
Salon - samochody nowe
Kilka razy dzwoniliśmy ...
... z mężem żeby umówić jazdę testową, za każdym razem brano od nas numer telefonu i obiecywano, że oddzwonią za chwilkę. Nigdy nie oddzwonili.
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 17:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, przed zakupem negocjacje obiecanki co będzie zrobione a nie było, plus dzwonisz opisujesz problem co odrazu wskazuje co jest przyczyną ale słyszysz że w nowych Nissanach jest tak samo ( silnik nie osiąga temperatury przy -5 ) także zastanówcie się przed zakupem ja zaufałem i wiem że to błąd W odpowiedzi na waszą odpowiedź z prośbą o kontakt z doradcą, ten kontakt był i jest opisany wyżej, auto stoi na serwisie i zbiera listę, a kontakt to ja mam z prawnikiem reszty się domyślcie A więc tak na złożoną reklamację o zbyt duże zużycie oleju, serwis odpowiedział tak : Kupił pan auto używane i trzeba z tym się liczyć, że silnik może być szrotem. Sprzedawcy jak to sprzedawcy gadaj głupoty nie radzę tam nikomu nic kupować. Nie sprawdziłem auta mój błąd, mogłem też się trochę zastanowić, jak przy jeździe próbnej trwało to chwilę bo auto było bez przeglądu, ale uwierzyłem w 100 punktów kontrolnych których nie ma. Zabierajcie auta od nich do serwisów i opisujcie jak będą wadliwe niech wiedzą inni ludzie, żeby problem został im nie klientowi. Dla chętnych i niedowiarków mogę udostępnić odpowiedź tej firmy
Użytkownik sieci
25 maja 2024 13:11
Salon - samochody nowe
Niestety muszę wystawić ...
... najniższą możliwą ocenę. Ze względu na korki na trasie Warszawa-Łódz do dealera przyjechałem dosyć późno, tuż przed samym zamknięciem. Skuszony niską ceną, bogatym wyposażeniem oraz zapewnieniem sprzedawcy o tym, że auto jest bezwypadkowe zdecydowałem się na zakup. Sprzedawca jedynie poinformował o wymienionej przedniej szybie. Auto do odebrania za tydzień ze względu na standardową wymianę filtrów, olejów i kosmetykę auta. Wpłaciłem zadatek, czekam. Po tygodniu przyjeżdżam po odbiór. Sprzedawca podstawia auto i po prostu nie wierzę. Spod wymienionej przedniej szyby wyszedł klej, który przeniósł się na na prawie całą szerokość dachu karoserii. Był już tak zaschnięty, że usunięcie tego było niemożliwe. Wyglądało to okropnie!! Nigdy czegoś takiego nie widziałem. Wcześniej gdy oglądałem auto, nie zauważyłem tego, ponieważ samochód stał kilka miesięcy na parkingu - był brudny i zakurzony. Oprócz tego okazało się, że prawa przednia szyba również była wymieniona ! W jednym aucie były trzy różne szyby! Sprzedawca nie potrafi tego wyjaśnić. To nie wszystko. Otwieramy klapę silnika. Sprawdzamy śruby mocujące karoserię. Według mnie były odkręcane o czym świadczą odpryski na śrubach. Sprzedawca potwierdza moją hipotezę, że elementy karoserii mogły być odkręcane, jednocześnie informując mnie, że "My nie mamy tego w historii samochodu". DRAMAT ! Samochód nie miał z tyłu nawet koła zapasowego oraz tylnej półki bagażnika ! W takim stanie przyjechał do mnie jako do klienta po odbiór. Nie wiem czy były wymienione filtry i oleje bo zawieszka potwierdzająca wymianę dalej wisiała z roku 2023. Najlepsze na koniec. Po powrocie do domu sprawdziłem DNA AUTA za opłatą około 70zł. Okazuje się, że po wpisaniu nr VIN ten dokładnie samochód powinien mieć szklany panoramiczny dach... oczywiście nie miał. Dla mnie wniosek nasuwa się prosty. Samochód musiał mieć albo dachowanie albo poważny wypadek wskutek czego wymienione zostały przednie szyby, dach oraz boczne elementy karoserii. Miernik lakieru niczego nie wykrył. Być może zostały wymienione lub przełożone elementy oryginalne z innego Nissana. Wyglądało to tak jakby auto było złożone z kilku innych samochodów. Finalnie samochodu oczywiście nie przyjąłem. Sprzedawca, który zastępował kolegę z którym pierwszy raz się spotkaliśmy, zachował się profesjonalnie. Przeprosił za całą sytuację i wypisał dyspozycję zwrotu wszystkich kosztów. Mimo wszystko pozostał wielki niesmak i złość ze względu na stracony czas i koszty związane z dojazdami. Jedyny mały plus to szybki zwrot pieniędzy przez firmę. Szkoda bo moje oczekiwania od autoryzowanego dealera Nissana były o wiele większe. W tym przypadku czuję się po prostu oszukany bo nie wierzę, że sprzedawca nie wiedział o tych wszystkich "usterkach". Samochód dalej jest wystawiony na sprzedaż, dlatego ostrzegam wszystkich potencjalnych nabywców. Dla zainteresowanych mogę w wiadomości prywatnej przesłać nr VIN samochodu "Dodane od znajomego."
