Ogólny: | 42 233 00 00 |
88%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Profesjonalny Dealer (diler) Nissan. Łódź jest miastem, na którego obszarze rozwijamy swoją działalność. Naszą siłą napędową jest motoryzacyjna pasja, którą mamy wielką przyjemność dzielić z naszymi Klientami. Nie pozostajemy w miejscu, nieustannie rozwijamy się i stale podnosimy poprzeczkę w zakresie doboru oferowanych produktów motoryzacyjnych, usług z nimi związanych, a przede wszystkim jakości obsługi naszych Szanownych Klientów.
Zobacz więcej
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Dariusz Roszkowski
27 kwietnia 2024 23:39
Serwis
Naprawa układu hamulcowego
W Nissanie X-Trail należało zdiagnozować i usunąć problem z hamulcem ręcznym , z którym to problemem nie poradził sobie mechanik w normalnym zakładzie mechanicznym . W związku z czym zostawiłem mojego Nissana w piątek 19 kwietnia w serwisie , aby zgodnie ze zleceniem naprawy w poniedziałek samochód został zdiagnozowany i naprawiony . Ponieważ wyjeżdżałem na tygodniowy urlop taki układ bardzo mi odpowiadał . Pani Ilona Sielawa , która przyjmowała zlecenie naprawy stwierdziła nawet , ze maja dużo czasu . Po tygodniu wracając , zadzwoniłem z drogi aby umówić się na odbiór naprawionego samochodu . Po dwukrotnych telefonach okazało się , że samochód tylko i
wyłącznie na skutek mojej interwencji został zdiagnozowany ( w piątek ) i okazało się , że trzeba ściągnąć uszkodzony moduł - czas oczekiwania 3 dni robocze , a więc ponad tydzień ( weekend majowy ) . Czyli w "profesjonalnym" serwisie Nissana naprawa układu hamulcowego będzie trwała 3 tygodnie . Brawo !! . Pełny profesjonalizm !!! Masakra
Niestety jest to jedyny serwis Nissana w Łodzi .
Uważam , że jest to najgorszy serwis z jakim do tej pory się spotkałem
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 12:22
Salon - samochody nowe
Profesjonalna pomoc, miło i sprawnie.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Pan Jakub Pankiewicz ...
... z serwisu blacharskiego profesjonalny pracownik, rzetelny, pomocny polecam
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 22:18
Salon - samochody nowe
Nissan Auto Łódź ...
... to miła i profesjonalna obsługa. Kupiłem tu używane auto, a salon zapewnił kompleksową obsługę, łącznie z zawarciem ubezpieczenia. Jestem bardzo zadowolony, chętnie polecę Salon znajomym. Jeszcze raz dziękuję ;-)
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 12:14
Salon - samochody nowe
Zawsze fajna i fachowa obsługa
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
26 listopada 2021 07:34
Salon - samochody nowe
Brak znajomości auta, ...
... pojechałem z problemem zapłaciłem za coś czego nie wiedzą jak wykonać przy aucie, zalecają wymianę dobrych rzeczy zero pojęcia przestrzegam wszystkich a najgorsze jest to że nie potrafią przyznać się do błędu i najgorsze biorą za to pieniądze
Użytkownik sieci
17 września 2021 20:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 września 2021 14:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Fatalna obsługa. Dział finansowy to tragedia.
Użytkownik sieci
7 września 2021 11:41
Salon - samochody nowe
W serwisie Nissana ...
... powiedzieli, że nie da się ustawić geometrii i należy wymienić amortyzatory (przewidywany koszt w serwisie około 3000pln z częściami). U normalnego mechanika po mojej sugestii wyjęli i sprawdzili amortyzatory. Okazały się idealne (sprawdzone na urządzeniu), i tak naprawdę wystarczyło geometrię zrobić zgodnie ze sztuką. Koszt 320 (byłoby 200, ale wyjęli i sprawdzili amortyzatory). Jeśli takich banałów w "Autoryzowanym Serwisie Nissana" nie potrafią (lub naciągają) to sami sobie odpowiedzcie czy warto w ogóle drzeć opony i tu jechać... Z innej beczki - wymiana amortyzatorów u mechanika 900 - z częściami.
Użytkownik sieci
1 września 2021 01:46
Salon - samochody nowe
Niestety, ale coś ...
... się zepsuło z tym aso. Niemili pracownicy, uważający klienta za zło konieczne. Z takim podejściem nie wróżę im przyszłości.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 17:29
Salon - samochody nowe
15 lipca podczas ...
... przeglądu okresowego mojego Pulsara zgłosiłem nie działającą klimatyzację. Po wykonaniu czynności związanych z przeglądem między innymi odgrzybianie i serwis klimatyzacji poinformowano mnie, że uszkodzony jest przewód będący elementem klimatyzacji. Czas oczekiwania na zamówiony element do 8 dni roboczych, po wyrażeniu mojej zgody co do kosztów kazali czekać na telefon. 28 sierpnia dzwonię i informuję, że lato mija a ja w nissanie bez klimatyzacji.. pani z którą rozmawiałem informuje, że za chwilę zadzwoni do mnie ktoś z serwisu, czekałem do dziś, nie zadzwonił. Po wizycie w innym warsztacie usterkę usunięto na poczekaniu w ciągu 2 godzin i za połowę wyliczonych przez serwis kosztów. Auto serwisowałem u nich od nowości, niestety do dzisiaj..
Użytkownik sieci
29 lipca 2021 10:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 11:01
Salon - samochody nowe
Panowie z działu ...
... części zamienne z marną kulturą osobistą wobec klientów. Po tym jak zostałem wręcz pouczony, że mam grzecznie czekać, wysłuchałem mało interesującej rozmowy o kawie i wc...zrezygnowałem i części zakupiłem u innego dostawcy.
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 16:45
Salon - samochody nowe
A naszym zdaniem ...
... 1 gwiazdka to i tak za dużo. Pani która nas obsługiwała niemiła i niekompetentna. Za to doskonale potraktowali nas w Warszawie.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 06:39
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby salon ...
... serwis tez w tylu salonach byłem różnych Marek auto było zawsze umyte jestem rozczarowany 😳
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 18:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Bardzo nieprofesjonalna obsługa jak i mechanicy pracujący na serwisie. Kilkukrotnie po stwierdzeniu że samochód jest sprawy i gotowy do odbioru okazało się że naprawy w samochodzie nie zostały wykonane poprawnie. Rekomenduję wybór innego salonu marki...
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 14:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 15:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu sprzedaży. Dłuższą chwilę spacerowałem u nich oglądając samochód i jakbym był powietrzem. Zero zainteresowania ze strony sprzedawców. Jak już doprosilem się łaskawego Pana o rozmowę to odniosłem wrażenie że pracuje tam za karę. Nie miły i nie chętny do współpracy. Musiałem ciągnąć Pana za przysłowiowy język żeby uzyskać jakieś infoformacje. Szczerze odradzam kupowanie auta u tego przedstawiciela.
Użytkownik sieci
23 października 2020 23:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 października 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Średnio zainteresowani mały wybur
Użytkownik sieci
25 września 2020 17:10
Salon - samochody nowe
Chcielibyśmy podzielić opinią ...
... usługi NISSAN ASSISTANCE oraz salonu NISSAN ŁÓDŹ ASO jak również zażalenie na brak profesjonalizmu oraz zbagatelizowanie nas przez pracowników obsługujących sprawę. W podróży (okolice Łodzi) dnia 19/09/2020r., nasz samochód Nissan Qashqai zaczął drgać, następnie po przejechaniu około 5-7 km znacząco stracił moc. Trafiliśmy do pobliskiego ASO Łódź przy ulicy Brzezińskiej 28. Naszym doradcą serwisowym był pan M, który po wysłuchaniu problemu, jaki wystąpił w samochodzie, poinformował nas, iż serwis jest czynny do godziny 15 (było przed godziną 14) i niestety nie ma miejsc na hali serwisowej. Pan M. zweryfikował problem poprzez jazdę testową oraz poinstruował nas, abyśmy zadzwonili do NISSAN ASSISTANCE, w celu otrzymania samochodu zastępczego, ponieważ aktualnie w serwisie nie posiadają żadnego pojazdu zastępczego, tym samym zostawiając nas z problemem braku możliwości powrotu o domu. Późnej zadzwonił tylko raz, a miał się z nami kontaktować, ale niestety żadnej informacji więcej nie było i nie odbierał nawet telefonu do dziś. Zadzwoniliśmy do NISSAN ASSISTANCE (pod numer telefonu: 801647726 . Kobieta, która nas obsługiwała nie potrafiła udzielić nam konkretnej informacji odnośnie organizacji naszego powrotu. Osoba obsługująca nas poprzez NISSAN ASISTANCE przekazała organizację samochodu zastępczego do firm współpracujących, które kontaktowały się bezpośrednio z nami. Firma FLEETCENTER Sp. Z O.O., uwarunkowała kaucję w wysokości 1000 zł, tylko i wyłącznie dlatego, że nie mamy polskiego prawa jazdy i obywatelstwa, na co nie byliśmy przygotowani finansowo, w związku z czym byliśmy zmuszeni odmówić. W kolejnej firmie PANEK RENT A CAR M.PANEK, odmówiono nam z tych samych powodów, natomiast bez wymaganej kaucji. W firmie CAR NET POLSKA, powiedziano nam, iż samochód najwcześniej może być dostępny o godzinie 20:30, co było dla nas już zbyt późną porą. Ostatecznie byliśmy zmuszeni wrócić na własny koszt z Łodzi do Warszawy, przy czym rachunek za podróż powrotną wyniósł nas aż 620 zł (w załączeniu paragon fiskalny za usługi Taxi). Samochód zastępczy dostaliśmy dopiero poprzez firmę CAREI Sp. j., która skontaktowała się z nami w dniu 21/09/2020 i który nam dali tylko na 5 dni. Powyższy problem pojawił się mimo wykupionej rozszerzonej gwarancji Nissan 5 - czyli gwarantowanej pomocy, co niestety nie okazało się tak oczywiste. Podkreślamy, iż wszystkie warunki gwarancji z naszej strony zostały spełnione. W związku z powyższym oczekujemy stosownej rekompensaty za zaistniałą sytuację, która w naszym odniesieniu absolutnie nie powinna mieć miejsca.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Spędziliśmy tam 30 ...
... min. I nikt się nami nie zainteresował.
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 17:28
Salon - samochody nowe
Byłem zbyt krótko ...
... zebym mógł cos więcej powiedziec po za tym ze pani z Usług serwisowych bardzo mila i sympatyczna moja naprawa miala trwac 1,5h a mechanik wyrobił sie w niecała 1h.Ja osobiscie jestem zadowoliny
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 22:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu i serwisu, brak profesjonalnego podejścia do klienta
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 22:07
Salon - samochody nowe
Poczekałem 20 minut ...
... aż pojawi się ktoś zajmujący się serwisem. Nie doczekałem się. Wyszedłem.