Ogólny: | 42 233 00 00 |
89%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Profesjonalny Dealer (diler) Nissan. Łódź jest miastem, na którego obszarze rozwijamy swoją działalność. Naszą siłą napędową jest motoryzacyjna pasja, którą mamy wielką przyjemność dzielić z naszymi Klientami. Nie pozostajemy w miejscu, nieustannie rozwijamy się i stale podnosimy poprzeczkę w zakresie doboru oferowanych produktów motoryzacyjnych, usług z nimi związanych, a przede wszystkim jakości obsługi naszych Szanownych Klientów.
Zobacz więcej
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Jan Pawlak
8 lutego 2025 20:27
Serwis
Przegląd samochodu
Jestem właścicielką Nissana Qashqai, to już drugi model tego auta kupiony przeze mnie w ciągu ostatnich pięciu lat..Jestem zadowolona ze współpracy z salonem w Łodzi przy ulicy Brzezińskiej. Ostatnio miałam przegląd samochodu, moim opiekunem na ten czas została Pani Ilona Sielawa, ,która bardzo mi pomogła i zaangażowała się w rozwiązanie mojego problemu.. Polecam ten salon w 100%..
Małgorzata
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 21:06
Salon - samochody nowe
Zawsze miła, pomocna ...
... i kompleksowa obsługa. Profesjonalizm i kultura osobista. Mamy już dwa nissany i wybieramy tylko tego dealera. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 21:38
Salon - samochody nowe
Polecam miejsce i ...
... obsługę. Dla Pana Marcina, który zawsze służy pomocą przy zakupie części, specjalnie przyjeżdżam do Łodzi z Warszawy 🙂 fachowa i rzeczowa obsługa, wysoka kultura osobista. No i nie czuję się traktowana jak "głupia baba, która się na pewno na niczym nie zna" 😉 - pewnie to coraz rzadsze, ale czasem jeszcze się zdarza. Natomiast nie w tym przypadku i nie tutaj. Jeszcze raz gorąco polecam i pozdrawiam! 🥰
Użytkownik sieci
2 lutego 2025 20:16
Salon - samochody nowe
Zakupiłem używane auto ...
... w salonie. Samochód został wydany czysty, w stanie idealnym. Profesjonalna obsługa przez Pana Marcina i Pana Konrada. Polecam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 15:41
Salon - samochody nowe
Dziekuje Panu Arkowi ...
... za pomoc w doborze części. Profesjonalana obsługa klienta
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 17:29
Salon - samochody nowe
15 lipca podczas ...
... przeglądu okresowego mojego Pulsara zgłosiłem nie działającą klimatyzację. Po wykonaniu czynności związanych z przeglądem między innymi odgrzybianie i serwis klimatyzacji poinformowano mnie, że uszkodzony jest przewód będący elementem klimatyzacji. Czas oczekiwania na zamówiony element do 8 dni roboczych, po wyrażeniu mojej zgody co do kosztów kazali czekać na telefon. 28 sierpnia dzwonię i informuję, że lato mija a ja w nissanie bez klimatyzacji.. pani z którą rozmawiałem informuje, że za chwilę zadzwoni do mnie ktoś z serwisu, czekałem do dziś, nie zadzwonił. Po wizycie w innym warsztacie usterkę usunięto na poczekaniu w ciągu 2 godzin i za połowę wyliczonych przez serwis kosztów. Auto serwisowałem u nich od nowości, niestety do dzisiaj..
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2021 20:17
Salon - samochody nowe
Potrzebowałem pomocy z ...
... drogi...zadzwoniłem...pomogli od ręki. Jestem mega zadowolony. Problem dotyczył klimatyzacji. Znaleźli usterkę i usunęli. Polecam
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 16:47
Salon - samochody nowe
Szybką obsługa, jak zawsze😁
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 14:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 10:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2021 22:33
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm., miłe i fachowe doradztwo. Polecam.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2021 14:11
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Super))) (Wersja oryginalna) Супер)))
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 21:30
Salon - samochody nowe
Przemiła i fachowa obsługą od początku do konca
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 07:04
Salon - samochody nowe
Lubie tam zaglądać. ...
... Pani Ania zawsze dobrze obsłuży 🙂
Użytkownik sieci
29 lipca 2021 10:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 16:09
Salon - samochody nowe
Miły serwis i sprzedawcy
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 17:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 11:01
Salon - samochody nowe
Panowie z działu ...
... części zamienne z marną kulturą osobistą wobec klientów. Po tym jak zostałem wręcz pouczony, że mam grzecznie czekać, wysłuchałem mało interesującej rozmowy o kawie i wc...zrezygnowałem i części zakupiłem u innego dostawcy.
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 07:24
Salon - samochody nowe
10.07.2021 r. IV ...
... PRZEGLĄD NISSAN QQ. WSZYSTKO PROFESJONALNIE. MIŁA OBSŁUGA. PANI WCZESNIEJPRZYPOMINA TELEFONICZNIE O PRZEGLADZIE, POTEM JESZCZE SMS. PO PRZEGLADZIE TELEFON O OPINIE. WSZYSTKO OK ! POLECAM.
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 17:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 16:45
Salon - samochody nowe
A naszym zdaniem ...
... 1 gwiazdka to i tak za dużo. Pani która nas obsługiwała niemiła i niekompetentna. Za to doskonale potraktowali nas w Warszawie.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 17:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 17:15
Salon - samochody nowe
Witam.Chciałem się podzielić ...
... moją opinią na temat salonu Nissana.W listopadzie 2020 roku zakupiłem w salonie auto pozostawione w rozliczeniu Suzuki s-cross1.6 z 2015 r Obsługiwał nas pan Marcin Broncher.Życzę wszystkim dyrektorom salonów samochodowych w Polsce takich pracowników jak pan Marcin Broncher który cechuje się dużym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta. Po mimo iż od kupna auta minęło już 7 miesięcy pan Marcin w dalszym ciągu służy swoją pomocą. Powiem krótko.Inni sprzedawcy umywają ręce po zakończonej transakcji ale nie pan Marcin.Życzę panu wiele sukcesów zawodowych Pozdrawiam Krzysztof Swacyna ps.Salon i serwis Nissan Brzezińska oceniam na 6kę w przeciwieństwie do serwisu Suzuki ul.Pabianicka
Użytkownik sieci
26 maja 2021 15:48
Salon - samochody nowe
Świetny salon z ...
... profesjonalną obsługą. Moja historia z Qashqai'em zaczęła się około miesiąca temu. Kupiłem samochód a, że nie znam się wybitnie na mechanice okazało się, że jest problem z napinaczem rozrządu - hałasuje. Pani Magda S. z obsługi serwisowej sprawdziła historię napraw pojazdu i zwróciła uwagę, że jest on wciąż na gwarancji poprzedniego właściciela(konkretnie na tą część/usługę) . Istnieje zatem możliwość zwrócenia się do gwaranta o pokrycie kosztów części i wymiany. Auto oddałem w piątek rano. W sobotę odjechałem sprawnym samochodem. W tej całej historii najważniejsze jest to, że Pani Magda S. z własnej dobrej woli wykonała szereg czynności tak aby - cytując jej słowa - "Chcemy aby Pan dobrze zaczął przygodę z naszą marką" i tak się też stało. Jestem bardzo wdzięczny Pani Magdzie za zaangażowanie i zakończenie sprawy z sukcesem. Taki pracownik to skarb i uważam , że pracodawca poważnie powinien pomyśleć nad jakimś awansem lub gratyfikacją. Porównam sytuację do tego co kiedyś słyszałem w pytaniu po czym poznać czy hotel jest bardzo dobry czy tylko dobry ? Dobry hotel to taki gdzie dostaniemy to o co poprosimy a bardzo dobry to taki gdzie otrzymamy zanim poprosimy. Tak też jest w bardzo dobrym salonie Nissana w Łodzi na ulicy Brzezińskiej. Pozdrawiam Panią Magdę i jeszcze raz serdecznie jej dziękuje. Pozdrawiam Robert.
Użytkownik sieci
26 maja 2021 09:17
Salon - samochody nowe
Polecam ten serwis ...
... bardzo miła i fachowa obsługa ze strony pani Ani. Sprawnie uporali się z problemem.