Dariusz Roszkowski
27 kwietnia 2024 23:39
Serwis
Naprawa układu hamulcowego
W Nissanie X-Trail należało zdiagnozować i usunąć problem z hamulcem ręcznym , z którym to problemem nie poradził sobie mechanik w normalnym zakładzie mechanicznym . W związku z czym zostawiłem mojego Nissana w piątek 19 kwietnia w serwisie , aby zgodnie ze zleceniem naprawy w poniedziałek samochód został zdiagnozowany i naprawiony . Ponieważ wyjeżdżałem na tygodniowy urlop taki układ bardzo mi odpowiadał . Pani Ilona Sielawa , która przyjmowała zlecenie naprawy stwierdziła nawet , ze maja dużo czasu . Po tygodniu wracając , zadzwoniłem z drogi aby umówić się na odbiór naprawionego samochodu . Po dwukrotnych telefonach okazało się , że samochód tylko i
wyłącznie na skutek mojej interwencji został zdiagnozowany ( w piątek ) i okazało się , że trzeba ściągnąć uszkodzony moduł - czas oczekiwania 3 dni robocze , a więc ponad tydzień ( weekend majowy ) . Czyli w "profesjonalnym" serwisie Nissana naprawa układu hamulcowego będzie trwała 3 tygodnie . Brawo !! . Pełny profesjonalizm !!! Masakra
Niestety jest to jedyny serwis Nissana w Łodzi .
Uważam , że jest to najgorszy serwis z jakim do tej pory się spotkałem
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 15:56
Salon - samochody nowe
Cena wymiany opon ...
... 19" oderwana od rzeczywistości- 320zł. Powodem jest wycena roboczogodziny tej nad wyraz skomplikowanej operacji - 492 zł brutto !!! Szkoda czasu na komentarz.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 15:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu, przed zakupem negocjacje obiecanki co będzie zrobione a nie było, plus dzwonisz opisujesz problem co odrazu wskazuje co jest przyczyną ale słyszysz że w nowych Nissanach jest tak samo ( silnik nie osiąga temperatury przy -5 ) także zastanówcie się przed zakupem ja zaufałem i wiem że to błąd
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 00:13
Salon - samochody nowe
Strasznie słaba obsługa ...
... w serwisie mechanicznym.W listopadzie zapalił się check engine, zamówiono części, dosyłałam dokumenty gwarancyjne. Od grudnia próbuję się dowiedzieć coś więcej w sprawie naprawy.Dzwonie, nikt nic nie wie, obiecują oddzwonić i nie oddzwaniają.I tak 10 razy.Ręce opadają. Samochody super, sprzedający też, ale opieka pozakupowa fatalna!
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 14:02
Salon - samochody nowe
Nissan Navara od ...
... dwóch miesięcy w naprawie gwarancyjnej. Końcowy termin realizacji naprawy nie jest znany. Na każdą prośbę o udostępnienie auta zastępczego jest odpowiedź: brak wolnych terminów lub oddzwonimy (niestety nikt nie oddzwania).
Użytkownik sieci
8 listopada 2023 09:41
Salon - samochody nowe
Wczoraj dzwoniłem z ...
... pytaniem o przywiezienie auta po wypadku laweta i zrobienie wyceny naprawy wypadek z winy sprawcy więc ewentualna naprawa bezgotówkowa pani podająca się za szefowa działu blacharskiego przez tel bardzo nieprzyjemna nie chcąca wogule słyszeć żeby auto przyjechało chodziło o nissana juka z 2015 r twierdząc że nie naprawiają tak starych samochodów !!!!!!!!! Czy ktoś kiedyś słyszał o takich cudach !!!!!!!????!!!
Użytkownik sieci
2 listopada 2023 18:03
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... w Łodzi rozczarowała mnie i moją żonę,Pani Julia w miarę przekazała informację o interesującym nas Qashqai,ale nawet nie zaproponowała jazdy próbnej, w sobotę nie potrafiła przedstawić oferty bo koledzy nie odbierają telefonów (w innych salonach sprawdza się to laptopie), zaproponowała wysłanie informacji na adres email w poniedziałek, ups, chyba zostałem zignorowany, informacji nie otrzymałem do czwartku, pytanie do władz Nissana, gdzie mogę w województwie łódzkim sprawdzić model hybrydowy Qashqaia
Użytkownik sieci
27 października 2023 21:05
Salon - samochody nowe
Niewiem jakim dealerem ...
... jest Pan właściciel ale serwisowa wymiana oleju w nissanie note 1.6 wraz z filtrem to koszt 630 zł (dla niewtajemniczonych ok 4.6 l oleju ma uklad smarownaia w tym aucie ) - niewiem czy to drogo czy tanio - nieważne, ale NISSAN więc klient chce być obsłużony profesjonalnie tak jak należy żeby nie było się do czego przyczepić, - płaci się za markę, renomę, profesjonalizm. Nic bardziej mylnego - po wyjeździe z serwisu okazuje się że niezostal skasowany serwis olejowy - za który właśnie zapłacono - niby nic a jednak bardzo mało profesjonalne podejście do klienta który nie musi się znać i wiedzieć wszystkiego
Użytkownik sieci
12 września 2023 18:36
Salon - samochody nowe
Niestety nie odpowiadają na maile :(
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 07:44
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z wizyty w auto Nissanie ,a dlaczego bo chciałem zaprogramować kluczyk cena za usługę 250zl .Kluczyk niestety nie został zaprogramowany ,a musiałem zapłacić 250zl nikt mnie nie poinformował wcześniej przed usługą tak się nie robi oszukaństwo. Pozdrawiam prezesa Nissana tak się nie robi.
Użytkownik sieci
30 maja 2023 19:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka